Katarzyna Bodora

Ekspert ds. Jakości, Contact Center Sp. z o.o.
Gliwice, śląskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Contact Center sp. z o. o.
Ekspert ds. Jakości, Departament Jakości i Doradztwa
- prowadzenie audytów jakości w celu potwierdzenia zgodności realizacji działań z obowiązującymi przepisami
- wykonywanie analiz i badań jakościowych w celu identyfikacji obszarów do doskonalenia
- koordynacja oraz prowadzenie projektów optymalizacyjnych i wdrożeniowych
- wsparcie modelu zarządzania projektami
- nadzór nad dokumentacją systemu zarzadzania jakością, w tym tworzenie standardów jakości, pracy, instrukcji, procedur
Orange Polska S.A.
Gł. Specjalista ds. Monitorowania Wyników i Wsparcia Operacyjnego, Biuro Dyrektora Regionu Grupy TP
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Katarzyna jest osobą niezwykłą. Inteligentna, solidna i niezwykle profesjonalna w tym co robi. Szczególnie w Niej cenię tolerancję, otwartość i szczerość we wzajemnych kontaktach. Buduje relacje z innymi ludźmi bazując przede wszystkim na zaufaniu. Gdybym był menedżerem, chciałbym ją mieć w swoim Zespole.
Adam Bugiel
Adam Bugiel · współpracownik
wystawiono
Ze strony Pani Katarzyny doświadczyłem zaangażowania, profesjonalizmu i terminowości w realizacji zleconych zadań. Każde wyzwanie przechodzące przez Jej odcinek odpowiedzialności jest skazane na sukces.
Orange Polska S.A.
Region Relacji z Klientami
Orange Polska S.A.
SSP ds. Restrukturyzacji Zatrudnienia

Szkolenia i kursy

- Auditor ISO 9000:2000/Auditor wiodący
- Zarządzanie projektami PMI
- Analiza i projektowanie procesów biznesowych PMI
- Podstawy KAIZEN
- Projektant systemu iGrafx
- Rozwiązywanie problemów podejmowanie decyzji (Kepner-Tregoe)
- Komunikacja wewnętrzna w Firmie
- Public Relations - Budowanie wizerunku Firmy
- Efektywne pisanie tekstów Public Relations i reklamy
- Projektowanie stron sieci Web z wykorzystaniem języka HTML
- Zarządzanie informacją w serwisach webowych - Web 2.0
- Praktyczne aspekty prawa pracy w kierowaniu zespołem pracowniczym
- Sztuka przekazywania informacji pracownikom objętym procesem restrukturyzacji zatrudnienia
- Prawo pracy a restrukturyzacja zatrudnienia
- Nowoczesne funkcjonowanie Pionu Personalnego

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Logo
Wydział Chemiczny, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Grupy

Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Gliwice
Gliwice
Pierwsza wzmianka o mieście Gliwice pochodzi z roku 1276. Miasto powstało na przecięciu się ówczesnych szlaków handlowych z Krakowa do Wrocławia oraz z Węgier i Moraw dalej na północ.
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Grupa TP
Grupa TP
Forum Pracowników i Klientów największej grupy telekomunikacyjnej w Polsce.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Kaizen
Kaizen
Grupa pasjonatów/praktyków ciągłego doskonalenia z pod znaku filozofi Kaizen
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz