Katarzyna Łukaszewska

Kierownik ds. Szkoleń w Dziale Obsługi Klienta, Elavon Financial Services Ltd.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Szkolenie korporacyjne Kreatywne rozwiązywanie problemów Kreatywne rozwiązania Karty kredytowe Szkolenie z obsługi klienta Płatności elektroniczne Szkolenia pracowników Microsoft Office Płatności mobilne Negocjacje Zarządzanie personelem Kontrola procesów Rekrutacja Kontrola jakości Motywowanie zespołu motywacja na wyniki Motywacja do pracy

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Elavon Financial Services Ltd.
Kierownik ds. Szkoleń w Dziale Obsługi Klienta
Elavon Financial Services Ltd.
Specjalista ds. Jakości i Obsługi Klienta
PZU Życie S.A.
Asystentka w Dziale Likwidacji Szkód
Empik sp. z o. o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Edukacja

Logo
Prawo i Administracja, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Podróże, Kryminalistyka, Reklama, Film, Media

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.