Wypowiedzi
-
Witam serdecznie,
pilnie poszukuję doświadczonego trenera do realizacji szkolenia "Controlling finansowy w firmie" w terminie 13-14.12.2012 r. w Warszawie.
Osoby zainteresowane współpracą proszę o przesłanie CV na adres:
bdyjak@avenhansen.pl
lub kontakt telefoniczny 515 212 449 (Beata Dyjak)
Pozdrawiam
Katarzyna Szypowska -
Witam serdecznie,
poszukuję doświadczonego trenera z okolic Krakowa do realizacji szkoleń otwartych i zamkniętych z tematyki:
- merchandising
- komunikacja telefoniczna
Osoby zainteresowane współpracą proszę o przesłanie CV na adres:
kszypowska@avenhansen.pl
Pozdrawiam
Katarzyna Szypowska -
Witam serdecznie,
pilnie poszukuję Trenera, który podjąłby się realizacji szkolenia „Analiza finansowa i ekonomiczna w studium wykonalności” w formie warsztatu w Excelu na podstawie studium przypadku.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie swojego CV do 16.08.2012 r. na adres bdyjak@avenhansen.pl. lub kontakt telefoniczny 515 212 449.
Pozdrawiam
Katarzyna Szypowska -
Witam serdecznie,
pilnie poszukuję Trenera, który podjąłby się realizacji szkolenia z zakresu:
- system kontroli wydatków dokonywanych w projektach PO IiŚ oraz stosowanie taryfikatora korekt finansowych;
- kontrola zachowania zasady trwałości, w tym:
o utrzymanie osiągniętych wskaźników,
o przestrzeganie zakazu podwójnego finansowania,
o odpowiednie przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji,
o weryfikacja poziomu przychodów z tytułu realizacji projektu
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o kontakt z Panią Beatą Dyjak (tel. 515 212 449, mail: bdyjak@avenhansen.pl) -
Witam serdecznie,
pilnie poszukuję Trenera, który podjąłby się realizacji szkolenia z zakresu:
- system kontroli wydatków dokonywanych w projektach PO IiŚ oraz stosowanie taryfikatora korekt finansowych;
- kontrola zachowania zasady trwałości, w tym:
o utrzymanie osiągniętych wskaźników,
o przestrzeganie zakazu podwójnego finansowania,
o odpowiednie przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji,
o weryfikacja poziomu przychodów z tytułu realizacji projektu
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o kontakt z Panią Beatą Dyjak (tel. 515 212 449, mail: bdyjak@avenhansen.pl)Kasia Szypowska edytował(a) ten post dnia 02.08.12 o godzinie 15:52 -
Dzień dobry,
pilnie poszukuję Trenera, który podjąłby się realizacji szkolenia "Analiza finansowa przedsiębiorstwa” w terminie 13-15.06.2012 r.
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV wraz referencji na adres:
kszypowska@avenhansen.pl
Pozdrawiam
Kasia Szypowska -
Już 02-03.04.2012 r. w Krakowie odbędzie się szkolenie "Skuteczny przedstawiciel handlowy - wyższy poziom wtajemniczenia (Limitowana Edycja)", które pomoże w rozwoju umiejętności sprzedażowych.
Szkolenie polecamy szczególnie osobom o wieloletnim doświadczeniu w sektorze handlowym. Pracownikom natrafiającym na szczególne utrudnienia w procesach sprzedaży. Osobom o ugruntowanej wiedzy z zakresu komunikacji w procesach obsługi klienta oraz wszystkim pragnącym poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe kompetencje.
Szczegółowy program szkolenia można znaleźć pod poniższym linkiem:
http://www.szkolenia.AVENHANSEN.pl/szko ... rakow.html
Cena jest bardzo promocyjna bo tylko 480 PLN netto.
