Karolina Zalwert
Dyrektor Działu Szkolenia, SEKA S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
p.o. Key Account Manager
- rozwój działu Key Account
- prospekcja i rozwój sprzedaży
- rozwój sprzedaży poprzez zarządzanie portfelem Klientów kluczowych
- wspieranie Klientów międzynarodowych
- koordynowanie przetargów oraz działań ogólnopolskich
- koordynowanie działań pomiędzy firmą w Polsce a grupa państw EMEA
- monitorowanie wyników sprzedaży i poziomy rentowności
- analiza potrzeb klienta, oferowanie nowych usług/rozwiązań
- monitorowanie jakości współpracy z Klientami Kluczowymi
- uczestnictwo w negocjacjach, renegocjacjach, spotkania z Klientami i prospektami
- wsparcie dla Klientów i inwestorów
- prospekcja i rozwój sprzedaży
- rozwój sprzedaży poprzez zarządzanie portfelem Klientów kluczowych
- wspieranie Klientów międzynarodowych
- koordynowanie przetargów oraz działań ogólnopolskich
- koordynowanie działań pomiędzy firmą w Polsce a grupa państw EMEA
- monitorowanie wyników sprzedaży i poziomy rentowności
- analiza potrzeb klienta, oferowanie nowych usług/rozwiązań
- monitorowanie jakości współpracy z Klientami Kluczowymi
- uczestnictwo w negocjacjach, renegocjacjach, spotkania z Klientami i prospektami
- wsparcie dla Klientów i inwestorów
Dyrektor Centrum Językowego
• zarządzanie operacyjne 40 osobowym, międzynarodowym zespołem pracowników ( m.in.rekrutacja, oceny, szkolenia)
• opracowywanie planów finansowych i strategii marketingowych zarządzanej jednostki
• realizowanie i kontrolowanie planów operacyjnych
• opracowywanie, zatwierdzanie i wdrażanie procedur operacyjnych
• opieka nad klientami firmy
• zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi klientów firmy
• poszukiwanie nowych sposobów rozwoju na rynku
• planowanie product-mix podległej jednostki
• pozyskiwanie nowych klientów oraz ich retencja
• negocjowanie kontraktów z klientami
• efektywne zarządzanie podległym oddziałem (personelem i administracją);
• odpowiedzialność za sprzedaż
• realizacja założonych celów
• opracowywanie planów finansowych i strategii marketingowych zarządzanej jednostki
• realizowanie i kontrolowanie planów operacyjnych
• opracowywanie, zatwierdzanie i wdrażanie procedur operacyjnych
• opieka nad klientami firmy
• zapewnienie odpowiedniego poziomu obsługi klientów firmy
• poszukiwanie nowych sposobów rozwoju na rynku
• planowanie product-mix podległej jednostki
• pozyskiwanie nowych klientów oraz ich retencja
• negocjowanie kontraktów z klientami
• efektywne zarządzanie podległym oddziałem (personelem i administracją);
• odpowiedzialność za sprzedaż
• realizacja założonych celów
Szkolenia i kursy
- Marketing & Sales Training
- Szkolenie z zakresu sprzedaży i negocjacji - Sprzedaż usług i obsługa klienta korporacyjnego oraz kluczowych klientów
- Szkolenie z zakresu sprzedaży - Sprzedaż usług na rynku detalicznym
- Szkolenie z zakresu sprzedaży i negocjacji - Sprzedaż usług i obsługa klienta korporacyjnego oraz kluczowych klientów
- Szkolenie z zakresu sprzedaży - Sprzedaż usług na rynku detalicznym
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
- Zainteresowania: podróże, aktywne spędzanie wolnego czasu (pływanie, narciarstwo, aerobik)
Organizacje
- AIESEC
Inne
- Ukończona Państwowa Szkoła Muzyczna II ST. W Opolu – klasa Fletu poprzecznego i fortepianu
- Prawo jazdy kat. B
- Obsługa komputera
- Prawo jazdy kat. B
- Obsługa komputera