Katarzyna Bogucka

Menedżer Marketingu oraz Public Relations
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
biegły
duński
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

YES Biżuteria S.A.
Marketing Manager
NIVEA Polska
Brand Manager
NIVEA Polska
PR Manager
- Opracowywanie i wdrażanie strategii PR
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów
- Organizacja konferencji prasowych
- Media Relations
- Prowadzenie biura prasowego
- Współpraca z ekspertami
- Monitoring Mediów
- Eventy firmowe
- Redaktor naczelna wewnętrznego wydawnictwa
NIVEA Polska
Junior PR Manager
NIVEA Polska
Assistant PR Manager
Tesa Tape Sp. z o.o.
Koordynator Systemu sprzedaży i obsługi Klienta
BEIERSDORF-LECHIA S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
BEIERSDORF-LECHIA S.A.
Asystentka Dyrektora

Edukacja

Logo
Public Relations, magisterskie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Logo
Skandynawistyka, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Podróże, media, psychologia społeczna, moda i trendy

Inne

Juror w prestiżowym plebiscycie organizowanym przez Związek Firm Public Relations - "Złote Spinacze" Edycje 2008, 2009, 2010.

Znakomite, wieloletnie kontakty z dziennikarzami i ludźmi polskich mediów.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
BIZNESPOLKA
BIZNESPOLKA
"Najważniejszym zadaniem, jakie kobiety mają do wykonania, jest obudzić zapał samych kobiet"/ J. Stuart Mill
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Graffiti, pismo ,rysunek , reklamy wizualne ,gest ,ubiór interpretowane w/g metody projekcji używanej w psychologii klinicznej.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych