Katarzyna Dąbrowska
Najważniejsze to mieć w sobie odwagę ..
Tychy,
śląskie
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik biura
Obowiązki:
- Zarządzaniem zespołem ludzi (zlecanie zadań, rozliczanie z zadań, czasu pracy),
- Raportowanie,
- Reprezentacja Firmy na zewnątrz,
- Obsługa Klienta (tworzenie ofert handlowych, realizacja zamówień (m.in. fakturowanie, obsługa posprzedażowa, bezpośrednia obsługa klienta),
- Bieżąca współpraca z Produkcją, Magazynem, Serwisem, Działem Technicznym,
- Tworzenie zapytań zakupowych i porównywanie ofert,
- Przygotowywaniem mailingów, kart produktów, obróbka katalogów,
- Wdrażanie nowych produktów do oferty,
- Pomoc dla zewnętrznej księgowości (przygotowywanie dok., raporty),
- Tworzenie, prowadzenie i nadzór nad procesem windykacji należności (windykacja miękka oraz finalny etap windykacji twardej),
- Rozliczaniem czasu pracy Pracowników wraz z prowadzeniem dokumentacji,
- planowaniem płatności,
- Negocjacje cen i warunków współpracy z dostawcami,
- Załatwianie bieżących spraw dla Spółki (banki,sądy,ubezpieczenia,instytucje państwowe).
- Zarządzaniem zespołem ludzi (zlecanie zadań, rozliczanie z zadań, czasu pracy),
- Raportowanie,
- Reprezentacja Firmy na zewnątrz,
- Obsługa Klienta (tworzenie ofert handlowych, realizacja zamówień (m.in. fakturowanie, obsługa posprzedażowa, bezpośrednia obsługa klienta),
- Bieżąca współpraca z Produkcją, Magazynem, Serwisem, Działem Technicznym,
- Tworzenie zapytań zakupowych i porównywanie ofert,
- Przygotowywaniem mailingów, kart produktów, obróbka katalogów,
- Wdrażanie nowych produktów do oferty,
- Pomoc dla zewnętrznej księgowości (przygotowywanie dok., raporty),
- Tworzenie, prowadzenie i nadzór nad procesem windykacji należności (windykacja miękka oraz finalny etap windykacji twardej),
- Rozliczaniem czasu pracy Pracowników wraz z prowadzeniem dokumentacji,
- planowaniem płatności,
- Negocjacje cen i warunków współpracy z dostawcami,
- Załatwianie bieżących spraw dla Spółki (banki,sądy,ubezpieczenia,instytucje państwowe).
Manager ds. Klientów Strategicznych (przetargi,sprzedaż,windykacja,limity)
W Firmie Unibit Sp.zo.o. moja praca polega na przygotowywaniu ofert przetargowych, kompleksowej obsłudze bezpośredniej oraz telefonicznej Klientów w ramach zawartych kontraktów przetargowych (wyceny, dokumentacja techniczna, zakupy, szukanie produktów, sprzedaż, umowy, wyjaśnienia, reklamacje, wysyłka, bieżąca korespondencja). W kolejnym etapie zajęła się również windykacją należności (tworzenie, prowadzenie i nadzór nad procesem windykacji należności (windykacja miękka oraz finalny etap windykacji twardej), obsługą i kontrolą limitów kredytowych i terminów płatności, przygotowywaniem ofert dla Przedstawicieli ds. Klientów Kluczowych, a wyniki tych działań raportowałam do Zarządu Spółki. Zajmowałam się również przygotowywaniem danych do faktoringu, nadzorowałam obieg dokumentów kredytowych kontrahentów, tworzyłam oferty handlowe, realizacja zamówień klientów (m.in. fakturowanie, obsługa posprzedażowa, bezpośrednia obsługa klienta)
Specjalista ds. Windykacji sprzętu i należności
w UPC Telewizji Kablowej Sp.zo.o. Moja praca polegała na przygotowywaniu raportów klientów zadłużonych oraz selekcji ich w zależności od podejmowanych wobec nich działań. Współpracowałam i kierowałam działaniami osób związanych z windykacją należności w Biurach Obsługi Klienta całego kraju. Nawiązałam także współpracę z Agencją Windykacyjną „KRUK”, oraz „CENT”. Po przeprowadzanych akcjach windykacyjnych raportowałam wyniki ich efektywności do Zarządu Spółki. Prowadziłam także wobec klientów postępowania sądownicze
i egzekucyjne co wymagało stałych kontaktów z organami ścigania.
i egzekucyjne co wymagało stałych kontaktów z organami ścigania.
Konsultant w Biurze Obsługi Klienta/Pełnomocnik Spółki 09.2000/Starszy Konsultant ds.Obsługi Klienta
Wizja TV Sp. z o.o O/ Katowice
W Ogólnopolskim Biurze Obsługi Klienta Wizji TV pracowałam od kwietnia 1998 r. jako Konsultant ds. Obsługi Klientów Wizji TV, w działającym wówczas Dziale Realizacji Umów, gdzie doskonaliłam dodatkowo zdolności komunikacyjne. Od grudnia 1998 r. zajmowałam się testowaniem nowych wersji oprogramowania programu Wizard oraz rozliczaniem sprzedaży Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. Do moich obowiązków należały również sprawy związane z kradzieżami sprzętu. Jako Starszy Konsultant
ds. Obsługi Klienta rozwijałam umiejętności redagowania korespondencji kierowanej do Policji i Prokuratury, natomiast od listopada 2000 roku do moich obowiązków należało także wyjaśnianie wszelkich niezgodności dotyczących windykacji sprzętu i należności przy współpracy z Firmą „INTRUM JUSTITIA”. Zebrane doświadczenia zaowocowały z czasem uzyskaniem stanowiska Specjalisty ds. Windykacji
ds. Obsługi Klienta rozwijałam umiejętności redagowania korespondencji kierowanej do Policji i Prokuratury, natomiast od listopada 2000 roku do moich obowiązków należało także wyjaśnianie wszelkich niezgodności dotyczących windykacji sprzętu i należności przy współpracy z Firmą „INTRUM JUSTITIA”. Zebrane doświadczenia zaowocowały z czasem uzyskaniem stanowiska Specjalisty ds. Windykacji
Szkolenia i kursy
18.06.2005 - RIG Katowice
Europejskie Rynki Zamówień Publicznych
2-3.06.2005 – IMC Colsunting
Procedury Zamówień Publicznych - Moduł I i II ogólny
Procedury Zamówień Publicznych–Elektroniczna forma zamówień
23–26.09.2003 - ALTKOM Akademia
Excel – kurs zaawansowany
20–22.03.2002 ALTKOM Akademia
Excel – kurs podstawowy
12.03.2002 – Ślaska Komenda Wojewódzka Policji w Katowice -Antypiractwo, współpraca z organami ścigania
16-17.08.1999 Schenk Institute–Polish-American Consulting and Training Company „Jak zwiększyć efektywność kontaktów handlowych z klientami”
25-26.03.1999 Katarzyna Korpolewska -Profesję Consulting: Profesjonalna Obsługa Klientów, Telemarketing
08.1998 Wizja TV Sp.zo.o.: Cyfrowa Technologia Emisji Programów, System Billingowy Wizard, 08.1998 Wizja TV Sp.zo.o.: Telemarketing, Profesjonalna Obsługa Klinta
Europejskie Rynki Zamówień Publicznych
2-3.06.2005 – IMC Colsunting
Procedury Zamówień Publicznych - Moduł I i II ogólny
Procedury Zamówień Publicznych–Elektroniczna forma zamówień
23–26.09.2003 - ALTKOM Akademia
Excel – kurs zaawansowany
20–22.03.2002 ALTKOM Akademia
Excel – kurs podstawowy
12.03.2002 – Ślaska Komenda Wojewódzka Policji w Katowice -Antypiractwo, współpraca z organami ścigania
16-17.08.1999 Schenk Institute–Polish-American Consulting and Training Company „Jak zwiększyć efektywność kontaktów handlowych z klientami”
25-26.03.1999 Katarzyna Korpolewska -Profesję Consulting: Profesjonalna Obsługa Klientów, Telemarketing
08.1998 Wizja TV Sp.zo.o.: Cyfrowa Technologia Emisji Programów, System Billingowy Wizard, 08.1998 Wizja TV Sp.zo.o.: Telemarketing, Profesjonalna Obsługa Klinta
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
muzyka, informatyka , marketing, techniki negocjacji, powieści sensacyjne i fantasy.
Inne
Znajomość zagadnień współczesnej informatyki (DOS/NC /WINDOWS / MICROSOFT OFFICE / EXCEL, BRIO RAPORT, Internet, e-mail, Power Point, Corel, Vatowiec)
Ogólna znajomość zasad księgowości i finansów
Obsługa urządzeń biurowych
Dyspozycyjność
Prawo jazdy kat B
Atuty:
Predyspozycje do pracy w zespole
Umiejętność sprawnej organizacji pracy
Dynamiczna, samodzielna, odpowiedzialna, rzetelna
Umiejętność sprawnego działania pod presją czasu
Odporność na stres
Zaangażowanie
Chęć podnoszenia i doskonalenia umiejętności
Ogólna znajomość zasad księgowości i finansów
Obsługa urządzeń biurowych
Dyspozycyjność
Prawo jazdy kat B
Atuty:
Predyspozycje do pracy w zespole
Umiejętność sprawnej organizacji pracy
Dynamiczna, samodzielna, odpowiedzialna, rzetelna
Umiejętność sprawnego działania pod presją czasu
Odporność na stres
Zaangażowanie
Chęć podnoszenia i doskonalenia umiejętności
Grupy
Jura Krakowsko - Częstochowska
Grupa dla wszystkich lubiących wędrować (nie tylko) Szlakiem Orlich Gniazd :)