Katarzyna Bujakowska

Kierownik recepcji, Hotel 365
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

Organizacja imprez organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń Zarządzanie zespołem, projektem, budżetem, negocjacje handlowe analiza konkurencji oraz wskaźników sprzedażowych Bezpośredni kontakt z klientem obsługa kielnta dbanie o pozyskiwanie nowych klientów organizacja imprez oraz konferencji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik restauracji
Smak Na Tak
Nadzór nad pracownikami restauracji, kontrola jakości serwowanych potraw, negocjacja cen u dostawców , rozliczenia codzienne oraz miesięczne, rekrutacja pracowników, szkolenie pracowników serwisu zakresu obsługi klienta, ustalanie grafików, współpraca z galerią w której znajduje się restauracja
Logo
Manager obiektu
Szafranowy Dwór
Sprzedaż oraz Organizacja imprez okolicznościowych i firmowych, pozyskiwanie gości hotelowych, rozliczanie imprez, dbanie o dobre kontakty i klientami.
Logo
Kierownik Recepcji
Hotel 365***
Zarządzanie podległym zespołem, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobry wizerunek firmy, bezpośredni kontakt z klientem, meldowanie, rozliczanie gości ,
Logo
manager recepcji
Citi Hotel **
bezpośredni kontakt z klientem, zarządzanie podległym zespołem, współpraca z portalami rezerwacyjnymi oraz biurami podróży, dbanie o plan finansowy firmy, pozyskiwanie nowych klientów

Szkolenia i kursy

Kurs instruktora rekreacji ruchowej
Kurs barmański
Kurs organizatora wycieczek

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomi Prawa i Nauk Medycznych

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką

Zainteresowania

sport, turystyka, książki