SERDECZNIE ZAPRASZAM :-)
W przypadku pytań jestem do dyspozycji
Kasia Szypowska
tel.515 212 450
kszypowska@AVENHANSEN.pl
SERDECZNIE ZAPRASZAM:-)Kasia Szypowska edytował(a) ten post dnia 21.03.12 o godzinie 08:44 -
Witam serdecznie,
pilnie poszukuję Trenera, który podjąłby się realizacji szkolenia z zakresu inwentaryzacji w Zakopanem pod koniec maja ( dokładny termin do uzgodnienia)
Zainteresowanych trenerów proszę o kontakt:
kszypowska@avenhansen.pl
tel. 515 212 450
Pozdrawiam serdecznie
Kasia Szypowska -
Poszukuję doświadczonego trenera (praktyka z zakresu księgowości i finansów), który podjąłby się realizacji szkolenia zawierającego następujące zagadnienia:
Część I. Rachunkowość – trudne przypadki w pracach bilansowych oraz zmiany w przepisach.
Część 2. Podatki dochodowe: od osób prawnych i od osób fizycznych – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Część 3. Podatek od towarów i usług – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o przesłanie CV na adres e.zwolak@avenhansen.pl
lub kontakt telefoniczny 12 399-41-91 -
Poszukuję doświadczonego trenera (praktyka z zakresu księgowości i finansów), który podjąłby się realizacji szkolenia zawierającego następujące zagadnienia:
Część I. Rachunkowość – trudne przypadki w pracach bilansowych oraz zmiany w przepisach.
Część 2. Podatki dochodowe: od osób prawnych i od osób fizycznych – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Część 3. Podatek od towarów i usług – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o przesłanie CV na adres e.zwolak@avenhansen.pl
lub kontakt telefoniczny 12 399-41-91 -
Poszukuję doświadczonego trenera (praktyka z zakresu księgowości i finansów), który podjąłby się realizacji szkolenia zawierającego następujące zagadnienia:
Część I. Rachunkowość – trudne przypadki w pracach bilansowych oraz zmiany w przepisach.
Część 2. Podatki dochodowe: od osób prawnych i od osób fizycznych – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Część 3. Podatek od towarów i usług – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o przesłanie CV na adres e.zwolak@avenhansen.pl
lub kontakt telefoniczny 12 399-41-91 -
Poszukuję doświadczonego trenera (praktyka z zakresu księgowości i finansów), który podjąłby się realizacji szkolenia zawierającego następujące zagadnienia:
Część I. Rachunkowość – trudne przypadki w pracach bilansowych oraz zmiany w przepisach.
Część 2. Podatki dochodowe: od osób prawnych i od osób fizycznych – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Część 3. Podatek od towarów i usług – wątpliwości interpretacyjne oraz zmiany w przepisach.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszę o przesłanie CV na adres e.zwolak@avenhansen.pl
lub kontakt telefoniczny 12 399-41-91 -
Serdecznie zapraszam, już za tydzień, a dokładnie 05-06.03.2012 r. do Krakowa na szkolenie "Windykacja wierzytelności oraz egzekucja sądowa w praktyce - aspekty prawne"
Szkolenie obejmuje zagadnienia związane ze sprawnym i skutecznym funkcjonowaniem działu windykacji (lub: osoby zajmującej się windykacją) w przedsiębiorstwie, w którym procesy egzekwowania należności prowadzone są we własnym zakresie, bez wsparcia podmiotów zewnętrznych (kancelaria prawna, firma windykacyjna etc.).
Szczegółowe informacje o szkoleniu można znaleźć pod poniższym linkiem:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/w...
Cena szkolenia to tylko 1 280 zł netto
SERDECZNIE ZAPRASZAM!
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt
Kasia Szypowska
tel.515212450
kszypowska@avenhansen.pl -
Serdecznie zapraszam na szkolenie "FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów", które odbędzie się już w przyszłym tygodniu (23-24.02.2012 r.) w Krakowie.
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi.
Szczegółowe informacje o szkoleniu można znaleźć pod poniższym linkiem:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...
Cena szkolenia to tylko 680 zł netto
SERDECZNIE ZAPRASZAM!
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt
Kasia Szypowska
tel.515212450
kszypowska@avenhansen.pl -
Serdecznie zapraszam na szkolenie "Profesjonalna Asystentka / Sekretarka (Limitowana Edycja)", które odbędzie w Krakowie już 12-13.03.2012 r.
