Umiejętności
Facebook
komunikacja graficzna
Marketing
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
Nowe Media
zarządzanie projektem
Analiza danych
Komunikacja Marketingowa
Projektowanie interakcji
Grafika
projektowanie
zachowania konsumenckie
website content junior manager
Organizowanie eventów
Grafika komputerowa
Photoshop CS6
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Analityk danych & zachowań użytkowników
User Centric Katarzyna Waniek
W ramach własnej działalności prowadzę projekty, które hołdują podejściu USER-CENTRIC. Odkrywam skrywane w danych analitycznych informacje o użytkownikach, aby moi Klienci mogli ich poznać. Podpowiadam, jak zoptymalizować strony internetowe posiłkując się analizą zachowań użytkowników i najlepszymi praktykami projektowymi.
Case study z ostatniego projektu - https://bit.ly/e-commerce-redesign
Case study z ostatniego projektu - https://bit.ly/e-commerce-redesign
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Cel: Sprawny i efektywny marketing w Mediarecovery
Zarządzanie pracą działu marketingu - wsparcie dla pracowników podczas wykonywanych działań. Planowanie i układanie strategii rocznej na podstawie potrzeb poszczególnych działów, celów finansowo-strategicznych firmy i trendów.
ONLINE:
Sercem w analizie danych ilościowych (GA GTM, Google Trends, Google Search Console, Facebook-LinkedIn-YouTube Analitics, KWFinder-AnwearThePublic itp. ) i jakościowych (HOTJAR/CUX, badania IDI) wyciąganie wniosków z zebranych danych pod tworzenie contentu i optymalizację witryn spółki.
Case study z przebudowy strony - https://bit.ly/Mediarecovery
EB:
Organizacja konkursu online dla specjalistów IT Security - mchallenge.
Pomoc w organizacji wydarzeń dla pracowników.
OFFLINE:
Dostarczanie materiałów/narzędzi marketingowych. Drobne prace graficzne. Kontakt z partnerami biznesowymi. Nadzorowanie udziału spółki w wydarzeniach branżowych i koordynacja organizacji własnych wydarzeń.
Zarządzanie pracą działu marketingu - wsparcie dla pracowników podczas wykonywanych działań. Planowanie i układanie strategii rocznej na podstawie potrzeb poszczególnych działów, celów finansowo-strategicznych firmy i trendów.
ONLINE:
Sercem w analizie danych ilościowych (GA GTM, Google Trends, Google Search Console, Facebook-LinkedIn-YouTube Analitics, KWFinder-AnwearThePublic itp. ) i jakościowych (HOTJAR/CUX, badania IDI) wyciąganie wniosków z zebranych danych pod tworzenie contentu i optymalizację witryn spółki.
Case study z przebudowy strony - https://bit.ly/Mediarecovery
EB:
Organizacja konkursu online dla specjalistów IT Security - mchallenge.
Pomoc w organizacji wydarzeń dla pracowników.
OFFLINE:
Dostarczanie materiałów/narzędzi marketingowych. Drobne prace graficzne. Kontakt z partnerami biznesowymi. Nadzorowanie udziału spółki w wydarzeniach branżowych i koordynacja organizacji własnych wydarzeń.
marketing & PR specialists
Wszystkie moje działania były skoncentrowane na budowaniu wizerunku pracodawcy (employer branding). W zakres moich obowiązków wchodziło m.in. moderowanie kanałów social media, organizacja konkursów programistycznych, aranżacja przestrzeni firmowej na uczelniach wyższych ( https://bit.ly/JPoint-uczelnie ), jak również realizacja filmów wizerunkowych ( https://bit.ly/JTour-JCommerce ).
Projekty
Analiza zachowań użytkowników - optymalizacja sklepu e-commerce
- analiza danych z Google Analytics
- opisowe rekomendacje zmian
- szczegółowe opisanie najlepiej konwertującej grupy użytkowników
5 dniowa analiza zachowań użytkowników na podstawie nagrań wizyt & danych z Google Analytics. Przygotowanie 22 stronicowego raportu opisującego interakcje użytkownika ze stroną, jak również rekomendacje do zmian, aby podnieść konwersję i użyteczność.
Zakres obowiązków
- analiza nagrań użytkowników- analiza danych z Google Analytics
- opisowe rekomendacje zmian
- szczegółowe opisanie najlepiej konwertującej grupy użytkowników
NO-MAD application
- badanie potrzeb grupy docelowej
- przygotowanie strategii
- MVP
- user scenario & user stories
- prototypy niskiej szczegółowości (low fidelity prototypes)
- interaktywny prototyp w AXURE
Na podstawie nabytej wiedzy podczas studiów User Experience Design na SWPS razem z zespołem zaprojektowałyśmy aplikację NO-MAD na iOS dla millenialsów, która ma pomóc młodym Polakom w codziennym życiu na wynajmowanym mieszkaniu.
Zakres obowiązków
- badanie rynku- badanie potrzeb grupy docelowej
- przygotowanie strategii
- MVP
- user scenario & user stories
- prototypy niskiej szczegółowości (low fidelity prototypes)
- interaktywny prototyp w AXURE
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kategoria B
Kurs dot. Social Media Marketing'u - przeprowadzony przez Socjomanię, Warszawa
Kurs dot. Fashion Marketing - przeprowadzony przez London College of Fashion, UK
Kurs grafika komputerowa, podstawy PhotoShop i CorelDraw
Kurs dot. Social Media Marketing'u - przeprowadzony przez Socjomanię, Warszawa
Kurs dot. Fashion Marketing - przeprowadzony przez London College of Fashion, UK
Kurs grafika komputerowa, podstawy PhotoShop i CorelDraw
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
lubię czytać kryminały, a chwile fabularnej grozy osładzać gorącą czekoladą.
Organizacje
09.2011-… uczestnictwo w kole naukowym International Business na Uniwersytecie Ekonomicznym. W ramach działalności w kole partycypuje w realizacji wygranego projektu unijnego z dziedziny Intensive Program (IP) – NETAWARE. W projekcie weźmie udział ponad 100 studentów i 20 wykładowców z 11 krajów Unii Europejskiej, reprezentujących uczelnie wyższe zrzeszone w ramach sieci DUKENET. Głównym celem projektu NetAware jest wykazanie, że innowacyjne rozwiązania z dziedziny technologii informacyjnej moją być wykorzystywane w celu zwiększenia świadomości społecznej i walki z różnymi rodzajami wykluczenia społecznego. Realizacja projektu nastąpi w marcu 2012 roku.
Rok akademicki 2009-2010 - Redaktor Naczelna Magazynu Studenckiego „Bankrut” na Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Rok akademicki 2009-2010 - Redaktor Naczelna Magazynu Studenckiego „Bankrut” na Akademii Ekonomicznej w Katowicach
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...