Katarzyna Bartoszewska
zarządzający regionem, 5aSec Polska
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
zarządzający regionem
Bieżące zarządzanie w oparciu o regulację obowiązujące w Spółce całokształtem spraw związanych z organizacją pracy
Kontrola jakości, analiza wyników kontroli, raportowanie do dyrekcji
Przeprowadzanie audytów w placówkach
Rekrutowanie pracowników
Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu handlowego i technicznego
Kontrola dokumentów księgowych i kadrowych
Egzekwowanie przestrzegania przez pracowników regulaminu pracy, zasad bhp, ppoż
Motywowanie personelu
Podejmowanie działań marketingowych
Reprezentowanie spółki wobec osób trzecich
Kontrola jakości, analiza wyników kontroli, raportowanie do dyrekcji
Przeprowadzanie audytów w placówkach
Rekrutowanie pracowników
Organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu handlowego i technicznego
Kontrola dokumentów księgowych i kadrowych
Egzekwowanie przestrzegania przez pracowników regulaminu pracy, zasad bhp, ppoż
Motywowanie personelu
Podejmowanie działań marketingowych
Reprezentowanie spółki wobec osób trzecich
Kierownik Sklepu
Zarządzanie personelem sklepu (10 osób), administracja kadrowa
Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na stanowisko sprzedawcy, przeprowadzanie szkoleń dla nowych sprzedawców
Dbanie o wizerunek sklepu, stosowanie zasad merchandising’u
Przygotowywanie operacji handlowych
Implantowanie sklepu
Prowadzenie szkoleń z nowych kolekcji
Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych na stanowisko sprzedawcy, przeprowadzanie szkoleń dla nowych sprzedawców
Dbanie o wizerunek sklepu, stosowanie zasad merchandising’u
Przygotowywanie operacji handlowych
Implantowanie sklepu
Prowadzenie szkoleń z nowych kolekcji
Konsultant – Dział Prewencji i Wykrywania Nadużyć
POLKOMTEL S.A
Organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń grupowych z zakresu prewencji i wykrywania nadużyć dla pionu sprzedaży
Współpraca z organami ścigania w zakresie prewencji i wykrywania nadużyć, przygotowywanie dokumentów dla organów ścigania
Ocena autentyczności dokumentów
Telefoniczna weryfikacja klientów indywidualnych i biznesowych
Współpraca z organami ścigania w zakresie prewencji i wykrywania nadużyć, przygotowywanie dokumentów dla organów ścigania
Ocena autentyczności dokumentów
Telefoniczna weryfikacja klientów indywidualnych i biznesowych
Szkolenia i kursy
2007- „Zarządzanie przez cele” prowadzone przez firmę Schenk Institute
2006 – „Telewindykacja i negocjacje z dłużnikami”
2004 – „Asertywność i współpraca ze stresem”
2004 – „Podstawy oceny autentyczności dokumentów”
2003 – „Organizacja czasu pracy”
2003 – „Doskonalenie obsługi klienta”
2006 – „Telewindykacja i negocjacje z dłużnikami”
2004 – „Asertywność i współpraca ze stresem”
2004 – „Podstawy oceny autentyczności dokumentów”
2003 – „Organizacja czasu pracy”
2003 – „Doskonalenie obsługi klienta”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
Prawo jazdy kat. B