Katarzyna Siwiec

Wczoraj to już historia a jutro to tajemnica. Dzisiaj jest darem losu....

Wypowiedzi

  • Katarzyna Siwiec
    Wpis na grupie Ubezpieczenia w temacie Zaskakująca oferta OC samochodu
    23.05.2013, 20:52

    Dominiku, cieszę się że wszystko dobrze się skończyło:) I jak będziesz miał ubezpieczeniowe dylematy to zapraszam, zawsze chętnie podzielę się swoją wiedzą w tym zakresie. Miłego szosowania z polisą Uniqa.

  • Katarzyna Siwiec
    Wpis na grupie Ubezpieczenia w temacie Zaskakująca oferta OC samochodu
    14.05.2013, 16:00

    no jedno juz dostałem na maila, mam nadzieję że drugie przyjdzie jutro

    p.s. właśnie przez Waszą stronkę znalazłem te konkurencyjne oferty i dziś wymieniłem kilka maila z konsultantka ipolisa :)
    pozdrowienia dla teamu

    Świetnie, zapraszamy:)

  • Katarzyna Siwiec
    Wpis na grupie Ubezpieczenia w temacie Zaskakująca oferta OC samochodu
    14.05.2013, 13:21

    Takie czasy, warto śledzić co się na rynku dzieje w każdej branży :)
    Zaświadczenie w Allianz dostaniesz od ręki, tylko podjedź gdzieś do Oddziału, większość ubezpieczycieli wysyła na adres e-mail, maksymalny czas oczekiwania 24h.

  • Katarzyna Siwiec
    Wpis na grupie Ubezpieczenia w temacie Zaskakująca oferta OC samochodu
    14.05.2013, 12:02

    Cześć,
    Pamiętaj, ze ubezpieczenie obowiązkowe ( OC komunikacyjne) to takie, gdzie zakres określa ustawodawca, wskutek czego u każdego ubezpieczyciela jest on dokładnie taki sam, zatem o Klienta w tym przypadku ubezpieczyciele walczą wysokością składki. Warto zatem za poszukiwania ubezpieczyciela na kolejny rok, wziąć się tak z miesiąc przed końcem polisy.
    Czasy w jakich obecnie przyszło nam żyć są zdecydowanie lepsze dla klientów nowych czyli takich, którzy wchodzą w daną umowę po raz pierwszy ( patrz: sieci komórkowe, telewizje cyfrowe czy inne usługi). Na klientach kontynuujących umowy, firmy starają się zarobić i zasypać w części dziurę jaką ''wyrywają' Ci nowi na promocjach. Taką politykę widzimy już od kilku lat na naszym rynku.
    Proponuje zatem szukać nowych ofert, na porównywarkach lub po prostu bezpośrednio u ubezpieczycieli. Pamiętaj tylko o wypowiedzeniu obecnego OC, najpóźniej na jeden przed końcem obowiązującej polisy.

  • Katarzyna Siwiec
    Wpis na grupie Ubezpieczenia w temacie Błąd w wypowiedzeniu
    17.04.2013, 22:02

    Kajetan,
    Sprawa wygląda tak:

    Jeżeli polisa była zawarta (przez zbywcę) przed nowelizacją ustawy czyli przed 11.02.2012, to nowy nabywca miał następujące prawa, po zakupie pojazdu:
    1. Mógł złożyć wypowiedzenie OC maksymalnie 30 dni od daty zakupu pojazdu i wtedy okres ochrony kończył się w tym 30 dniu. Od 31 dnia powinna być zawarta już kolejna polisa na nowego nabywcę.
    2. Mógł polisy nie wypowiadać i jeździć na niej do końca trwania ubezpieczenia a następnie przedłużyć ją na kolejny okres ubezpieczeniowy. Jeżeli nie chciał jej przedłużać to powinien ją maksymalnie 1 dzień przed końcem wypowiedzieć i wtedy kupić polisę u innego ubezpieczyciela.
    W tym przypadku przy braku wypowiedzenia na jeden dzień przed końcem polisy następowało tzw. automatyczne wznowienie polisy.

    Jeżeli polisa była zawarta przez zbywcę po 11.02.2012 roku to nowy nabywca miał następujące prawa:
    1. Mógł polisę wypowiedzieć w dowolnym dniu od zakupu pojazdu. Polisa ta wygasła w dniu złożenia wypowiedzenia. Od kolejnego dnia nabywca powinien mieć już kolejną polisę na siebie. Jeżeli nie wypowiedział tej nabytej polisy to wygasła ona w dniu do którego była zawarta i nie ma tu automatycznego wznowienia.

    Kluczową kwestią w tych sytuacjach jest fakt że nie może być przerwy u ubezpieczeniu i o tym nowy nabywca musi pamiętać inaczej trzeba zapłacić karę do UFG.
    Kolejną kwestią jest wypowiedzenie, nie stosuje się wypowiedzenia w którym klient wybiera opcje kiedy chce zrezygnować z danej polisy, można zastosować odniesienie do konkretnego paragrafu i tak przy starej ustawie się najczęściej robiło ale ustawodawca nie wymagał tego od klientów.

    Mam nadzieję że pomogłam w rozwikłaniu sprawy:)

  • Katarzyna Siwiec
    Wpis na grupie Ubezpieczenia w temacie Błąd w wypowiedzeniu
    16.04.2013, 22:31

    Witaj,
    Nie bardzo rozumiem co ma oznaczać opcja, cytuję: ''agent na wypowiedzeniu zaznaczył opcję rezygnacji po okresie ochrony''. Wynika z Twojej odpowiedzi że w tym zapisie dopatrujesz się ''tarapatów'' w jakie popadł klient. Ważne jest kiedy ten klient kupił to auto ? Czy to był ten rok czy poprzedni bo w grę wchodzi jeszcze odniesienie do zapisów ustawy. Przypominam że do 11 lutego 2013 w grę wchodziły zapisy stare i nowe. Po tej dacie tylko nowe. To jest istotne dla tego problemu.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do