Katarzyna Brol
Rzeczy niemożliwe robimy od ręki, na cuda trzeba chwilę poczekać.
Katowice,
śląskie
Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Umiejętności interpersonalne
Microsoft Office
Wielozadaniowość
Negocjacje
Administracja biura
Zarządzanie biurem
Rozwiązywanie problemów
Rekrutacja
Umiejętności telefoniczne
Zarządzanie zespołem
Samodzielność
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
dbanie o dobro klienta i wizerunek firmy
Computer Skills
wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji
Hotelarstwo
zarządzanie pracownikami i oddziałem
dbanie o wzrost sprzedaży oraz założone budżety
portal internetowy
usługi utrzymania czystości
firma sprzątająca
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik oddziału
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oddziału: utrzymywanie wskaźnika rentowności na wymaganym poziomie;
- stały kontakt z klientem;
- zarządzanie i koordynowanie pracami pracowników oddziału;
- rekrutacja pracowników ;
- obsługa klientów w zakresie prawidłowej realizacji i terminowości wykonania umów (zarządzanie kalendarzem prac oddziału, rozwiązywanie problemów, reklamacji ect.) ;
- pozyskiwanie nowych zleceń;
- sporządzanie raportów i zestawień ;
- współpraca z podwykonawcami;
- stały kontakt z klientem;
- zarządzanie i koordynowanie pracami pracowników oddziału;
- rekrutacja pracowników ;
- obsługa klientów w zakresie prawidłowej realizacji i terminowości wykonania umów (zarządzanie kalendarzem prac oddziału, rozwiązywanie problemów, reklamacji ect.) ;
- pozyskiwanie nowych zleceń;
- sporządzanie raportów i zestawień ;
- współpraca z podwykonawcami;
Specjalista ds. marketingu
Kolor Serwis Sp. J.
- opracowywanie i tworzenie materiałów marketingowych na potrzeby firmy;
- obsługa klienta w zakresie sprzedaży i przyjmowania zleceń;
- wystawiania faktur i innych dokumentów magazynowych, przyjmowanie reklamacji;
- sporządzanie zestawień, raportów oraz dokumentacji operacyjnej;
- obsługa klienta w zakresie sprzedaży i przyjmowania zleceń;
- wystawiania faktur i innych dokumentów magazynowych, przyjmowanie reklamacji;
- sporządzanie zestawień, raportów oraz dokumentacji operacyjnej;
Kierownik
- bieżąca obsługa klienta w zakresie usług i prac dodatkowych;
- nadzór nad funkcjonowaniem obiektów w regionie;
- wdrażanie poleceń i wspieranie dyrektora operacyjno - handlowego;
- przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji;
- sporządzanie raportów, zestawień oraz dokumentacji operacyjnej;
- zarządzanie i koordynowanie pracy pracowników w rejonie;
- rekrutacja pracowników w rejonie;
- współpraca z podwykonawcami;
- nadzór nad funkcjonowaniem obiektów w regionie;
- wdrażanie poleceń i wspieranie dyrektora operacyjno - handlowego;
- przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji;
- sporządzanie raportów, zestawień oraz dokumentacji operacyjnej;
- zarządzanie i koordynowanie pracy pracowników w rejonie;
- rekrutacja pracowników w rejonie;
- współpraca z podwykonawcami;
Kierownik Regionalny (Zastępca)
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura regionalnego: utrzymywanie wskaźnika rentowności na wymaganym poziomie,
- stały kontakt z klientem
- zarządzanie i koordynowanie pracy pracowników oddziału;
- rekrutacja pracowników
- obsługa klientów w zakresie prawidłowej realizacji i terminowości wykonania umów (rozwiązywanie problemów, reklamacji ect.)
- zarządzanie kalendarzem prac oddziału, dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju zleceń oraz rozliczeń;
- sporządzanie raportów i zestawień oraz prezentacji
- współpraca z podwykonawcami;
- stały kontakt z klientem
- zarządzanie i koordynowanie pracy pracowników oddziału;
- rekrutacja pracowników
- obsługa klientów w zakresie prawidłowej realizacji i terminowości wykonania umów (rozwiązywanie problemów, reklamacji ect.)
- zarządzanie kalendarzem prac oddziału, dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju zleceń oraz rozliczeń;
- sporządzanie raportów i zestawień oraz prezentacji
- współpraca z podwykonawcami;
Koordynator Regionalny
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura regionalnego, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji, sporządzanie pism, raportów i zestawień; rozliczanie faktur oraz zaliczek;
- koordynowanie pracy pracowników oddziału;
- obsługa klientów w zakresie prawidłowej realizacji i terminowości wykonania umów (rozwiązywanie problemów, reklamacji ect.) oraz organizacja spotkań;
- zarządzanie kalendarzem prac, zamówieniami i dostawami;
- wsparcie w przygotowaniu i dbanie o poprawną realizację zamówień, kontakt z dostawcami towarów: hurtowniami art. utrzymania czystości obiektów oraz materiałów biurowych itp.;
- dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju zleceń oraz rozliczeń; wyszukiwanie podwykonawców;
- asystowanie kierownikowi regionalnemu.
- koordynowanie pracy pracowników oddziału;
- obsługa klientów w zakresie prawidłowej realizacji i terminowości wykonania umów (rozwiązywanie problemów, reklamacji ect.) oraz organizacja spotkań;
- zarządzanie kalendarzem prac, zamówieniami i dostawami;
- wsparcie w przygotowaniu i dbanie o poprawną realizację zamówień, kontakt z dostawcami towarów: hurtowniami art. utrzymania czystości obiektów oraz materiałów biurowych itp.;
- dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju zleceń oraz rozliczeń; wyszukiwanie podwykonawców;
- asystowanie kierownikowi regionalnemu.
Specjalista ds. administracji
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w firmie; sporządzanie raportów i zestawień;
- tworzenie i monitorowanie harmonogramu działań pracowników oraz organizacja spotkań;
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie dostawami;
- przygotowanie i dbanie o poprawną realizację zamówień, kontakt z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów biurowych itp.;
- dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju rozliczeń.
- tworzenie i monitorowanie harmonogramu działań pracowników oraz organizacja spotkań;
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie dostawami;
- przygotowanie i dbanie o poprawną realizację zamówień, kontakt z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów biurowych itp.;
- dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju rozliczeń.
Kierownik Biura/Kierownik ds. handlu i marketingu
Zakład Recyklingu i Surowców Wtórnych
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji w firmie; wystawianie faktur, sporządzanie raportów i zestawień;
- tworzenie i monitorowanie harmonogramu działań prezesa oraz organizacja spotkań;
- tworzenie bazy klientów, obsługa klientów w zakresie oferty cenowej na produkty firmy;
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie dostawami;
- przygotowanie i dbanie o poprawną realizację zamówień, kontakt z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów biurowych itp.;
- dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju rozliczeń.
- tworzenie i monitorowanie harmonogramu działań prezesa oraz organizacja spotkań;
- tworzenie bazy klientów, obsługa klientów w zakresie oferty cenowej na produkty firmy;
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zarządzanie dostawami;
- przygotowanie i dbanie o poprawną realizację zamówień, kontakt z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów biurowych itp.;
- dbanie o terminową realizację wszelkiego rodzaju rozliczeń.
Projekty
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Grupy
WIZAŻ I STYLIZACJA
Tutaj dyskutujemy o wszystkim co uwodzi, szokuje, intryguje zarówno w dziedzinie makijaży jak stylowości .