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą
o podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
2. Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy - obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek
o kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
o kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników
o kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób przyjmowania gości - zasady doboru pomieszczeń, menu, formy przyjęcia itd. w zależności od charakteru uroczystości, rangi gości i okazji
3. Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek
o różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji
o metody skutecznego informowania
o jak skutecznie docierać do informacji, które są mi niezbędne
o różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie
4. Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek
o Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie
prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
instrukcja kancelaryjna – jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji
o Tworzenie korespondencji wychodzącej
podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
o Zarządzanie dokumentacją firmową
zasady archiwizacji dokumentów w firmie,
wymogi prawne związane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej
o Organizacja sekretariatu
zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”)
W celu jak najlepszego przekazania uczestnikom wiedzy, przez cały czas trwania zajęć stosowana będzie forma interaktywnych warsztatów w oparciu o wykłady i dyskusje, burzę mózgów. Wszystkie wprowadzane zagadnienia będą nie tylko omawiane, ale również ćwiczone praktycznie - indywidualnie i grupowo.
Serdecznie zapraszam :-)
Kasia Szypowska
tel. 515 212 450
kszypowska@avenhansen.plKasia Szypowska edytował(a) ten post dnia 15.02.12 o godzinie 11:49 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
Witam serdecznie,
pilnie poszukuję Trenera z doświadczeniem, który podjąłby się realizacji szkolenia z zakresu
tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego w Warszawie w terminie 24.01.2012 r.
Zainteresowanych trenerów proszę o kontakt:
kszypowska@avenhansen.pl
tel. 515 212 450
Pozdrawiam serdecznie
Kasia Szypowska -
Witam serdecznie,
pilnie poszukuję Trenera z doświadczeniem, który podjąłby się realizacji szkolenia z zakresu
tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego w Warszawie w terminie 24.01.2012 r.
Zainteresowanych trenerów proszę o kontakt:
kszypowska@avenhansen.pl
tel. 515 212 450
Pozdrawiam serdecznie
Kasia Szypowska -
Witam serdecznie,
zapraszam wszystkich zainteresowanych na szkolenie "Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej”, które odbędzie się już 09-10.01.2012 r. w Poznaniu
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Podstawowe zasady komunikacji interpersonalnej:
o Elementy procesu komunikacji – koło komunikacji.
o Lejek komunikacyjny – schemat zrozumienia i zapamiętania przekazu.
o Szum informacyjny – metody oddzielania informacji istotnej od szumu komunikacyjnego.
2. Style w komunikacji:
o Rodzaje stylów w komunikowaniu się.
o Rozpoznawanie stylów komunikacyjnych.
o Sposoby komunikowania się z osobami przejawiającymi różne style.
3. Tworzenie informacji zwrotnej:
o Model informacji zwrotnej.
o Ocenianie – wpływ na jasność przekazu.
4. Komunikacja werbalna i niewerbalna:
o Komunikacja werbalna – metody użycia i prawidłowości w posługiwaniu się słowem.
o Komunikacja niewerbalna i mowa ciała.
o Aktywne słuchanie (przekaz niewerbalny, podsumowanie, parafraza, odzwierciedlenie).
5. Argumentowanie i perswazja:
o Argumentowanie i wywieranie wpływu – przekonywanie do swoich racji.
o Manipulacja – rozpoznawanie, stosowanie, obrona.
6. Emocje:
o Postawa empatii.
o Samoświadomość w zarządzaniu emocjami i tworzenia prawidłowych relacji interpersonalnych.
SERDECZNIE ZAPRASZAM :-)
Katarzyna Szypowska
Specjalista ds. Organizacji Szkoleń
kszypowska@avenhansen.pl
0515 212 450
http://szkolania.avenhansen.pl -
Witam,
pilnie poszukuję Trenera, który podjąłby się realizacji szkolenia Trade Marketing w terminie 05-06.12.2011.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt.
kszypowska@avenhansen.pl
515 212 450
Pozdrawiam
Katarzyna Szypowska
- 1
- 2