Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
- Planowanie, koordynacja i realizacja projektów marketingowych;
- Tworzenie i wdrażanie strategii i planów marketingowych dla podległej marki;
- Tworzenie krótko- i długoterminowych planów marketingowych;
- Przygotowywanie akcji promocyjnych, współpraca z działem sprzedaży i marketingu;
- Przygotowywanie i kontrola budżetów sprzedażowo-promocyjnych;
- Kontrolowanie skuteczności i stopnia realizacji podjętych działań,
- Wybór kanałów zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji marketingowej;
- Przygotowanie materiałów promocyjnych;
- Wspieranie działu marketingu w realizacji zadań;
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych;
- Analiza rynku, zachowań konsumentów i działań konkurencji;
- Aktywny rozwój marki we wszystkich kanałach dystrybucji;
- Przygotowanie planu budżetu dla powierzonych grup produktowych podległej marki na następny rok;
- Raportowanie;
- Kreatywne poszukiwanie rozwiązań zwiększających atrakcyjność podległych linii produktowych;
- Wspieranie działu sprzedaży, organizowanie szkoleń produktowych, stały kontakt;
- Dążenie do osiągania wzrostu sprzedaży i zyskowności powierzonych linii produktowych;
- Realizacja zadań związanych ze wspieraniem budowania pozytywnego wizerunku podległej marki oraz firmy;
- Tworzenie i wdrażanie strategii i planów marketingowych dla podległej marki;
- Tworzenie krótko- i długoterminowych planów marketingowych;
- Przygotowywanie akcji promocyjnych, współpraca z działem sprzedaży i marketingu;
- Przygotowywanie i kontrola budżetów sprzedażowo-promocyjnych;
- Kontrolowanie skuteczności i stopnia realizacji podjętych działań,
- Wybór kanałów zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji marketingowej;
- Przygotowanie materiałów promocyjnych;
- Wspieranie działu marketingu w realizacji zadań;
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych;
- Analiza rynku, zachowań konsumentów i działań konkurencji;
- Aktywny rozwój marki we wszystkich kanałach dystrybucji;
- Przygotowanie planu budżetu dla powierzonych grup produktowych podległej marki na następny rok;
- Raportowanie;
- Kreatywne poszukiwanie rozwiązań zwiększających atrakcyjność podległych linii produktowych;
- Wspieranie działu sprzedaży, organizowanie szkoleń produktowych, stały kontakt;
- Dążenie do osiągania wzrostu sprzedaży i zyskowności powierzonych linii produktowych;
- Realizacja zadań związanych ze wspieraniem budowania pozytywnego wizerunku podległej marki oraz firmy;
Asystentka, koordynator w dziale Mobile
- Zakres produktowy - notebooki, palmtopy, PDA, fotografia cyfrowa, akcesoria do produktów torby, plecaki, pamięci itp.
- Zakres funkcjonowania:
- Analiza działu mobile - gospodarowanie zasobami w celu osiągnięcia pozycji rynkowej, analiza wewnętrzna i zewnętrzna,
- Planowanie - komunikowanie się z producentami, dostawcami, ustalenie na podstawie syntezy wcześniejszej wykonanej analizy targetów kwartalnych i wysokości supportu celem ich realizacji, syntetyczne przedstawienie ustalonych targetów kwartalnych dla oddziałów i poszczególnych szczebli kierownictwa oraz działu zaopatrzenia, planowanie działań marketingowych, Zbieranie informacji zwrotnej od oddziałów poszczególnych szczebli kierownictwa celem ustalenia realizacji planu i oceny wysokości suportu., przeprowadzenie negocjacji z producentami, Vendorami, dostawcami celem dostosowania targetów do możliwego wykonania
- Realizacja, wdrażanie- ciągłe budowanie aktualnej oferty, pilnowanie opisów, pilnowanie cen (pozycjonowanie oferty cenowej na skapiec.pl lub innych porównywarkach internetowych), „świeże” produkty, dostępności produktów w dystrybucji, usuwanie EOL.
Reakcja na zmiany oferty rynkowej; informowanie wewnętrzne (działu zaopatrzenia, oddziałów, działu sprzedaży) o dostępności, zmianach cenowych i pojawiających się nowych produktach. Informowanie o realizacji działań marketingowych; informowanie producentów, Vendorów, dostawców o działaniach marketingowych (wysyłanie do akceptacji zdjęć z eventów, propozycji ulotek, itp.).
Kontakty z Vendorami, dostawcami w celu poznania i kreowania bieżących potrzeb; fakturowanie odbiorców
- Kontrola - rozliczanie bonusów, rozliczenia price protection, wystawianie FV, potwierdzanie rozliczeń od Vendorów, rozliczanie z oddziałami, kontrola postępów realizacji, kontrola efektów działań marketingowych, kontrola kosztów związanych z działaniami marketingowymi i sprzedażowymi, informowanie oddziałów o wynikach kontroli realizacji targetów,
- Zakres funkcjonowania:
- Analiza działu mobile - gospodarowanie zasobami w celu osiągnięcia pozycji rynkowej, analiza wewnętrzna i zewnętrzna,
- Planowanie - komunikowanie się z producentami, dostawcami, ustalenie na podstawie syntezy wcześniejszej wykonanej analizy targetów kwartalnych i wysokości supportu celem ich realizacji, syntetyczne przedstawienie ustalonych targetów kwartalnych dla oddziałów i poszczególnych szczebli kierownictwa oraz działu zaopatrzenia, planowanie działań marketingowych, Zbieranie informacji zwrotnej od oddziałów poszczególnych szczebli kierownictwa celem ustalenia realizacji planu i oceny wysokości suportu., przeprowadzenie negocjacji z producentami, Vendorami, dostawcami celem dostosowania targetów do możliwego wykonania
- Realizacja, wdrażanie- ciągłe budowanie aktualnej oferty, pilnowanie opisów, pilnowanie cen (pozycjonowanie oferty cenowej na skapiec.pl lub innych porównywarkach internetowych), „świeże” produkty, dostępności produktów w dystrybucji, usuwanie EOL.
