Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Tłumacz
Katarzyna Bąkowska Tłumaczenia, korekty, korepetycje
Własna działalność gospodarcza w zakresie:
- tłumaczenia tekstów o charakterze prawniczym, literackim, naukowym, publicystycznym oraz użytkowym;
- korekty i redakcji tekstów sporządzonych w języku polskim pod względem składniowym, stylistycznym, gramatycznym i ortograficznym;
- nauki języka angielskiego w trybie indywidualnym (przygotowanie do matury oraz do egzaminów międzynarodowych, konwersacje, zajęcia z Business oraz Legal English).
- tłumaczenia tekstów o charakterze prawniczym, literackim, naukowym, publicystycznym oraz użytkowym;
- korekty i redakcji tekstów sporządzonych w języku polskim pod względem składniowym, stylistycznym, gramatycznym i ortograficznym;
- nauki języka angielskiego w trybie indywidualnym (przygotowanie do matury oraz do egzaminów międzynarodowych, konwersacje, zajęcia z Business oraz Legal English).
Asystentka
Ernst & Young Sp. z o.o. – biuro we Wrocławiu
Zakres obowiązków:
- przygotowanie ofert, umów, prezentacji;
- tłumaczenie korespondencji biznesowej, materiałów reklamowych;
- korekta publikacji korporacyjnych;
- redagowanie i korekta dokumentów, pism, notatek;
- zarządzanie kalendarzem przełożonych;
- fakturowanie.
- przygotowanie ofert, umów, prezentacji;
- tłumaczenie korespondencji biznesowej, materiałów reklamowych;
- korekta publikacji korporacyjnych;
- redagowanie i korekta dokumentów, pism, notatek;
- zarządzanie kalendarzem przełożonych;
- fakturowanie.
Asystentka
Kancelaria Wierzbowski Eversheds – biuro we Wrocławiu
Zakres obowiązków:
- szeroko pojęta organizacja i administracja pracy w sekretariacie;
- tłumaczenie korespondencji oraz dokumentów o zróżnicowanej treści i poziomie trudności (prawniczych, marketingowych, użytkowych);
- redakcja i korekta dokumentów firmowych, pism prawniczych, notek biograficznych;
- przygotowanie ofert, umów, prezentacji, wsparcie przełożonych w zakresie marketingu
- organizacja i asystowanie w szkoleniach;
- obsługa spotkań z klientami.
- szeroko pojęta organizacja i administracja pracy w sekretariacie;
- tłumaczenie korespondencji oraz dokumentów o zróżnicowanej treści i poziomie trudności (prawniczych, marketingowych, użytkowych);
- redakcja i korekta dokumentów firmowych, pism prawniczych, notek biograficznych;
- przygotowanie ofert, umów, prezentacji, wsparcie przełożonych w zakresie marketingu
- organizacja i asystowanie w szkoleniach;
- obsługa spotkań z klientami.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Kinematografia, literatura, nauki polityczne, sport.