Umiejętności
Flexi
Office 365
OnBase
SAP
SAP CRM
Języki
angielski
biegły
włoski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Customer Care Administrator
Wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie
Odpowiedzialność za kompleksową obsługę klienta (w tym m.in. wprowadzanie zleceń od klientów do bazy danych systemu SAP, potwierdzanie zleceń i bieżące informowanie klientów o realizacji zamówień, wystawianie zleceń transportowych i dokumentacji wysyłkowej, sporządzanie wymaganych raportów)
Udział w projektach wdrażanych w Dziale Obsługi Klienta
Organizacja szkoleń z produktów firmy, ofertowanie.
Współpraca z działem inżynierskim, organizacja serwisów i napraw u klientów końcowych
Odpowiedzialność za kompleksową obsługę klienta (w tym m.in. wprowadzanie zleceń od klientów do bazy danych systemu SAP, potwierdzanie zleceń i bieżące informowanie klientów o realizacji zamówień, wystawianie zleceń transportowych i dokumentacji wysyłkowej, sporządzanie wymaganych raportów)
Udział w projektach wdrażanych w Dziale Obsługi Klienta
Organizacja szkoleń z produktów firmy, ofertowanie.
Współpraca z działem inżynierskim, organizacja serwisów i napraw u klientów końcowych
asystentka zarządu
tłumaczenia włoski/polski i vice versa
obsługa administracyjna sekretariatu
przygotowywanie dokumentacji spółki; odpowiedzialność za obieg dokumentów w firmie
kontakty
z klientami; sprzedaż produktów firmowych
obsługa administracyjna sekretariatu
przygotowywanie dokumentacji spółki; odpowiedzialność za obieg dokumentów w firmie
kontakty
z klientami; sprzedaż produktów firmowych
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Inne
People Soft, SAP, Lotus Notes