Katarzyna Witkowska-Baraniak

Key Account Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Amadeus GDS Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Finanse Karty kredytowe Raportowanie i analizy Ekonomika media solutions

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Amadeus Polska Sp. z o.o.
Commercial Account Manager
HOGG ROBINSON POLSKA
Business Development Manager
- buduję i utrzymuję relacje z osobami odpowiedzialnymi po stronie klienta za zasady współpracy
- analizuję dane dotyczące podróży klientów w celu osiągnięcia maksymalnej optymalizacji w zakresie podróży służbowych
- implementuję nowe kontrakty z klientami
- dbam o długoterminowe relacje i prowadzę po sprzedażowe działania wiążące klienta z biurem podróży
- koordynuje współpracę działów operacyjnych biura
- sprawuję opiekę nad całością współpracy oraz uczestniczę w negocjacjach z dostawcami zewnętrznymi – linie lotnicze, hotele oraz uczestniczę w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- zajmuję się raportowaniem lokalnych działań do regionalnych i globalnych Account manager'ów i Travel Manager'ow
Centrum Podróży AIR CLUB
Key Account Manager
Na tym stanowisku:
- buduję i utrzymuję relacje z osobami odpowiedzialnymi po stronie klienta za zasady współpracy zarówno ze strony działów zakupów, finansów jak i z koordynatorami podróży
- analizuję dane dotyczące podróży moich klientów w celu osiągnięcia maksymalnej optymalizacji w zakresie podróży służbowych
- dbam o długoterminowe realcje z klientem i prowadzę po sprzedażowe działania wiążące klienta z biurem podróży
- koordynuje współpracę działów operacyjnych biura
- dbam o to aby współpraca z obu stron przebiegała zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie
- sprawuję opiekę nad całością współpracy oraz uczestniczę w negocjacjach z dostawcami zewnętrznymi – linie lotnicze, hotele oraz uczestniczę w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- utrzymuję relacje z dostawcami usług biura podróży
American Express
Client General Manager
Na tym stanowisku:
- buduję i utrzymuję relacje z osobami odpowiedzialnymi po stronie klienta za zasady współpracy zarówno ze strony działów zakupów, finansów jak i z koordynatorami podróży
- analizuję dane dotyczące podróży moich klientów w celu osiagnięcia maksymalnej optymalizacji w zakresie podróży służbowych
- dbam o długoterminowe realcje z klientem i prowadzę posprzedażowe działania wiążące klienta z biurem podróży
- koordynuje wspołpracę działów operacyjnych biura podróży American Express w celu zapewnienia najlepszego i zgodnego z oczekiwaniami oraz wymogami klienta serwisu
- dbam o to aby współpraca z obu stron przebiegała zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie
- bazujac na danych dotyczących dotychczasowej wspołpracy anlizuje dane (SWOT), przygotowuje, rekomenduje i prezentuje rozwiązania zmierzające do jeszcze większej optymalizacji współpracy
- sprawuję opiekę nad całością wspołpracy oraz uczestniczę w negocjacjach z dostawcami zewnętrznymi – linie lotnicze, hotele oraz uczestniczę w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
- utrzymuję relacje z dostawcami usług biura podróży
- przygotowuję plany i strategie rozwoju współpracy dla kluczowych klientów
American Express
Specjalista ds. Produktu w Dziale Karty
Logo
Asystentka biura
Dr Prasuhn & Partner Sp.z o.o. Ward Howell International

Szkolenia i kursy

1995-1997 - kursy języka angielskiego / FCE, CAE/
Lipiec 1999 - wprowadzające szkolenie wewnętrzne American Express dla nowych pracowników w Brighton w Wielkiej Brytanii
Październik 2001 - szkolenie z zakresu cech nowego produktu – karty korporacyjnej American Express
Czerwiec 2002 - szkolenie z zakresu księgowości w American Express, w Brighton, w Wielkiej Brytanii
Październik 2002 - szkolenie z zakresu cech nowego produktu – BTA w Brighton, w Wielkiej Brytanii
Luty 2003 - regionalny workshop dotyczący cech i funkcjonowania BTA w Brighton, w Wielkiej Brytanii
Luty 2005 - szkolenie Project Management, prowadzone przez firmę CEGOS, w Warszawie
Czerwiec 2005 - szkolenie z telefonicznej obsługi klienta, prowadzone przez firmę Kalkstein, w Warszawie
Sierpień 2006 - szkolenie MS Excel – przegląd zaawansowanych narzędzi, prowadzone przez firmę ALTKOM Akademia S.A.
Luty 2008 - Szkolenie produktowe Austrian Airlines i Sales Workshop, Graz Wiedeń
May 2008 - Kreatyne myślenie w zarządzaniu, ALTKOM, Akademia S.A., Warszawa
May 2008 - Szkolenie produktowe British Airways, Londyn

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych / Marketing w służbie zdrowia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych / Marketing w służbie zdrowia, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

Podróże, żeglarstwo, kino, spacery, spotkania z przyjaciółmi

Organizacje

Fundacji Wspólna Droga - United Way Poland
Klub POdróżńiczo-Żeglarski AMORGOS

Inne

First Certificate in English,
Certificate in Advanced English
prawo jazdy kat. B.
Z posiadanych umiejętności korzystam na co dzień.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
Dieta
Dieta
Czyli jeść ze smakiem i zachować właściwą wagę :)
dietomaniacy
dietomaniacy
Jesienią 2009 roku powiedzieli: „Dosyć!” Sprawdź kto i dlaczego.
Today Tomorrow Toyota
Today Tomorrow Toyota
zapraszamy wszystkich właścicieli i miłośników samochodów marki Toyota ;)
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów WNE UW