Katarzyna Cieniuszek

Administracja-Zakupy-Zarządzanie biurem-SAP moduł RE (zarządzanie nieruchomościami)
Pruszków, mazowieckie

Umiejętności

kreatywność Zarządzanie zespołem + 20 osób Wdrażanie architektury procesów w nowo stworzonej spółce Elastyczność i umiejętność pracy w zespole Zarządzanie projektami administracynymi (budżet > 500 tys. pln)

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PGE Systemy
starszy specjalista ds administracji
Przygotowywanie umów związanych z działalnością firmy oraz ewentualnych zmian do istniejących już umów dotyczących nieruchomości oraz usług,
Nadzorowanie i weryfikowanie umów/zamówień oraz dokumentów podpisywanych przez osoby upoważnione,
Zarządzanie biurami w całej Polsce,
Utrzymywanie regularnych kontaktów z klientami w zakresie realizacji bieżących zamówień/umów,
Nawiązywanie oraz poszukiwanie nowych kontrahentów w zakresie działalności firmy oraz bieżących potrzeb,
Archiwizacja dokumentów związanych z umowami/zamówieniami,
Współpraca z księgowością oraz finansami, prowadzenie księgowań w systemie SAP,
Zarządzanie nieruchomościami w module SAP RE,
Prowadzenie postępowań,
Inne prace administracyjne.
PGE Systemy
Specjalista ds. Administracji
Przygotowywanie umów związanych z działalnością firmy oraz ewentualnych zmian do istniejących już umów dotyczących nieruchomości oraz usług,
Nadzorowanie i weryfikowanie umów/zamówień oraz dokumentów podpisywanych przez osoby upoważnione,
Utrzymywanie regularnych kontaktów z klientami w zakresie realizacji bieżących zamówień/umów,
Nawiązywanie oraz poszukiwanie nowych kontrahentów w zakresie działalności firmy oraz bieżących potrzeb,
Archiwizacja dokumentów związanych z umowami/zamówieniami,
Współpraca z księgowością oraz finansami, prowadzenie księgowań w systemie SAP,
Zarządzanie nieruchomościami w module SAP RE,
Prowadzenie postępowań,
Inne prace administracyjne.
PGE Systemy
Specjalista ds. Organizacji-Asystentka Zarządu
Obsługa gości Zarządu Spółki,
Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
Organizacja imprez integracyjnych Członków Zarządu,
Prowadzenie kalendarza spotkań,
Rejestr dokumentów Spółki,
Przygotowanie zestawień i prezentacji,
Bieżące wsparcie kadry managerskiej,
Wykonywanie innych prac biurowych związanych z codzienną działalnością Zarządu Spółki.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Analityk ds. Programu E-faktura
Odpowiedzialność nad procesem pozyskiwania nowych kanałów aktywacji dokumentów elektronicznych, w szczególności w procesach sprzedaży nowych usług,
Rozwój narzędzi do kontroli jakości i kompletności procesów elektronizacji przepływu dokumentów, wsparcie projektów informatycznych w procesach analizy danych i zapewnienia spójności danych, udział procesie TTM,
Bieżące wsparcie dla Klienta wewnętrznego, rozliczanie programów motywacyjnych,
Analiza e-faktury na rynku.
LeasingTeam Group
Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji
Rekrutacja i selekcja kandydatów na stanowiska m.in. do Call Center, GTP, Allianz,
Dbanie o jakość i terminowość realizacji zamówień,
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług,
Współpraca i utrzymanie dobrych relacji z Klientem i przedstawicielami.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Procesów i Jakości
Koordynacja i przygotowywanie dokumentacji procesowej PD w ramach procesu TTM,
Identyfikowanie obszarów,komunikacja z operacjami, ustalanie przebiegu i opisywanie nowego procesu współpraca przy tworzeniu kart procesowych,
Prowadzenie i dokonywanie przeglądów procesów pod kątem aktualności i efektywności kosztowej w celu zapewnienia optymalizacji kosztów obsługi Klienta i zapewnienia najwyższej Satysfakcji Klientów z obsługi,
Operacyjne wsparcie dla właścicieli i ekspertów procesów biznesowych w zakresie mapowania, aktualizacji i weryfikacji procesów operacyjnych,
Kontrola punktów styku procesów obsługi Klienta i procesów ościennych, opracowanie wskaźników monitorujących punkty styku.
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Specjalista ds. Architektury Procesów
Identyfikowanie obszarów,komunikacja z operacjami, ustalanie przebiegu i opisywanie nowego procesu oraz incjonowanie powstania nowych procedur i instrukcji stanowiskowych na potrzeby procesów obsługii Klienta Indywidualnegi i Biznesowego w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Klienta,
Prowadzenie i dokonywanie przeglądów procesów pod kątem aktualności i efektywności kosztowej w celu zapewnienia optymalizacji kosztów obsługi Klienta i zapewnienia najwyższej Satysfakcji Klientów z obsługi.
Monitoring stosowania standardów oraz wykorzystywania właściwych szablonów i zwrotów w komunikacji z klientami,
Przygotowywanie analiz procesów, wniosków i rekomendacji dla managmentu POK w celu identyfikacji punktów kontrolnych w procesach Obsługi Klienta, incjonowanie działań związanych w celu usprawnień procesów,
Tworzenie dokumentacji procesowej.
Orange Polska S.A.
Koordynator zespołu/ kierownik sekcji w dziale Back Line
Zarządzanie i nadzorowanie pracy konsultantów >30 w
dziale Back Office,
Prowadzenie rekrutacji na potrzeby działu Back Office,
Analiza wyników pracy w grupie,
Praca nad systemem motywacyjnym dla pracowników,
Nadzorowanie nowo tworzonych procesów w dziale.
Orange Polska S.A.
Konsultant w dziale Back Line
- wystawienie not korygujących dla klientów
- dekretowanie spraw w aplikacji WorkFlow
- prowadzenie korespondencji pisemnej i mailowej z klientam
- realizacja zleceń otrzymywanych od klientów biznesowych
Orange Polska S.A.
Coach w Call Center
Prowadzenie szkoleń dotyczących obsługi Klienta biznesowego,
Prowadzenie warsztatów doszkalających z zagadnień
merytorycznych,
Szkolenie oraz opieka nad nowo zrekrutowanymi
pracownikami,
Przygotowywanie materiałów oraz testów,
Nadzorowanie pracy nowych grup,
Szkolenia z profesjonalnej obsługa Klienta,techniki negocjacji, techniki sprzedażowe.
Orange Polska S.A.
Zewnętrzna obsługa klientów biznesowych o profilu negocjacyjno-sprzedażowym
Profesjonalna obsługa klienta biznesowego,
Rozpatrywanie reklamacji na pierwszej linii
Sprzedaż oferowanych usług biznesowych,
Prowadzenie negocjacji z Klientami.
Logo
referent
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie WydziałGeodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Obsługa klienta, prowadzenie biura podawczego,
Prowadzenie mapy analogowej i cyfrowej,
Obsługa korespondencji,
Obługa Klientów,
Wydawanie i tworzenie dokumentów geodezyjnych.

