Katarzyna Czuchaj-Łagód

Współwłaściciel, Chief Research Officer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Analiza biznesowa Customer Segmentation Strategy Analiza danych Analiza rynku Market Research Project Management Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Reklama online Komunikacja online Zarządzanie Sprzedażą SEM Social Media Social Media Marketing

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Mobile Institute
Co-founder, Chief Research Officer
realizacja badań rynku
tworzenie strategii biznesowych opartych o dane
bieżące zarządzanie
rozwój produktów firmy
działania badawcze na rzecz klientów
konsulting badawczy
komunikacja & promocja
Logo
Właściciel
Whoop IT Up Studios
strategia m-biznesu
analiza rynku mobile
współpraca z Klientami, prowadzenie projektów
specyfikacja wymagań aplikacji mobilnych
PKT.PL
Dyrektor Marketingu i Rozwoju
Tworzenie i realizacja strategii rozwoju biznesu - nowe media, kanały mobile, social
Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów i usług w portfolio firmy
Zarządzanie portfolio produktowym i usługowym z odpowiedzialnością za wyniki sprzedażowe i jakość
Zarządzanie wartością kienta
Wsparcie sprzedaży
Komunikacja zewnętrzna
Dominik Lewandowski
Dominik Lewandowski · podwładny
wystawiono
Kasia ma niesamowite umiejętności radzenia sobie z bardzo dużą liczbą projektów utrzymując przy tym ich spójną wizję i nie tracąc z horyzontu celów biznesowych.
Dobrze jest rozwijać biznes w firmie z pomocą takiej szefowej.
Maura Merson
Maura Merson · podwładny
wystawiono
Katarzyna to uosobienie szeroko pojętego Marketingu przez wielkie "M" - kreuje nowe produkty trafiając w nisze rynkowe, planuje strategie marketingowe, i doskonale wie, jak oprzeć się na twardych i miękkich danych. Skutecznie dociera do klientów i wie, jak ich zatrzymać. Kobieta dynamiczna i pełna optymizmu, pasjonatka nowych technologii, otwarta na nowe, niestandardowe rozwiązania i zarazem skutecznie dążąca do celu.
Agnieszka Wiśniewska-Pulikowska
Agnieszka Wiśniewska-Pulikowska · współpracownik
wystawiono
Praca w maksymalnym stresie, z ograniczeniami budżetowymi i czasowymi jak widać Katarzyny nie zabiły, a każdego dnia musiała się z nimi zmierzać. Determinacja i zaangażowanie to cechy, które na stałe są przypisane do Kasi. Potrafi zjednać sobie zespół. Ma głowę pełną pomysłów! W pracy w pkt.pl z pewnością zdobyła duże doświadczenie radzenia sobie ze stresem oraz pracy w bardzo trudnych warunkach.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Dyrektor Online i Rozwoju Biznesu
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
- Tworzenie strategii rozwoju Firmy, w tym podległego portfolio produktów
- Zarządzanie Działem Online i Rozwoju Biznesu w ramach Działu Strategii i Marketingu
- Odpowiedzialność za budżet Działu
- Segmentacja rynku i analizy sprzedażowe
- Badania rynkowe
- Oferta sprzedażowa
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Dyrektor ds Marketingu
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
- Tworzenie strategii rozwoju Firmy, w tym podległego portfolio produktów
- Zarządzanie Działem Marketingu
- Odpowiedzialność za budżet Działu
- Segmentacja rynku i analizy sprzedażowe
- Badania rynkowe
- Oferta sprzedażowa
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik Działu Online
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik ds. rozwoju biznesu i badań rynkowych
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik sekcji produktów drukowanych i badań marketingowych
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

Szkolenia i kursy

- Metody interpretacji wyników badań marketingowych
- Sztuka profesjonalnej prezentacji
- Kurs MS Project
- Kurs PPT
- Kurs asertywności

Edukacja

Logo
Psychologia reklamy, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Professional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
Chartered Institute of Marketing / BPP Education Poland
Logo
Ekonomia, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem

Zainteresowania

zainteresowania:
- psychologia reklamy
- psychologiczne uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku
- koniunktura gospodarcza
hobby:
- poezja
- gry planszowe
- fotografia cyfrowa

Organizacje

pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne
MiT Media
JDS Consulting

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ADVENTURE CLUB
ADVENTURE CLUB
Nowy wymiar przygody - wielkie wyprawy w małych grupach !
Analiza biznesowa
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania online
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Czas na mobi
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..