Umiejętności
Coaching
Umiejętności interpersonalne
Szkolenia pracowników
Umiejętność pracy w grupie
aktywne słuchanie
Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych
Ubezpieczenia
zdolności organizacyjne
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Umiejętność aktywnego słuchania
Umiejętności komunikacyjne
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług
Umiejętności sprzedaży
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Umiejętność pracy wielozadaniowej
obiektywizm
Elastyczność w działaniu
świadomość różnorodności
Warsztaty i szkolenia
Dyspozycyjność i zaangażowanie
świadomość biznesowa
Warsztaty rozwoju osobistego
Projektowanie szkoleń i warsztatów
Świadomość celowości wykonywanej pracy
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
Dojrzałość zawodowa i osobista
umiejętność dostosowania się do otoczenia i do zmian
Umiejętność pisania i redagowania tekstów
Pracowitość, sumienność, odpowiedzialność i dojrzałość, punktualność
umiejętność prowadzenia szkoleń oraz prezentacji
Budowanie relacji z klientem
Microsft Power Point
Zorganizowanie, kreatywność, punktualność, entuzjazm, uprzejmość, odpowiedzialno
obiektywnośc w sytuacjach konfliktowych
Ubezpieczenia komunikacyjne
umiejętność prowadzenia spotkań
znajomość zasad savoir-vivre
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji i szkoleń
Obszar pracy: administracja: obsługa posprzedażowa klientów indywidualnych, obsługa agentów oraz brokerów ubezpieczeniowych.
Obszar pracy: szkolenia i rekrutacja; tworzenie programów szkoleniowych, dopasowanych do potrzeb zespołów sprzedażowych z zakresu komunikacji, motywacji, pracy nad celem, także coaching. Samodzielne prowadzenie warsztatów oraz spotkań szkoleniowych, rozwiązywanie konfliktów w zespołach, rekrutacja i selekcja. Ścisła współpraca z menedżerami oraz zarządem w zakresie ZZL.
Obszar pracy: szkolenia i rekrutacja; tworzenie programów szkoleniowych, dopasowanych do potrzeb zespołów sprzedażowych z zakresu komunikacji, motywacji, pracy nad celem, także coaching. Samodzielne prowadzenie warsztatów oraz spotkań szkoleniowych, rozwiązywanie konfliktów w zespołach, rekrutacja i selekcja. Ścisła współpraca z menedżerami oraz zarządem w zakresie ZZL.
Office Manager / Asystentka Zarządu
Obszar pracy: prowadzenie sekretariatu, ponadto p.o. Kierownika Działu Personalnego (przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych, ocen kwartalnych, prowadzenie siatki płac).
Projekty
"Różne oblicza kobiecego biznesu"
Cykl eventów z kobietami biznesu z regionu kujawsko-pomorskiego, dotyczący sytuacji kobiet na rynku pracy oraz w biznesie. Różne oblicza kobiecego biznesu w regionie. Wzajemna promocja w ramach działań stowarzyszenia Kobiece Forum Biznesu
Zakres obowiązków
organizacja miejsca, wybór panelistek, nawiązywanie relacji i współpracy z kobietami biznesu w regionie kujawsko-pomorskim, prowadzenie/współprowadzenie spotkań.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Polska scena kabaretowa - jej początki, historia i współczesność.
Psychologia społeczna. Psychologia humanistyczna.
Psychologia społeczna. Psychologia humanistyczna.
Organizacje
Stowarzyszenie Kobiece Forum Biznesu - akywność w latach 2016 - 2018
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.