Szkolenia i kursy

KURS ORGANIZOWANY PRZEZ FIRMĘ CHIC Warsaw
2017 - Nowoczesne kursy krawiectwa-innowacje w przemyśle mody

SZKOLENIE PRZYGOTOWANE PRZEZ FIRMĘ ALTKOM
2016 - Zarządzanie projektami wg standardu PMI/PMBoK - podejście praktyczne,

SZKOLENIE PRZYGOTOWANE PRZEZ FIRMĘ AB CAD
2016 - szkolenie AutoCAD, projektowanie 2D, podstawowe

SZKOLENIE PRZYGOTOWANE PRZEZ FIRMĘ JET
2.04.2005 r. I etap Obsługa Klienta Biznesowego
- Budowanie partnerskich relacji z klientami
- Wykorzystywanie do upsellingu skutecznego modelu IdeA
- Budowanie wizerunku pewnego siebie,
skutecznego doradcy biznesowego
- Skuteczne uzyskiwanie zgody klienta na zakończenie rozmowy
23.04.2005 r. II etap Obsługa Klienta Biznesowego
- Techniki rozpatrywanie reklamacji w ramach FLE
- Dopasowanie długoterminowych rozwiązań do sytuacji klienta
- Trening rozmów z klientami

Edukacja

Logo
Wykonywanie usług krawieckich, zawodowe
CHIC Warsaw Placówka kształcenia ustawicznego
Logo
Socjologia, specjalizacja - Doradztwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uczelnia Warszawska im. M. Skłodowskiej – Curie
Logo
ogólnokształcący, średnie
Liceum Ogólnokształcące im. F. Nansena

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

W wolnych chwilach uwielbiam jazdę na rowerze, przywracać ubraniom drugie życie poprzez haftowanie i szycie.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Chorwacja
Chorwacja
Chorwacja - Adriatyk wakacje marzeń. Nasze wakacyjne wspomnienia.
FlowTime
FlowTime
Coaching z różnych perspektyw.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Fotografia uliczna
Fotografia uliczna
grupa zrzeszająca pasjonatów i praktyków szczególnego gatunku fotografii jaką jest fotografia uliczna...
ja i Sztuka . Sztuka i ja
ja i Sztuka . Sztuka i ja
Interesujesz się sztuką? A może sam tworzysz? Grupa skupiająca artystów, miłośników sztuki, marszandów, właścicieli galerii.
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Koci niewolnicy
Koci niewolnicy
Grupa dla wszystkich, którzy są posiadani przez koty.
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki