Umiejętności
Identyfikacja i branding
Zarządzanie zmianą
Komunikacja korporacyjna
Event Management
HR Project Management
HR Transformation
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Zarządzanie
relacje z mediami
Sprawy społeczne
Public Relations
Stakeholder Mapping
Wolontariat
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Stakeholder Management and Reporting
Zarządzanie sytuacją kryzysową
brand pr
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Public Affairs Manager - Licence To Trade
Tworzenie procesu identyfikacji i monitorowania ryzyk oraz możliwości dla strategicznego rozwoju biznesu w kontekście budowania relacji z grupami zidentyfikowanych i zmapowanych interesariuszy oraz odpowiedniego przygotowania argumentacji dla wszelkich potencjalnych obszarów wpływów.
Public Affairs & Sustainable Development Manager
Strategiczne planowanie i prowadzenie projektów CSR, mierzenie skuteczności działań, zarządzanie raportowaniem oraz procesowym podejściem do zrównoważonego biznesu zgodnie z międzynarodowymi standardami, integracja idei zrównoważonego rozwoju w ramach wewnętrznych procesów i polityk organizacji.
Public Affairs & Communication Manager
PR/brand PR: analiza i pozycjonowanie marki korporacyjnej, zarządzanie wizerunkiem i reputacją organizacji, tworzenie i zarządzanie tożsamością wizualną firmy, planowanie aktywacji marek produktów w ramach projektów PR, zarządzenie sytuacją kryzysową.
Komunikacja korporacyjna: tworzenie strategii komunikacji i wspierających ją kanałów, narzędzi oraz sprofilowanych komunikatów, proaktywne i reaktywne zarządzanie relacjami z mediami, prowadzenie projektów sponsoringowych i eventów.
Komunikacja korporacyjna: tworzenie strategii komunikacji i wspierających ją kanałów, narzędzi oraz sprofilowanych komunikatów, proaktywne i reaktywne zarządzanie relacjami z mediami, prowadzenie projektów sponsoringowych i eventów.
Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej
projektowanie wewnętrznych procesów i narzędzi komunikacyjnych ukierunkowanych na tworzenie pożądanej, zintegrowanej kultury organizacyjnej (również w procesie zmian), prowadzenie audytów komunikacyjnych, wdrażanie badań identyfikacji i zaangażowania pracowników, prowadzenie szkoleń, organizacja imprez, spotkań i konferencji
Specjalista ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
-tworzenie procesów oraz narzędzi komunikacyjnych dla firmy, jak: strona korporacyjna, magazyn firmowy, biuletyn dla klientów, wirtualne biuro prasowe, Intranet, infolinia, projekty sponsoringowe, imprezy dla pracowników
-działania integracyjne w ramach fuzji
-opracowanie projektu wycieczek po browarach (współtworzenia muzeum, wystawy i zorganizować system zarządzania obiektami i serwisem)
-działania integracyjne w ramach fuzji
-opracowanie projektu wycieczek po browarach (współtworzenia muzeum, wystawy i zorganizować system zarządzania obiektami i serwisem)
Szkolenia i kursy
Światowy Kongres Socjologiczny w Bielefeld
Cykl Kursów Marketingowych - Kalkstein CT
Studium PR i Reklamy, Seminarium Public Relations - Agencja Kształcenia Kadr
Sesja Public Relations przy Instytut Francais de Gestion
Szkoła Macieja Orłosia – II stopień
Marcus Evans – Corporate Comunications&PR in Action
Seminaria i Konferencje: Medium, Face, Marcus Evans: Internal Branding Conference, Employee Engagement Conference
Kongresy PR w obrębie grupy SABMiller
W roli prelegenta: III Kongres Public Relations. Trendy 2008. Warszawa, wrzesień 2007. Temat prezentacji: "Nowoczesny PR wewnętrzny. Praktyczne narzędzia usprawniające komunikację".
Manager Development Program: 2008 roczny program rozwojowy kompetencji managerskich
Cambridge Judge Business School: 2012 (biznes, makroekonomia, nowe media, obszary społeczno-ekonomiczne)
Cykl Kursów Marketingowych - Kalkstein CT
Studium PR i Reklamy, Seminarium Public Relations - Agencja Kształcenia Kadr
Sesja Public Relations przy Instytut Francais de Gestion
Szkoła Macieja Orłosia – II stopień
Marcus Evans – Corporate Comunications&PR in Action
Seminaria i Konferencje: Medium, Face, Marcus Evans: Internal Branding Conference, Employee Engagement Conference
Kongresy PR w obrębie grupy SABMiller
W roli prelegenta: III Kongres Public Relations. Trendy 2008. Warszawa, wrzesień 2007. Temat prezentacji: "Nowoczesny PR wewnętrzny. Praktyczne narzędzia usprawniające komunikację".
Manager Development Program: 2008 roczny program rozwojowy kompetencji managerskich
Cambridge Judge Business School: 2012 (biznes, makroekonomia, nowe media, obszary społeczno-ekonomiczne)
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
- wszelkie zadania wymagające kreatywności, jak: pisanie, gotowanie i planowanie podróży czy organizacja imprez
- zajęcia kształcąco-wyciszające, jak: czytanie prasy, beletrystyki i dobre kino
- zajęcia kształcąco-wyciszające, jak: czytanie prasy, beletrystyki i dobre kino
Inne
Praktyka w zarządzaniu: bezpośrednie kierowanie zespołem do 7 osób, prowadzenie rekrutacji, ewaluacja i tworzenia ścieżek kariery dla pracowników. Doświadczona w pracy w strukturach macierzowych, biorąca udział lub przewodnicząca licznym cross funkcyjnym i branżowym projektom.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Discover Unknown BLOG
Dla wszystkich, ktorzy lubia nowosci technologiczne, czadowe ciuchy, fc barcelone i podroze :)
Intuicja w biznesie i nauce.
Słowo „intuicja” pojawia się coraz częściej w renomowanych czasopismach z dziedziny zarządzania. Intuicja stała się potężnym narzędziem podejmowania złożonych decyzji.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.