Doświadczenie zawodowe
Product Manager Internet
Reader's Digest
• współtworzenie strategii działań internetowych
• planowanie i realizacja budżetu działań internetowych
• analiza i optymalizacja kampanii promocyjnych w Internecie
• zarządzanie kampaniami, planowanie produktów
• przeprowadzanie testów promocyjnych i cenowych
• zatwierdzanie internetowych materiałów promocyjnych
• aktywny udział w projekcie tworzenia nowej strony internetowej i sklepu internetowego
• zarządzanie i optymalizacja architektury sklepu internetowego
• współpraca z partnerami biznesowymi
• analizy statystyczne (Google Analytics), sporządzanie raportów
• planowanie i realizacja budżetu działań internetowych
• analiza i optymalizacja kampanii promocyjnych w Internecie
• zarządzanie kampaniami, planowanie produktów
• przeprowadzanie testów promocyjnych i cenowych
• zatwierdzanie internetowych materiałów promocyjnych
• aktywny udział w projekcie tworzenia nowej strony internetowej i sklepu internetowego
• zarządzanie i optymalizacja architektury sklepu internetowego
• współpraca z partnerami biznesowymi
• analizy statystyczne (Google Analytics), sporządzanie raportów
Junior Product Manager/Product Manager
• kierowanie działaniami promocyjnymi podległych produktów (głównie magazynami Polska Wita, Reader’s Digest Przegląd)
• przygotowywanie wymaganych raportów marketingowych zgodnie z harmonogramem i standardami grupy
• zatwierdzanie materiałów promocyjnych
• bieżąca współpraca z działami Customer Service, Fullfilment i IT
• przygotowywanie wymaganych raportów marketingowych zgodnie z harmonogramem i standardami grupy
• zatwierdzanie materiałów promocyjnych
• bieżąca współpraca z działami Customer Service, Fullfilment i IT
Project Manager (quant & qual)
• koordynacja i kierowanie projektami badawczymi zarówno w zakresie metod ilościowych jak i jakościowych (PAPI, CATI, CAPI, CAWI, MS, IDI, FGI)
• przygotowanie ofert
• projektowanie badania, przygotowywanie kwestionariusza
• przeprowadzanie analiz
• przygotowanie raportu i prezentacji wyników badania
• kontakt z klientem
• budżetowanie badań
• przygotowanie ofert
• projektowanie badania, przygotowywanie kwestionariusza
• przeprowadzanie analiz
• przygotowanie raportu i prezentacji wyników badania
• kontakt z klientem
• budżetowanie badań
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Agroturystyka
Agroturystyka - miejsca warte uwagi i takie, które lepiej omijać. Opisy, zdjęcia, wrażenia.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
Drupal
Grupa zrzeszająca osoby związane z Drupalem - elastycznym systemem zarządzania treścią na stronach internetowych - CMS.