Umiejętności
Audacity
Komunikacja
Corel Draw
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Twórcze pisarstwo
Kreatywność
Pisanie tekstów na zlecenie
GIMP
InDesign
Inkscape
Joomla
Dziennikarstwo
Microsoft Office
OpenOffice
komunikaty prasowe
Public Relations
Scribus
Marketing wirusowy
Wordpress
Adobe Photoshop
SaundForge
Adonis: community edition
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
japoński
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Szkolenia i kursy
"XXI wiek wyzywa na pojedynek twórczości i kreatywności"
Edukacja
Zainteresowania
Kultura i społeczeństwo Japonii, kinematografia, literatura, branding miast, medioznawstwo, CSR i PR
Organizacje
Samorząd Studentów UJ
Koło Naukowe Studentów Historyków UJ
UNICEF
Koło Naukowe Studentów Historyków UJ
UNICEF
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Fantastyczni
Grupa dla fanów fantastyki (literatura, komiks, film, gry wszelakie i, oczywiście, konwenty).
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
marketing terytorialny
Grupa ma zajmować się zagadnieniami z dziedzin takich jak promocja miast, regionów, krajów - w tym oczywiście przypadkiem Polski, ich wizerunkiem, tożsamością. Innymi słowy procesem kreacji i zarządza
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Publikuj.net
Dziennikarstwo obywatelskie i literatura. Projekt z dziedziny Web 2.0. Nowe rozwiązania i inwestycje.