Katarzyna Bardadyn

In-Store Solution Manager (Trade Marketing Manager); PepsiCo
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trade Marketing Manager
Pepsico Frito Lay
Frito Lay Poland Sp. z o.o.
In-Store Solution Manager / Trade Marketing Manager
• tworzenie i implementacja kalendarzy trade marketingowych dla kanałów sprzedaży
• development oraz implementacja promocji shopperowych oraz konsumenckich szytych na miarę dla danego kanału sprzedaży lub klienta
• tworzenie nowych ekspozytorów merchandisingowych (stojaki, wieszaki, dyspensery, standy)
• negocjacje i współpraca z Producentami ekspozytorów oraz materiałów POS
• przygotowywanie rekomendacji materiałów POS dostosowanych do potrzeb planowanej
aktywności promocyjnej
• przeprowadzanie ogólnoposlkich akcji samplingowych (briefing agencji, negocjacje, nadzór nad przebiegiem akcji)
• przygotowywanie oraz organizowanie akcji eventowych
• udział w przygotowywaniu oraz koordynacji promocji konsumenckich
Frito Lay Poland Sp. z o.o.
Trade Marketing Specialist
• tworzenie nowych ekspozytorów merchandisingowych (stojaki, wieszaki, dyspensery, standy)
• negocjacje i współpraca z Producentami ekspozytorów oraz materiałów POS
• przygotowywanie rekomendacji materiałów POS dostosowanych do potrzeb planowanej
aktywności promocyjnej
• koordynowanie ogólnopolskiej dystrybucji materiałów POS
• przeprowadzanie akcji samplingowych, (briefing agencji, negocjacje, nadzór nad przebiegiem akcji)
• przygotowanie i organizowanie programów wspierających sprzedaż
• przygotowywanie materiałów wspierających dla Przedstawicieli Handlowych(komunikujących promocje, akcje marketingowe oraz wprowadzanie nowych produktów)
• udział w przygotowywaniu oraz koordynacji promocji konsumenckich • współpraca z prasą branżową, przygotowywanie zamieszczanych materiałów
Coca-Cola HBC Polska
Junior Category Management Specialist / Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Kategorią
· przeprowadzanie i wspomaganie projektów Zarządzania Powierzchnią Sprzedaży i Zarządzania Kategorią
· analizowanie wyników sprzedaży w kategorii i możliwości ich rozwoju
· dostarczanie ilościowej i jakościowej oceny kategorii
· monitorowanie trendów rynkowych
· monitorowanie i organizacja przebiegu badań rynkowych
· koordynowanie wdrażania projektów EDI
· przygotowywanie floor planów sklepów dla wszystkich kategorii
· negocjowanie warunków współpracy z prasą branżową, przygotowywanie i nadzorowanie MediaPlanu
Coca-Cola HBC Polska
Asystent Działu Sprzedaży w Dziale ds. Kluczowych Klientów (NKA)
· kontakty z Kupcami Sieci Ogólnopolskich
· współpraca z prasą branżową, nadzorowanie Mediaplanu, przygotowywanie zestawień artykułów i reklam
· organizacja i koordynacja projektów Działu NKA, w tym wyjazdów krajowych i zagranicznych dla Klientów Sieci Narodowych
· organizacja i koordynacja konferencji oraz szkoleń
· organizacja pracy biurowej Działu ds. Kluczowych Klientów
· zarządzanie przepływem faktur oraz ich rejestrowanie w systemie SAP
· przygotowywanie raportów i zestawień dla działu NKA
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Administrator HEAT
· współudział w tworzeniu i wdrażaniu systemu zgłoszeń przychodzących w systemie HEAT w ramach nowopowstałego Dz. Obsługi Klienta
· szkolenie nowych Specjalistów ds. Obsługi Klienta z zakresu systemu, obowiązujących standardów oraz przyjętych sposobów funkcjonowania działu
· administrowanie systemem obsługi klienta HEAT
· analizowanie efektywności Działu Obsługi Klienta oraz wyników sprzedaży Działu Tel-Sell(Dz. Sprzedaży Telefonicznej)
· telefoniczna obsługa Klientów Detalicznych
Coca-Cola HBC Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Telefoniczej
· analizowanie wyników sprzedaży Działu Tel-Sell
· przygotowywanie raportów i prezentacji wyników sprzedaży
· telefoniczna sprzedaż do Klientów Detalicznych
Coca-Cola HBC Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta
· raportowanie wyników sprzedaży
· przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
· przygotowywanie prewizyt dla Przedstawicieli Handlowych
· aktualizacja bazy danych Klientów – rejestracja nowych Klientów

Szkolenia i kursy

Listopad 2008 - Convenience & Petroleum Retailing
Lipiec 2008 - CatMan Magic Zarządzanie Kategorią dla Magików CatMana
Marzec 2008 - nagroda Innovation Leader
Maj 2007 - Retail Audit Methodology, Facts in Nielsen Reports
Czerwiec 2007 - XIX Warsztaty CatMan (ECR Polska)
Grudzień 2005 - Microsoft Office Excel Zaawansowany
Listopad 2001 - Crystal Reports
szkolenia wewnętrzne z zakresu sprzedaży oraz obsługi klienta

Edukacja

Logo
Socjologia Komunikacji Społecznej, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

- skoki spadochronowe
- weekendowe wizyty w Stolicach Europy
- fotografia
- aktywny wypoczynek (KickBoxing, rower, rolki, CrossFit)

Inne

Biegła obsługa programów: Excel, PowerPoint, Word i innych aplikacji Microsoft oraz
- NITRO (Nielsen)
- Apollo
- Floor Planning
- Margin Minder
- SAP
- HEAT
- Lotus Notes

Grupy

Category Management
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
Coca-Cola
Coca-Cola
Grupa dla miłośników, pracowników - aktualnych byłych przyszłych i dla wszystkich innych których pociąga Coca-Cola...
Event Managers Club
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Skoki spadochronowe
Skoki spadochronowe
Grupa dla obecnych i przyszłych skoczków.
TATUAŻ
TATUAŻ
Masz tatuaż, a może chcesz mieć... podziel się z innymi swoim doświadczeniem i pomysłami.