Doświadczenie zawodowe
kierownik referatu ds. projektów promocyjnych
Przygotowanie, wdrożenie i ewaluacja strategii marki i strategii komunikacji miasta; wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej; przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów i wydawnictw promocyjnych; realizacja kampanii reklamowych i projektów promocyjnych; koordynacja pracy referatu ds. projektów promocyjnych.
Biuro Promocji Uniwersytetu
Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie
Wykonywanie i wdrażanie strategii komunikacji, projektowanie i koordynacja kampanii reklamowych, redagowanie informatorów, przewodników i folderów reklamowych, inicjacja i współpraca przy tworzeniu systemu identyfikacji wizualnej, wykonywanie projektów graficznych, współpraca z fotografikami, drukarniami, studiami projektowymi, agencjami reklamowymi, przeprowadzanie analiz rynku edukacyjnego, wizerunku uniwersytetu oraz badań grup docelowych uczelni.
Szkolenia i kursy
Szkoła Strategii Marki – Szkoła organizowana przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych; Kurs „Grafik Komputerowy”; „Prawa autorskie w działaniach promocyjnych urzędu”; VII Kongres E-marketingu organizowany przez ECU Marketing; „Sztuka Promocji: Projektowanie i Produkcja Wydawnictw Promocyjnych”
Zainteresowania
Przede wszystkim strategiczne podejście do marki. W wolnym czasie narciarstwo alpejskie, brydż.
Organizacje
Członek stowarzyszenia AIESEC w latach 1998 - 2003
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.