Kasia Dawid

;)
Pruszków, mazowieckie

Umiejętności

Negocjacje kontraktu Zadowolenie klienta Analiza danych Negocjacje Outsourcing Management Obsługa klienta

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PROVIDENT POLSKA S.A.
Ekspert ds. Procesowania i Wdrażania Zmian
PROVIDENT POLSKA S.A.
Koordynator ds. Obsługi Klienta Obcojęzycznego
- zarządzanie zespołem multiskillowym
- zarządzanie procesami: sprzedaż, zbiórka, reklamacje i helpline
- udział w projektach
- przygotowywanie raportów zarządczych
- współpraca z innymi Zespołami / Działami Spółki w zakresie rozwoju nowego rynku
PROVIDENT POLSKA S.A.
Koordynator ds. Kontaktów z Klientami
- zarządzanie Zespołem ds. Kontaktów z Klientami - obsługa reklamacji i wniosków
- przygotowanie raportów dla Zarządu oraz IPF
- udział w projektach i inicjatywach Departamentu Obsługi Klienta
- współpraca z innymi Zespołami / Działami Spółki w zakresie obsługi reklamacji i wniosków
Grupa PZU
Dobra Rada Klientów - uczestnik projektu
- wspieranie Biura Zarządzania Relacjami z Klientem PZU w podejmowaniu działań na rzecz dostosowania usług i procesów do potrzeb i oczekiwań Klientów;
- opiniowanie inicjatyw podejmowanych przez PZU, dotyczących jakości obsługi, komunikacji z Klientem, nowych produktów, działalności marketingowej oraz wdrażanych procesów obsługowych;
- proponowanie rozwiązań mających na celu podniesienie jakości obsługi i wzrost zadowolenia Klienta
PROVIDENT POLSKA S.A.
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
- wsparcie Zespołu ds. Kontaktów z Klientami
- raportowanie i analiza danych
- udział w projektach Departamentu Obsługi Klienta
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi reklamacji
Netia S.A.
Koordynator ds. Reklamacji / Partner
- outsourcing reklamacji oraz kontrola jakości
- KPI – zmniejszenie wolumenu reklamacji, osiągnięcie jakości pism na bardzo dobrym poziomie, zmniejszenie ilości pism nieakceptowalnych < 3%
- raportowanie oraz analiza – opracowanie raportów operacyjnych na potrzeby Zarządu, proponowanie rozwiązań i strategii
- zarządzanie kilkuosobowym Działem Jakości
- zarządzanie operacyjne firmą outsourcingową realizującą proces reklamacyjny
(do 120 pracowników), prowadzenie spotkań
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Działem Szkoleń i Jakości, Działem Marketingu, Działem Projektowym
- przygotowanie i kontrola budżetu, rozliczanie Partnera
Netia S.A.
Koordynator ds. Reklamacji
- outsourcing reklamacji oraz kontrola jakości
- KPI – zmniejszenie wolumenu reklamacji, osiągnięcie jakości pism na bardzo dobrym poziomie, zmniejszenie ilości pism nieakceptowalnych < 3%
- raportowanie oraz analiza – opracowanie raportów operacyjnych na potrzeby Zarządu, proponowanie rozwiązań i strategii
- projekty – fuzja Tele2 Polska – Netia – opracowanie map procesów, udział
w spotkaniach, proponowanie rozwiązań, udział w migracji 2 mln klientów
- zarządzanie kilkuosobowym Działem Jakości
- zarządzanie operacyjne firmą outsourcingową realizującą proces reklamacyjny
(do 120 pracowników), prowadzenie spotkań
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Działem Szkoleń i Jakości, Działem Marketingu, Działem Projektowym
- przygotowanie i kontrola budżetu, rozliczanie Partnera
Tele2 Sp. z o.o
Customer Operations Specialist
- obsługa wystąpień UKE – skargi Konsumentów i mediacje
- udział w spotkaniach z Prezesem UKE – przygotowanie planu naprawczego dla spółki w zakresie obsługi reklamacji i korekt faktur
- reprezentowanie spółki w Sądzie Polubownym UKE
- proces reklamacji – współpraca z firmą outsourcingową, rozpatrywanie niestandardowych reklamacji, akceptacja faktur korygujących
- prowadzenie BOK – zarządzanie kilkuosobowym zespołem, przyjmowanie pism, wyjaśnianie reklamacji, sprzedaż
- raportowanie i analiza – opracowanie raportów operacyjnych, analiza trendów
- współpraca z pozostałymi działami spółki
- administracja – prowadzenie recepcji, kontrola budżetu
Adam Kossakowski
Adam Kossakowski · klient
wystawiono
Miałem przyjemność kontaktować się z Kasią przy okazji sprawy reklamacyjnej. Muszę powiedzieć, że doświadczyłem pełnego profesjonalizmu, Kasia wykroczyła wręcz poza oczekiwania Klienta, działając nie tylko sprawnie i szybko ale i oferując "coś więcej" niż można by żądać.
Outsourcing Solutions Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Tele2
·Zarządzanie projektem obsługi wystąpień UKE,
·Reprezentowanie spółki w UKE,
·Zarządzenie projektem obsługi pism Rzeczników Konsumentów,
·Zarządzanie stacjonarnym Biurem Obsługi Klienta,
·Budowanie procesu obsługi faktur korygujących oraz zarządzenie procesem.
CTM
Koordynator Projektu Tele2
·Rozpatrywanie pism od Rzeczników Konsumentów,
·Przygotowywanie i wdrażanie procedur obsługi klienta,
·Wsparcie dla projektu obsługi poczty elektronicznej,
·Zarządzanie projektem obsługi odwołań od reklamacji.
Logo
Pracownik Biura Obsługi Klienta Tele2
ARPI Polska
·Rozpatrywanie odwołań od reklamacji,
·Rozpatrywanie reklamacji pisemnych,
·Kontakt telefoniczny z Klientami.
OCP Sp. z o.o.
Konsultant - projekt Tele2
·Obsługa infolinii - inbound, outbound
·Sprzedaż usług
·Rozwiązywanie zgłoszeń technicznych

Szkolenia i kursy

Między innymi:

• Najważniejsze postawy i narzędzia managerskie – Krauthammer International – 2009 r.
• Kurs – Excel zaawansowany – 2009 r.

Edukacja

Logo
ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

• eksperymentowanie w kuchni, gotowanie dla rodziny i przyjaciół
• dobra książka – literatura miła i przyjemna
• siatkówka

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

11 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Netia
Netia
Grupa wszystkich tych w jakikolwiek sposób związanych z firmą Netia S.A.
Tele2 Alumni
Tele2 Alumni
Wszyscy którzy pracowali w T2 Polska - i miło ten czas wspominają