Umiejętności
Prawo jazdy
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Telco Lublin Sp. z o. o.
• telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta zgonie z normą ISO 9001
• kontrola nad obiegiem i weryfikacja poprawności oraz archiwizacja dokumentów i umów
• przyjmowanie i wstępne rozpatrywanie reklamacji
• obsługa zamówień i zapytań przekazywanych drogą internetową
• kontrola terminowych płatności kontrahentów
• kontrola oraz tworzenie angielskojęzycznych wersji dokumentów
• kontrola nad obiegiem i weryfikacja poprawności oraz archiwizacja dokumentów i umów
• przyjmowanie i wstępne rozpatrywanie reklamacji
• obsługa zamówień i zapytań przekazywanych drogą internetową
• kontrola terminowych płatności kontrahentów
• kontrola oraz tworzenie angielskojęzycznych wersji dokumentów
Szkolenia i kursy
Szkolenie Technik Sprzedaży Telefonicznej dla pracowników firmy NPLAY Sp. z o. o.
Kurs Technik Sprzedaży przeprowadzony dla pracowników firmy Mercatore
Kurs nauki języka angielskiego, Akademia Języków Obcych, poziom średniozaawansowany
Kurs Technik Sprzedaży przeprowadzony dla pracowników firmy Mercatore
Kurs nauki języka angielskiego, Akademia Języków Obcych, poziom średniozaawansowany
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Cukiernictwo dietetyczne i hipoalergiczne
Rękodzieło artystyczne
Rękodzieło artystyczne
Inne
prawo jazdy kat. B.