Katarzyna Pestka

PR II Marketing II Copywriter II Grafik
Chojnice, pomorskie

Umiejętności

Corel Draw Microsoft Office Transkrypcje Ghostwriter Obsługa urządzeń biurowych Prawo jazdy kat B Photoshop (podstawy) Copywriting SEO Copywriting i redagowanie tekstów Canva

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Maszynistka Katarzyna Pestka
http://www.fb.com/maszynistka.pl

Nie ma dla mnie znaczenia, czy zajmujesz się sprzedażą śrubek, leczeniem zębów, jesteś trenerem personalnym, organizujesz koncerty czy pieczesz torty… Cokolwiek robisz na własny rachunek, jest dobre i ważne, a Ty jesteś w tym ekspertem. Nie musisz znać się na marketingu! Bez wątpienia promocja jest jednak niezbędna, by ludzie dowiedzieli się o Twojej firmie. Nie twórz działu marketingu, ponosząc koszty zatrudnienia – napisz do mnie, a ja zajmę się tym dla Ciebie.

Od lat wspieram firmy, organizacje pozarządowe i osoby prywatne w obszarach marketingu i PR. Mam za sobą doświadczenie pracy przy dużych i małych eventach, redakcje i współautorstwo książek i wielu artykułów o różnorakiej tematyce, prowadzenie mediów społecznościowych przedsiębiorstw i NGOsów, realizację długoterminowych umów sponsorskich z korporacjami i MKiDN, a także liczne kontakty w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Od jakiegoś czasu zajmuję się też grafiką komputerową, dzięki czemu mogę kompleksowo prowadzić działania marketingowe, od projektowania i opisu etykiet produktów, po realizację dużych kontraktów reklamowych.

http://www.maszynistka.pl
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
Specjalista ds. Public Relations
- redakcja materiałów prasowych - artykułów sponsorowanych, spotów,
- kontakt z mediami z województwa pomorskiego,
- rzecznictwo prasowe, pisanie odpowiedzi na zapytania medialne, kreowanie stanowisk firmy,
- kontakt z partnerami, sponsorami, kontrahentami,
- prowadzenie strony internetowej,
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram),
- nadzór nad spójnością działań promocyjnych,
- kreowanie i realizacja budżetu marketingowego,
Logo
Redaktor
Fundacja Sopockie Korzenie
Redakcja książki "KOMBI. Słodkiego, miłego życia: prawdziwa historia"
- transkrypcje wywiadów,
- całościowa redakcja książki.
Logo
Rzecznik Prasowy
Fundacja Sopockie Korzenie
- redagowanie materiałów prasowych,
- kontakt z mediami,
- prowadzenie wydarzeń na Facebooku,
- prace organizacyjne;

Wydarzenia:
1. Rockblu Przywidz Festiwal, Przywidz
2. Koncert Bałkanica w ramach promocji firmy Mediterra, Klub Scena, Sopot
3. Zakończenie obchodów 750lecia Wrzeszcza „Manhattan wymiata” dla Centrum Handlowego Manhattan, Gdańsk
4. Koncert „Paganini Millenium Tour”, Filharmonia Bałtycka w Gdańsku
5. „Spotkanie z bluesem” dla Wyższej Szkoły Bankowej
6. „By coś zostało z tych dni, czyli Irena Jarocka w piosenkach i we wspomnieniach”, Muszla Koncertowa, Sopot

Stworzenie gazety „Czas na Wrzeszcz” wydanej w 20 tysiącach egzemplarzy:
- zbieranie materiałów,
- przeprowadzenie wywiadów,
- redakcja artykułów,
- korekta gazety,
- makietowanie gazety.
Logo
Koordynator promocji projektów AIESEC University i Globa Village
AIESEC Gdańsk
Koordynacja promocji projektu AIESEC University:
- pisanie notatek prasowych,
- kontakt z mediami,
- prowadzenie wydarzenia na Facebooku,
- koordynacja standów na Uniwersytecie Gdańskim,
- plakatowanie,
- prowadzenie spotkań promocyjnych z licealistami;

Organizacja wydarzenia Global Village, (08.02.2014 r., GCH Manhattan):
- spotkania z menadżerem Galerii,
- kontaktowanie mediów,
- koordynacja działań opiekunów-praktykantów,
- przygotowanie stoisk przed wydarzeniem,
- opieka nad stoiskami, koordynacja działań podczas wydarzenia;

Koordynacja promocji projektu World of Knowledge:
- kontaktowanie mediów,
- pisanie notatek prasowych.
Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
pracownik zdalny
VI, VII, VIII Pomorski Kongres Obywatelski i IX Ogólnopolski Kongres Obywatelski:
- koordynacja grupy wolontariuszy (od 10 do 25 osób),
- budowanie baz do wysyłki zaproszeń,
- budowanie baz mediów,
- wysyłka publikacji,
- monitoring mediów,
- przygotowanie sal i korytarzy Politechniki Gdańskiej i Politechniki Warszawskiej do Kongresu,
- obsługa gości Kongresu,
- pomoc moderatorowi podczas sesji tematycznej;

Badanie ewaluacyjne: "Ocena aktualnego stanu oraz możliwości rozwojowych do 2030 roku regionalnych specjalizacji województwa śląskiego, w tym specjalizacji inteligentnych" (07 – 09.2015 r. ):
- zbieranie danych ze stron internetowych,
- transkrypcja ankiet telefonicznych,
- segregacja danych.
Logo
Praktykantka
„Plama” Gdański Archipelag Kultury
- stworzenie scenariusza filmu reklamującego działalność „Plamy”,
- udział w tworzeniu filmu promującego,
- zapoznanie się z zasadami pracy animatora kultury.
Logo
Redaktor Naczelna Działu Kultura
Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku
www.kiwi.org.pl:
- redagowanie tekstów o tematyce kulturalno-społecznej,
- zarządzanie pięcioosobowym zespołem piszącym do działu kultury,
- ustalanie harmonogramu pracy.
Logo
Wolontariusz
Fundacji Rozwoju Ziemi Chojnickiej
Festiwal DettenRockt w Emsdetten, Niemcy:
- ochrona obiektu,
- obsługa artystów,
- pomoc uczestnikom festiwalu.
EURO 2012 Polska Sp. z o. o. organizator UEFA EURO 2012™ w Polsce
Stadium Logistics Volunteer, Stadium Office Volunteer
- praca w biurze logistyki,
- przyjmowanie dostawców,
- obsługa zamówień,
- praca w biurze gdańskiego kierownictwa UEFA,
- obsługa urządzeń biurowych,
- kontakty z innymi działami na stadionie.
Logo
Przewodnik po instalacjach festiwalu Narracje 2011
Gdańska Galeria Miejska
- oprowadzanie uczestników wydarzenia po instalacjach.
GREENPEACE
Fundraiser
- fundraising.
Progres
Ulotkarz
Progres
- roznoszenie ulotek.
Logo
prace manualne
Fabryka żaluzji i rolet, Anglia
- tworzenie katalogów prezentujących ofertę firmy.
Logo
Barmanka, kelnerka, pomoc kuchenna
Pizzeria Roma, Chojnice
- obsługa klienta,
- obsługa kasy fiskalnej,
- sprzątanie, pomoc w kuchni.

Projekty

„Koncepcja strategiczna nowej marki w oparciu o założenia „meaningful brands”
Projekt realizowany przez Koło Naukowe Marketingu Politechniki Gdańskiej KREATYWNI, przy współpracy z firmą Luvier Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Organizacją, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Kulturoznawstwo, licencjackie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika

Zainteresowania

- książki Gabriela Garcii Marqueza,
- pisanie opowiadań,
- rozwiązywanie krzyżówek,
- gra na pianinie.

Organizacje

http://www.maszynistka.pl

kontakt@maszynistka.pl

Inne

Napisz do mnie!
kontakt@maszynistka.pl

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.