Katarzyna Waniek

Analityk danych & zachowań użytkowników | Junior UX Designer
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Facebook komunikacja graficzna Marketing Public Relations Social Media Social Media Marketing Social Networking Nowe Media zarządzanie projektem Analiza danych Komunikacja Marketingowa Projektowanie interakcji Grafika projektowanie zachowania konsumenckie website content junior manager Organizowanie eventów Grafika komputerowa Photoshop CS6

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Analityk danych & zachowań użytkowników
User Centric Katarzyna Waniek
W ramach własnej działalności prowadzę projekty, które hołdują podejściu USER-CENTRIC.​ ​Odkrywam skrywane w danych analitycznych informacje o użytkownikach, ​aby moi Klienci mogli ich poznać. ​Podpowiadam,​ jak zoptymalizować strony internetowe posiłkując się analizą zachowań użytkowników i najlepszymi praktykami projektowymi.

Case study z ostatniego projektu - https://bit.ly/e-commerce-redesign
Mediarecovery
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Cel: Sprawny i efektywny marketing w Mediarecovery
Zarządzanie pracą działu marketingu - wsparcie dla pracowników podczas wykonywanych działań. Planowanie i układanie strategii rocznej na podstawie potrzeb poszczególnych działów, celów finansowo-strategicznych firmy i trendów.

ONLINE:
Sercem w analizie danych ilościowych (GA GTM, Google Trends, Google Search Console, Facebook-LinkedIn-YouTube Analitics, KWFinder-AnwearThePublic itp. ) i jakościowych (HOTJAR/CUX, badania IDI) wyciąganie wniosków z zebranych danych pod tworzenie contentu i optymalizację witryn spółki.

Case study z przebudowy strony - https://bit.ly/Mediarecovery

EB:
Organizacja konkursu online dla specjalistów IT Security - mchallenge.
Pomoc w organizacji wydarzeń dla pracowników.

OFFLINE:
Dostarczanie materiałów/narzędzi marketingowych. Drobne prace graficzne. Kontakt z partnerami biznesowymi. Nadzorowanie udziału spółki w wydarzeniach branżowych i koordynacja organizacji własnych wydarzeń.
Comarch
Specjalista ds. marketingu
- Realizowałam kampanie mające dostarczyć zimne leady działowi sprzedaży.
- Tworzyłam content marketingowy - case study, treści na www, referencje video ( https://bit.ly/referencje-video ) , materiały reklamowe do druku.
- Byłam moderatorem kanałów social media.
JCommerce Sp. z o.o.
marketing & PR specialists
Wszystkie moje działania były skoncentrowane na budowaniu wizerunku pracodawcy (employer branding). W zakres moich obowiązków wchodziło m.in. moderowanie kanałów social media, organizacja konkursów programistycznych, aranżacja przestrzeni firmowej na uczelniach wyższych ( https://bit.ly/JPoint-uczelnie ), jak również realizacja filmów wizerunkowych ( https://bit.ly/JTour-JCommerce ).
Logo
Stażysta
FlatAway
- Budowanie platformy do komunikacji online
- Tworzenie narzędzi marketingowych
Logo
Młodszy Edytor
J.D Blayer Ltd. W: londynek.net
staż redakcyjny

- edycja i selekcja wiadomosci na stronie internetowej
- kreacja wizualna domeny
- przeszukiwanie zasobów internetu na potrzeby realizowanych zagadnien
Logo
praktyka w dziale marketingu
Hager Group w Sztrasburgu
tłumaczenie z angielskiego na polski – podręcznika dla przyszłych managerów + wprowadzanie dokumentów, przesyłanie danych między Francją-Polską

Projekty

Analiza zachowań użytkowników - optymalizacja sklepu e-commerce
5 dniowa analiza zachowań użytkowników na podstawie nagrań wizyt & danych z Google Analytics. Przygotowanie 22 stronicowego raportu opisującego interakcje użytkownika ze stroną, jak również rekomendacje do zmian, aby podnieść konwersję i użyteczność.
Zakres obowiązków
- analiza nagrań użytkowników
- analiza danych z Google Analytics
- opisowe rekomendacje zmian
- szczegółowe opisanie najlepiej konwertującej grupy użytkowników
NO-MAD application
Na podstawie nabytej wiedzy podczas studiów User Experience Design na SWPS razem z zespołem zaprojektowałyśmy aplikację NO-MAD na iOS dla millenialsów, która ma pomóc młodym Polakom w codziennym życiu na wynajmowanym mieszkaniu.
Zakres obowiązków
- badanie rynku
- badanie potrzeb grupy docelowej
- przygotowanie strategii
- MVP
- user scenario & user stories
- prototypy niskiej szczegółowości (low fidelity prototypes)
- interaktywny prototyp w AXURE

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kategoria B

Kurs dot. Social Media Marketing'u - przeprowadzony przez Socjomanię, Warszawa

Kurs dot. Fashion Marketing - przeprowadzony przez London College of Fashion, UK

Kurs grafika komputerowa, podstawy PhotoShop i CorelDraw

Edukacja

Logo
User Experience Design, studia podyplomowe
SWPS
Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Graphic Design, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Europejska im ks Józefa Tischnera
Logo
Zarządzanie, International Business, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
ERASMUS - INTERNATIOANL BUSINESS and DIPLOMACY, licencjackie
Budapest Collage of Management
Logo
Zarządzanie, International Business, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

lubię czytać kryminały, a chwile fabularnej grozy osładzać gorącą czekoladą.

Organizacje

09.2011-… uczestnictwo w kole naukowym International Business na Uniwersytecie Ekonomicznym. W ramach działalności w kole partycypuje w realizacji wygranego projektu unijnego z dziedziny Intensive Program (IP) – NETAWARE. W projekcie weźmie udział ponad 100 studentów i 20 wykładowców z 11 krajów Unii Europejskiej, reprezentujących uczelnie wyższe zrzeszone w ramach sieci DUKENET. Głównym celem projektu NetAware jest wykazanie, że innowacyjne rozwiązania z dziedziny technologii informacyjnej moją być wykorzystywane w celu zwiększenia świadomości społecznej i walki z różnymi rodzajami wykluczenia społecznego. Realizacja projektu nastąpi w marcu 2012 roku.


Rok akademicki 2009-2010 - Redaktor Naczelna Magazynu Studenckiego „Bankrut” na Akademii Ekonomicznej w Katowicach

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Cup of Tea
Cup of Tea
Making English Your Cup of Tea
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
QlikView
QlikView
Grupa miłośników narzędzia BI QlikView