Reakcja na zmiany oferty rynkowej; informowanie wewnętrzne (działu zaopatrzenia, oddziałów, działu sprzedaży) o dostępności, zmianach cenowych i pojawiających się nowych produktach. Informowanie o realizacji działań marketingowych; informowanie producentów, Vendorów, dostawców o działaniach marketingowych (wysyłanie do akceptacji zdjęć z eventów, propozycji ulotek, itp.).
Kontakty z Vendorami, dostawcami w celu poznania i kreowania bieżących potrzeb; fakturowanie odbiorców
- Kontrola - rozliczanie bonusów, rozliczenia price protection, wystawianie FV, potwierdzanie rozliczeń od Vendorów, rozliczanie z oddziałami, kontrola postępów realizacji, kontrola efektów działań marketingowych, kontrola kosztów związanych z działaniami marketingowymi i sprzedażowymi, informowanie oddziałów o wynikach kontroli realizacji targetów,
serwisant-handlowiec
Inter-Fregata sp. z o.o.
- obsługa klienta (doradztwo, realizacja zamówień)
- tworzenie ofert handlowych pod zamówienia
- Naprawa, montaż, rozbudowa i konfiguracja zestawów komputerowych.
- Naprawa, instalacja i konfiguracja sprzętu peryferyjnego.
- Bieżące śledzenie aktualnych zmian dotyczących nowoczesnych rozwiązań sprzętowych, serwisowych i programowych.
- Diagnostyka, analiza i skuteczne rozwiązywanie problemów sprzętowych lub programowych.
- Obsługa wyjazdowa i stacjonarna klienta.
- Instalacja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego.
- Udzielanie telefonicznych informacji dotyczących prowadzonych napraw.
- Współpraca z pozostałymi działami/pracownikami firmy.
- tworzenie ofert handlowych pod zamówienia
- Naprawa, montaż, rozbudowa i konfiguracja zestawów komputerowych.
- Naprawa, instalacja i konfiguracja sprzętu peryferyjnego.
- Bieżące śledzenie aktualnych zmian dotyczących nowoczesnych rozwiązań sprzętowych, serwisowych i programowych.
- Diagnostyka, analiza i skuteczne rozwiązywanie problemów sprzętowych lub programowych.
- Obsługa wyjazdowa i stacjonarna klienta.
- Instalacja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego.
- Udzielanie telefonicznych informacji dotyczących prowadzonych napraw.
- Współpraca z pozostałymi działami/pracownikami firmy.
Szkolenia i kursy
- Kurs egzaminatora ECDL Advanced - zakończony uzyskaniem uprawnień egzaminatora ECDL
- Kurs ECDL Advanced - zakończone uzyskaniem certyfikatu
- Praktyk NLP Plus - organizowany przez Yans Cron Consulting Group sp. z o.o.
- Bardzo dobra znajomość obsługi i budowy komputera (pakiet MS Office, MS Windows, Insert, Subiekt, inne)
- Szkolenie “Mistrz sceny” - organizowane przez Origami
– Szkolenie „NLP – Odkryj swój potencjał” – organizowane przez SRP
– Szkolenie „Metafory” – organizowane przez ProActive Clubs
– Kurs egzaminatora ECDL – zakończony uzyskaniem uprawnień egzaminatora ECDL
– Kurs Informatyczny – ECDL – zakończone uzyskaniem certyfikatu
- Egzamin zawodowy – Technik elektronik
- Kurs ECDL Advanced - zakończone uzyskaniem certyfikatu
- Praktyk NLP Plus - organizowany przez Yans Cron Consulting Group sp. z o.o.
- Bardzo dobra znajomość obsługi i budowy komputera (pakiet MS Office, MS Windows, Insert, Subiekt, inne)
- Szkolenie “Mistrz sceny” - organizowane przez Origami
– Szkolenie „NLP – Odkryj swój potencjał” – organizowane przez SRP
– Szkolenie „Metafory” – organizowane przez ProActive Clubs
– Kurs egzaminatora ECDL – zakończony uzyskaniem uprawnień egzaminatora ECDL
– Kurs Informatyczny – ECDL – zakończone uzyskaniem certyfikatu
- Egzamin zawodowy – Technik elektronik
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Gotowanie
Sport – tenis ziemny, siatkówka, żużel, snowboard,
Taniec
Śpiew
Podróże
Komputery
Komunikacja interpersonalna
Negocjacje
Sport – tenis ziemny, siatkówka, żużel, snowboard,
Taniec
Śpiew
Podróże
Komputery
Komunikacja interpersonalna
Negocjacje
Organizacje
PTI
Grupy
Agencja POWER - Event Incentive Conference Sport
Event, Incentice, Conference, Sport - Agencja Power
http://agencjapower.pl
http://www.powersport.pl
Akademia Zdrowia
Akademia Zdrowia to przedsięwzięcie zrzeszające ludzi zainteresowanych tematyką zdrowia.
Bezpłatne szkolenia
Grupa zbierająca informacje na temat bezpłatnych szkoleń z całego kraju i zagranicy - w wersjach spotkania w sali oraz szkolenia online. Zapraszamy do zamieszczania informacji o takich szkoleniach i .
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji.
Zapraszam też tych, kt
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Centrum Pozytywnego Programowania
techniki wykorzystania inteligencji emocjonalnej i duchowej w rozwoju osobistym
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.