Katarzyna Miłkowska

Specjalista ds. Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ANTALIS POLAND Spółka z o.o.
Specjalista do sp. sprzedaży
Sprzedaż i obsługa klienta biznesowego. Przygotowywanie wycen, sprawdzanie dostępności i sprzedaż produktów. Negocjacje cenowe. Praca w parze handlowej. Nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem. Inicjowanie sprzedaży i przygotowywanie ofert.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Biuro Informacji Gospodarczej KRD
Pozyskiwanie klientów abonamentowych. Profesjonalna i kompleksowa obsługa posprzedażowa i utrzymywanie relacji długofalowych z klientami. Czynna dosprzedaż usług i produktów firmy. Przygotowywanie indywidualnych ofert i umów handlowych . Współpraca z innymi działami i dbałość o
przepływ informacji. Realizacja indywidualnych i grupowych celów sprzedażowych. Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby monitorowania pracy.
Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Badanie potrzeb i pozyskiwanie nowych klientów. Kompleksowa obsługa posprzedażowa. Prezentacja ofert i negocjowanie warunków współpracy. Realizacja ustalonych celów sprzedażowych zarówno indywidualnych i grupowych. Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Kontakt mailowy i telefoniczny. Raportowanie wyników.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Stażysta Departamentu ds. Komunikacji Marketingowej
Przygotowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej: wiadomości SMS, wysyłka newslettera, artykuły na stronę internetową i intranet. Tworzenie projektów ulotek, plakatów. Poszukiwanie oraz pozyskiwanie partnerów do akcji promocyjnych i sprzedażowych np. "Szaleństwo Zakupów".
Wspieranie Departamentu Sprzedaży.
ebilet
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
Monitoring i kontrola sprzedaży w różnych kanałach: sieci salonów Empik, strona internetowa, punkty stacjonarne na terenie całego kraju, partnerzy sieci afiliacyjnej. Planowanie i realizacja celów sprzedażowych. Pozyskiwanie sieci nowych partnerów sprzedażowych oraz podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Współpraca z innymi działami firmy.
Telewizja POLSAT S.A.
Stażysta
Praca przy programie ,,Interwencja". Tworzenie cyklu reportaży ,,Wakacje z głową". Pomoc przy organizacji prezydenckiego wieczoru wyborczego. Przeprowadzanie wywiadów: research tematyczny, pomoc przy produkcji programów, wyjazdy na zdjęcia, uczestnictwo w montażu, kontakt z widzami.

Szkolenia i kursy

• zdolność szybkiego uczenia się, dobra organizacja pracy
• umiejętność wyszukania informacji w różnych formach przekazu
• solidna i sumienna realizacja wykonywanych poleceń
• umiejętność pracy indywidualnej i w zespole
• wiedza z zakresu technik sprzedaży
• komunikatywność, kreatywność, systematyczność
• b. dobra znajomość środowiska MS Office, Internetu, obsługa CRM
-prawo jazdy kat B

Edukacja

Logo
Public Relations i Marketing Medialny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

Projektowanie wnętrz

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.