Kasia Wlaźlak

Business Line Manager
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Zarządzanie zespołem Umiejętności analityczne elastyczność Zdolność szybkiego uczenia się komunikatywność Professional Customer Service

Języki

polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Line Manager
Majorel Polska
operacyjne i administracyjne zarządzanie podległym zespołem – organizacja i
monitorowanie pracy, motywowanie zespołu i wspieranie ich indywidualnego rozwoju
Logo
Arvato Services
Arvato Polska Sp. z o.o.
Senior Team Manager
• operacyjne i administracyjne zarządzanie podległym zespołem – organizacja i
monitorowanie pracy, motywowanie zespołu i wspieranie ich indywidualnego rozwoju
Fibar Group S.A.
Specjalista ds. Jakości i Kontroli
• wykonanie audytu dla Działu Supportu
• opracowanie planu działań jakościowych w celu polepszenia wyników
• tworzenie, przeprowadzanie działań jakościowych (odsłuchy, Feedbacki, szkolenia dla Inżynierów wsparcia technicznego)
• raportowanie przeprowadzanych działań, odpowiedzialność za rozwój KPI's
Arvato Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Jakości i Szkoleń
• koordynowanie działań jakościowych oraz szkoleniowych
• planowanie obsady oraz zadań w zespole T&Q
• tworzenie oraz przeprowadzenie działań jakościowych
• tworzenie materiałów szkoleniowych
• wdrażanie nowych trenerów oraz coachów
• raportowanie działań działu T&Q
• wsparcie operacji poprzez wdrażanie działań jakościowych
• wsparcie merytoryczne dla innych zespołów
Arvato Polska Sp. z o.o.
Lider Zespołu / Team Leader
• koordynowanie zespołem ok. 20 Konsultantów
• odpowiedzialność za wyniki Teamu - zarówno jakościowe jak i ilościowe
• rozwój podległych Konsultantów - regularne działania jakościowe; Coachingi, Feedbacki, rozmowy roczne
• wsparcie dla członków Zespołu - rozwiązywanie trudnych kwestii, przejmowanie trudnych rozmów, prowadzenie szkoleń/Refresherów
Arvato Polska Sp. z o.o.
Help Desk Specialist
• wsparcie merytoryczne dla zespołu Konsultantów - odpowiedzi na trudne pytania
• pomoc dla nowych członków zespołu - mentoring,
• zastępstwo i wsparcie dla Teamleadera
Arvato Polska Sp. z o.o.
konsultant telefonicznej obslugi klienta niemieckojęzycznego
• wsparcie dla klientów międzynarodowego operatora sieci komórkowej z terenu Niemiec
• kompletny support dla klientów abonamentowych - odpowiedzi na pytania dotyczące rachunków, posiadanych umów/taryf; wsparcie techniczne, przedłużanie umów, wybór nowego telefonu, zawieranie nowych umów

Edukacja

Logo
Germanistyka z Anglistyką, licencjackie
Wyższa Szkoła Języków Obcych
Logo
Biotechnology, magisterskie
AR Poznan

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości