Umiejętności
Media
Microsoft Excel
Microsoft Office
Social Media Marketing
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie nieruchomościami
Komunikacja wewnętrzna
Rozwój osobisty
media społecznościowe
elastyczność
komunikatywność
Umiejętności komunikacyjne
Elastyczności i chęci podejmowania nowych wyzwań
praca biurowa
Komunikacja w Social Media
Dziennikarstwo Online
Dziennikarstwo
Administracja biura
Budowanie relacji z klientem
Ambitność
design wnętrz
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
Termo Project
Obowiązki: bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej, prowadzenie kalendarza spotkań, przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem obsługi technicznej – zapewnienie niezbędnych dokumentów, materiałów, zawiadomienie uczestników, sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń, obsługa kontrahentów firmy, udostępnianie dokumentów klientom wewnętrznym i zewnętrznym, przygotowanie wstępnych pism dla urzędów, sądów itp., udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom, wsparcie przy koordynacji kontraktów, dbanie o sprawny przepływ informacji w firmie, reprezentowanie firmy na zewnątrz – przed instytucjami takimi jak Urząd Miasta, ZGM, Sąd, Kancelarie itd., obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka, archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie
Dziennikarka
Wydawnictwo Prasowe Dzisiaj w Gliwicach
opracowywanie tematyki portalu, pisanie artykułów własnych, wprowadzanie artykułów w struktury portalów, prowadzenie autorskiego działu Lifestyle, przygotowywanie ilustracji, zbieranie zamówień reklamowych, udział w konferencjach prasowych, nadzór i opieka nad zespołem redakcyjnym, przeprowadzanie wywiadów, tworzenie baz danych, nadzór nad poprawnością stosowania prawa prasowego w Wydawnictwie.
pracownik agencji celnej
Agencja Celna w Śląskim Centrum Logistyki w Gliwicach
prowadzenie administracji celnej, m.in. uzupełnianie księgi imp./exp., wysyłanie dokumentów po odprawie, bieżąca pomoc agentom, obsługa klientów w zakresie informacji o przebiegu odprawy ich towarów, przekazywanie agentom informacji od klientów, przygotowywanie dokumentów dla agencji celnej, przygotowywanie dokumentów dla tłumacza, sporządzanie deklaracji AKC-U.
pracownik biurowy działu marketingu
CertEnergia sp.z o.o. sp.k.(staż)
organizacja pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, redagowanie ofert handlowych, aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie i aktualizacja danych o firmie i jej ofercie na portalach branżowych, redagowanie i edytowanie tekstów, realizacja planów sprzedażowych i marketingowych, tworzenie baz danych.