Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Call Center
Zarządzanie Oddzialem Call Center ponad 150 stanowisk
- Bezpośrednie zarządzanie zespołem Kierowników Projeków oraz Specjalistów
- Praca z Konsultantami i Klientami
- Odpowiedzialność za budzet i wynik finansowy
- Planowanie i organizacja kampanii telemarketingowych wychodzących i przychodzących
- Wykorzystywanie umiejętności sprzedażowych do rozwoju Projektów
- Kreatywne szkolenia podległego zespołu
- Realizacja Projektów Suces fee
- Pozyskiwanie nowych Klientów i rozwój obecnych
- Tworzenie i negocjowanie umow
- prowadzenie spotkan handlowych
- Bezpośrednie zarządzanie zespołem Kierowników Projeków oraz Specjalistów
- Praca z Konsultantami i Klientami
- Odpowiedzialność za budzet i wynik finansowy
- Planowanie i organizacja kampanii telemarketingowych wychodzących i przychodzących
- Wykorzystywanie umiejętności sprzedażowych do rozwoju Projektów
- Kreatywne szkolenia podległego zespołu
- Realizacja Projektów Suces fee
- Pozyskiwanie nowych Klientów i rozwój obecnych
- Tworzenie i negocjowanie umow
- prowadzenie spotkan handlowych
wystawiono
Z Kasią współpracowałam 2 lata. Cechuje ją komunikatywność, umiejętność współpracy w grupie, profesjonalizm, entuzjazm , które wywierały na mnie duże pozytywne wrażenie. Jej praca, cenne pomysły , brak blokady pracowniczej , przyczyniły się w znaczącym stopniu do sukcesu mojej osoby.
Polecam współpracę z Kasią, ponieważ jako Kierownik otworzy każdemu drogę do chłonięcia jak największej wiedzy i czerpania sukcesów w życiu zawodowym.
Polecam współpracę z Kasią, ponieważ jako Kierownik otworzy każdemu drogę do chłonięcia jak największej wiedzy i czerpania sukcesów w życiu zawodowym.
podwładny
wystawiono
"Idealny przełożony jest jak kaloryfer - twardy i ciepły"
Kasia w miejscu pracy stwarza pozytywną atmosferę gdziekolwiek się pojawi.
Dla swoich podwładnych niezależnie od sytuacji jest oparciem i skarbnicą wiedzy.
Dziękuję za przekazaną wiedzę i życzę dalszych sukcesów zawodowych.
Kasia w miejscu pracy stwarza pozytywną atmosferę gdziekolwiek się pojawi.
Dla swoich podwładnych niezależnie od sytuacji jest oparciem i skarbnicą wiedzy.
Dziękuję za przekazaną wiedzę i życzę dalszych sukcesów zawodowych.
wystawiono
Pani Katarzyna Zych jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne. Znakomicie odnajduje się zarówno w pracując samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą samodzielną, sumienną i bardzo zaangażowaną w pracę, która powierzone zadania wykonuje systematycznie, a jednocześnie dokładnie. Pani Katarzyna Zych potrafi pracować pod presją czasu, sprawdza się w sytuacjach stresowych, kiedy trzeba działać szybko zachowując spokój.
Z pewnością sprosta ona wielu ambitnym zadaniom i będzie w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
Z pewnością sprosta ona wielu ambitnym zadaniom i będzie w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
wystawiono
Kasia jest profesjonalistką. Była właściwą osobą na właściwym miejscu.
Jej otwartość i kreatywność sprawiła, że współpraca stała się czystą przyjemnością.
Bardzo dziękuje za współpracę.
Pozdrawiam
Alina Topolska
Jej otwartość i kreatywność sprawiła, że współpraca stała się czystą przyjemnością.
Bardzo dziękuje za współpracę.
Pozdrawiam
Alina Topolska
Kierownik Zespolu Call Center
- rekrutacja Konsultantow i specjalistow
- szkolenia sprzedazowe, produktowe oraz miekkie
- coaching oraz retreningi
- tworzenie strategii Projektu oraz koordynacja dzialan wspierajacych
- wyznaczanie celow i ich konsekwetne rozliczanie
- motywowanie zespolu, kreatywne techniki motywowania w oparciu o cel
- zarzadzanie i analiza baz danych
- tworzenie raportow i analiz
- wspolpraca z Klientem, obsluga dzialan, kreowanie nowych pomyslow, rozwoj projektu
- odsluch rozmow i ocena ich jakosci
- praca nad poprawa efektywnosci rozmow
- opieka handlowa nad Klientami
- realizacja Projektow z branz: telekomunikacyjnej, wydawniczej, ubezpieczeniowej, energetycznej,
- szkolenia sprzedazowe, produktowe oraz miekkie
- coaching oraz retreningi
- tworzenie strategii Projektu oraz koordynacja dzialan wspierajacych
- wyznaczanie celow i ich konsekwetne rozliczanie
- motywowanie zespolu, kreatywne techniki motywowania w oparciu o cel
- zarzadzanie i analiza baz danych
- tworzenie raportow i analiz
- wspolpraca z Klientem, obsluga dzialan, kreowanie nowych pomyslow, rozwoj projektu
- odsluch rozmow i ocena ich jakosci
- praca nad poprawa efektywnosci rozmow
- opieka handlowa nad Klientami
- realizacja Projektow z branz: telekomunikacyjnej, wydawniczej, ubezpieczeniowej, energetycznej,
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrze z certyfikatem:
-Skuteczna Sprzedaż
-Zarządzanie zadaniami w czasie
-Kreatywne rozwiązywanie problemów
-Asertywność w działaniu
Szkolenia komercyjne:
- NeuroLingwistyczne Programowanie czyli sztuka skutecznej perswazji
- Efektywność osobista Lidera
- Przywództwo i motywowanie
- Alchemia komunikacji z klientem
- Trening emisji głosu i doskonalenia wokalnego kanału komunikacji
- Konferencja Przyjaciele klienta
-Skuteczna Sprzedaż
-Zarządzanie zadaniami w czasie
-Kreatywne rozwiązywanie problemów
-Asertywność w działaniu
Szkolenia komercyjne:
- NeuroLingwistyczne Programowanie czyli sztuka skutecznej perswazji
- Efektywność osobista Lidera
- Przywództwo i motywowanie
- Alchemia komunikacji z klientem
- Trening emisji głosu i doskonalenia wokalnego kanału komunikacji
- Konferencja Przyjaciele klienta
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Aktywne sposoby spędzania czasu: siłownia, spacery
Literatura z zakresu Kryminologi
Muzyka współczesna
Kino
Literatura z zakresu Kryminologi
Muzyka współczesna
Kino
Inne
Prawo jazdy Kat.B
Umiejętność maszynopisania
Prowadzenie szkoleń- list referencyjny
Umiejętność maszynopisania
Prowadzenie szkoleń- list referencyjny
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Coaching online
Regularne spotkania online - Skype - zadaj pytanie, zgłoś propozycję, omów plan coachingowy
Dam prowizję
Miejsce w który zamieszczane są oferty współpracy za określoną prowizję. Masz biznes, chcesz rozszerzyć działalność, masz coś do zaoferowania ? daj prowizję !
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!
Kod skutecznej sprzedaży
Inspiruje nas elegancka sprzedaż, którą Klient zamyka sam. Z pełnym przekonaniem i satsyfakcją. Sprzedaż, jako długoterminowa relacja z rynkiem i Klientami.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.