Umiejętności
B2B
Analiza biznesowa
Customer Segmentation Strategy
Analiza danych
Analiza rynku
Market Research Project Management
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Reklama online
Komunikacja online
Zarządzanie Sprzedażą
SEM
Social Media
Social Media Marketing
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i Rozwoju
Tworzenie i realizacja strategii rozwoju biznesu - nowe media, kanały mobile, social
Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów i usług w portfolio firmy
Zarządzanie portfolio produktowym i usługowym z odpowiedzialnością za wyniki sprzedażowe i jakość
Zarządzanie wartością kienta
Wsparcie sprzedaży
Komunikacja zewnętrzna
Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów i usług w portfolio firmy
Zarządzanie portfolio produktowym i usługowym z odpowiedzialnością za wyniki sprzedażowe i jakość
Zarządzanie wartością kienta
Wsparcie sprzedaży
Komunikacja zewnętrzna
wystawiono
Kasia ma niesamowite umiejętności radzenia sobie z bardzo dużą liczbą projektów utrzymując przy tym ich spójną wizję i nie tracąc z horyzontu celów biznesowych.
Dobrze jest rozwijać biznes w firmie z pomocą takiej szefowej.
Dobrze jest rozwijać biznes w firmie z pomocą takiej szefowej.
wystawiono
Katarzyna to uosobienie szeroko pojętego Marketingu przez wielkie "M" - kreuje nowe produkty trafiając w nisze rynkowe, planuje strategie marketingowe, i doskonale wie, jak oprzeć się na twardych i miękkich danych. Skutecznie dociera do klientów i wie, jak ich zatrzymać. Kobieta dynamiczna i pełna optymizmu, pasjonatka nowych technologii, otwarta na nowe, niestandardowe rozwiązania i zarazem skutecznie dążąca do celu.
wystawiono
Praca w maksymalnym stresie, z ograniczeniami budżetowymi i czasowymi jak widać Katarzyny nie zabiły, a każdego dnia musiała się z nimi zmierzać. Determinacja i zaangażowanie to cechy, które na stałe są przypisane do Kasi. Potrafi zjednać sobie zespół. Ma głowę pełną pomysłów! W pracy w pkt.pl z pewnością zdobyła duże doświadczenie radzenia sobie ze stresem oraz pracy w bardzo trudnych warunkach.
Dyrektor Online i Rozwoju Biznesu
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
- Tworzenie strategii rozwoju Firmy, w tym podległego portfolio produktów
- Zarządzanie Działem Online i Rozwoju Biznesu w ramach Działu Strategii i Marketingu
- Odpowiedzialność za budżet Działu
- Segmentacja rynku i analizy sprzedażowe
- Badania rynkowe
- Oferta sprzedażowa
- Zarządzanie Działem Online i Rozwoju Biznesu w ramach Działu Strategii i Marketingu
- Odpowiedzialność za budżet Działu
- Segmentacja rynku i analizy sprzedażowe
- Badania rynkowe
- Oferta sprzedażowa
Szkolenia i kursy
- Metody interpretacji wyników badań marketingowych
- Sztuka profesjonalnej prezentacji
- Kurs MS Project
- Kurs PPT
- Kurs asertywności
- Sztuka profesjonalnej prezentacji
- Kurs MS Project
- Kurs PPT
- Kurs asertywności
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zainteresowania
zainteresowania:
- psychologia reklamy
- psychologiczne uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku
- koniunktura gospodarcza
hobby:
- poezja
- gry planszowe
- fotografia cyfrowa
- psychologia reklamy
- psychologiczne uwarunkowania postępowania konsumentów na rynku
- koniunktura gospodarcza
hobby:
- poezja
- gry planszowe
- fotografia cyfrowa
Organizacje
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne
MiT Media
JDS Consulting
MiT Media
JDS Consulting
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.