Umiejętności
Ryzyko kredytowe
Rekrutacja
MS Office
Sprzedaż
Obsługa klienta
Kadry i Administracja Personalna
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Danych Osobowych
- prowadzenie rejestracji i ewidencji upoważnień do przetwarzania danych osobowych
- prowadzenie ewidencji oświadczeń o zapoznaniu się z przepisami o ochronie danych osobowych
- prowadzenie i uaktualnienie zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
- prowadzenie wykazu obszarów przetwarzania zbiorów danych osobowych
- udział w przygotowywaniu materiałów do przeglądu stanu ochrony i przetwarzania danych osobowych
- udział w przeglądach zastosowania środków technicznych i organizacyjnych przy zbieraniu i przetwarzaniu danych osobowych
- udział w przygotowywaniu dokumentacji i pism w ramach współpracy z komórkami organizacyjnymi w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
- prowadzenie ewidencji oświadczeń o zapoznaniu się z przepisami o ochronie danych osobowych
- prowadzenie i uaktualnienie zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
- prowadzenie wykazu obszarów przetwarzania zbiorów danych osobowych
- udział w przygotowywaniu materiałów do przeglądu stanu ochrony i przetwarzania danych osobowych
- udział w przeglądach zastosowania środków technicznych i organizacyjnych przy zbieraniu i przetwarzaniu danych osobowych
- udział w przygotowywaniu dokumentacji i pism w ramach współpracy z komórkami organizacyjnymi w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
Specjalista
od kwietnia 2010 r. do kwietnia 2012 r.
Specjalista
- koordynowanie działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników i współpracowników Biura Delegatur Terenowych
- przekazywanie poleceń służbowych i ustaleń organizacyjnych Dyrektora Biura do podległych Jednostek Terenowych
- przekazywanie i monitorowanie komunikatów do Jednostek Terenowych Urzędu na terenie kraju oraz poszczególnych Wydziałów i Departamentów Urzędu
- udział w naborach osób aplikujących na stanowiska urzędnicze
- udział w przeprowadzaniu oceny okresowej pracowników Biura Delegatur oraz Jednostek Terenowych
- koordynowanie dokumentów trafiających do teczek osobowych pracowników (za zgodą administratora danych osobowych)
- opisywanie faktur oraz opisywanie i nadzorowanie rachunków księgowych
- organizowanie odpraw Dyrektora Biura z podległymi pracownikami
- organizowanie spotkań z klientami zewnętrznymi Urzędu
- monitorowanie terminów realizacji zadań Biura
- redagowanie pism dotyczących współpracy między komórkami organizacyjnymi Urzędu
- monitoring i aktualizacja specjalistycznej bazy dotyczącej cywilnego nadzoru lotniczego w Polsce
Specjalista
- koordynowanie działań komunikacyjnych skierowanych do pracowników i współpracowników Biura Delegatur Terenowych
- przekazywanie poleceń służbowych i ustaleń organizacyjnych Dyrektora Biura do podległych Jednostek Terenowych
- przekazywanie i monitorowanie komunikatów do Jednostek Terenowych Urzędu na terenie kraju oraz poszczególnych Wydziałów i Departamentów Urzędu
- udział w naborach osób aplikujących na stanowiska urzędnicze
- udział w przeprowadzaniu oceny okresowej pracowników Biura Delegatur oraz Jednostek Terenowych
- koordynowanie dokumentów trafiających do teczek osobowych pracowników (za zgodą administratora danych osobowych)
- opisywanie faktur oraz opisywanie i nadzorowanie rachunków księgowych
- organizowanie odpraw Dyrektora Biura z podległymi pracownikami
- organizowanie spotkań z klientami zewnętrznymi Urzędu
- monitorowanie terminów realizacji zadań Biura
- redagowanie pism dotyczących współpracy między komórkami organizacyjnymi Urzędu
- monitoring i aktualizacja specjalistycznej bazy dotyczącej cywilnego nadzoru lotniczego w Polsce
Młodszy Specjalista
- wyjaśnianie wątpliwości oraz pomoc w interpretowaniu procedur, procesów i wytycznych obowiązujących w banku
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących procesowania wniosków kredytowych oraz ich statusów
- wspieranie kanałów sprzedaży w zakresie obsługi aplikacji kredytowych
- przygotowywanie rekomendacji dla obowiązujących wytycznych na podstawie analizy zgłaszanych problemów i potrzeb
- wyjaśnianie wątpliwości dotyczących procesowania wniosków kredytowych oraz ich statusów
- wspieranie kanałów sprzedaży w zakresie obsługi aplikacji kredytowych
- przygotowywanie rekomendacji dla obowiązujących wytycznych na podstawie analizy zgłaszanych problemów i potrzeb
Szkolenia i kursy
• ,,Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008” -certyfikat
• Seminarium dotyczące ,,Ochrony danych osobowych” zorganizowane przez Firmę OMNI MODO
(luty 2012)
• Szkolenie ,,Kodeks Postępowania Administracyjnego w praktyce Urzędu” zorganizowane przez Firmę APEXnet CSAP (grudzień 2011)
• Szkolenie ,,Oceny okresowe w służbie cywilnej” zorganizowane przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów (wrzesień 2011)
• Szkolenie ,,Podstawy legislacji dla nieprawników” zorganizowane przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów (marzec 2011)
• Szkolenie ,,Asertywna komunikacja w pracy urzędnika” zorganizowane przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej (styczeń 2011)
• Kurs ze znajomości karty kredytowej (certyfikat)
• Kurs aktywnego słuchania i mówienia językiem korzyści
• Szkolenie ,, Techniki sprzedaży" zorganizowane przez GB Resources Polska dla Citi Handlowy (kwiecień 2007)
• Szkolenie ,,Startegie budowania lojalności klientów" zorgnizowane przez CHILTERN Consultancy Internetional Polska dla Citi Handlowy (lipiec 2006)
• Seminarium dotyczące ,,Ochrony danych osobowych” zorganizowane przez Firmę OMNI MODO
(luty 2012)
• Szkolenie ,,Kodeks Postępowania Administracyjnego w praktyce Urzędu” zorganizowane przez Firmę APEXnet CSAP (grudzień 2011)
• Szkolenie ,,Oceny okresowe w służbie cywilnej” zorganizowane przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów (wrzesień 2011)
• Szkolenie ,,Podstawy legislacji dla nieprawników” zorganizowane przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów (marzec 2011)
• Szkolenie ,,Asertywna komunikacja w pracy urzędnika” zorganizowane przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej (styczeń 2011)
• Kurs ze znajomości karty kredytowej (certyfikat)
• Kurs aktywnego słuchania i mówienia językiem korzyści
• Szkolenie ,, Techniki sprzedaży" zorganizowane przez GB Resources Polska dla Citi Handlowy (kwiecień 2007)
• Szkolenie ,,Startegie budowania lojalności klientów" zorgnizowane przez CHILTERN Consultancy Internetional Polska dla Citi Handlowy (lipiec 2006)
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Zainteresowania
polityka – krajowa, zagraniczna
historia – XX wiek, okres zimnej wojny
film – dokumentalny oraz fabularny o tematyce historycznej, biograficznej i psychologicznej
literatura – faktu, autobiograficzna, biograficzna, przygodowa
historia – XX wiek, okres zimnej wojny
film – dokumentalny oraz fabularny o tematyce historycznej, biograficznej i psychologicznej
literatura – faktu, autobiograficzna, biograficzna, przygodowa
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.