Doświadczenie zawodowe
Junior Media Planner => Account Manager
Doświadczenie – branże/klienci:
• Bankowość i finanse – Bank BPH , BPH TFI, Grupa Unicredit (Bank Pekao S.A., Pioneer Investments, Xelion, Unicredit CAiB)
• Paliwa i oleje – Shell
• Rozrywka – Turner Broadcasting System, Inc., A TimeWarner Company (Cartoon Network, Boomerang, TCM)
• FMCG – Café Prima, Strauss Cafe (dawniej Elite Café)
• Elektronika – Dell (segment konsumencki)
• Inne (Świat Zdrowia, 3M)
Zakres obowiązków:
• Samodzielna i bieżąca obsługa klienta w zakresie planowania całościowej komunikacji marki (ATL, BTL, media interaktywne oraz inne kanały komunikacji) oraz realizacji kampanii
• Określanie obowiązków i zadań współpracowników, egzekwowanie ich wykonania, kontrola i ocena jakości pracy
• Nadzór nad przygotowaniem i/lub samodzielne tworzenie strategii komunikacji dla marek, tworzenie i aktualizowanie planów komunikacyjnych/mediowych
• Motywowanie własnych współpracowników z uwzględnieniem potrzeb firmy i poszczególnych osób w kontekście ich dalszego rozwoju zawodowego
• Przekazywanie swojej wiedzy planerskiej / warsztatu innym osobom z zespołów celem podnoszenia ich kwalifikacji
• Bankowość i finanse – Bank BPH , BPH TFI, Grupa Unicredit (Bank Pekao S.A., Pioneer Investments, Xelion, Unicredit CAiB)
• Paliwa i oleje – Shell
• Rozrywka – Turner Broadcasting System, Inc., A TimeWarner Company (Cartoon Network, Boomerang, TCM)
• FMCG – Café Prima, Strauss Cafe (dawniej Elite Café)
• Elektronika – Dell (segment konsumencki)
• Inne (Świat Zdrowia, 3M)
Zakres obowiązków:
• Samodzielna i bieżąca obsługa klienta w zakresie planowania całościowej komunikacji marki (ATL, BTL, media interaktywne oraz inne kanały komunikacji) oraz realizacji kampanii
• Określanie obowiązków i zadań współpracowników, egzekwowanie ich wykonania, kontrola i ocena jakości pracy
• Nadzór nad przygotowaniem i/lub samodzielne tworzenie strategii komunikacji dla marek, tworzenie i aktualizowanie planów komunikacyjnych/mediowych
• Motywowanie własnych współpracowników z uwzględnieniem potrzeb firmy i poszczególnych osób w kontekście ich dalszego rozwoju zawodowego
• Przekazywanie swojej wiedzy planerskiej / warsztatu innym osobom z zespołów celem podnoszenia ich kwalifikacji
Asystentka Dyrektora Katedry Administracji Publicznej
Wydział Nauk Politycznych Appalachian State University, Boone, NC, USA
Praca naukowa: zbieranie i analiza danych nt. amerykańskich samorządów lokalnych; organizacji non-profit oraz przygotowanie, przeprowadzenie i analiza Watauga County Customer Survey 2002 oraz NASPA Faculty and Students Survey 2003
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Inne
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!