Umiejętności
NICE Systems
Łatwość nawiązywania kontaktów
Umiejętność pracy pod presją czasu
Zaangażowanie w wykonywane zadania
CCPulse+
umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, komunikatywność,
swoz
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Team Leader
- Koordynowanie pracy zespołu agentów (projekt skandynawski);
- raportowanie i analiza bieżących wyników pod kątem realizacji kluczowych KPI;
- bezpośredni kontakt z Klientem biznesowym;
- monitoring oraz rozliczanie systemów bonusowych agentow;
- planowanie i organizacja pracy grupy 30 agentów;
- raportowanie i analiza bieżących wyników pod kątem realizacji kluczowych KPI;
- bezpośredni kontakt z Klientem biznesowym;
- monitoring oraz rozliczanie systemów bonusowych agentow;
- planowanie i organizacja pracy grupy 30 agentów;
Kierownik Sekcji
- Planowanie, organizowanie i koordynowanie bieżącej pracy sekcji, w sposób zapewniający prawidłową i terminową realizację zadań, w tym akceptowanie urlopów;
- Kierowanie pracą pracowników sekcji, prowadzenie ocen okresowych podległych pracowników;
- Zapewnienie realizacji ustalonych w ramach celów premiowych wskaźników jakości, terminowych w zakresie realizacji zadań sekcji/zespołu;
- Diagnoza potrzeb pracowników wpływająca na klimat organizacyjny i na tej odstawie określenia planów motywacyjnych;
- Tworzenie i zarządzanie harmonogramami pracy podległych pracowników;
- Dokonywanie oceny podległych pracowników oraz wnioskowanie do naczelnika wydziału w sprawach kadrowych;
- Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom;
- Obsługa infolinii informacyjnych i operacyjnych zgodnie z określonymi standardami;
- Obsługa wniosków klientów;
- Przeprowadzanie bezgotówkowych rozliczeń - krajowych i zagranicznych;
- Praca przy projektach związanych z rozwojem bankowości elektronicznej w tym testy systemowe;
- Kierowanie pracą pracowników sekcji, prowadzenie ocen okresowych podległych pracowników;
- Zapewnienie realizacji ustalonych w ramach celów premiowych wskaźników jakości, terminowych w zakresie realizacji zadań sekcji/zespołu;
- Diagnoza potrzeb pracowników wpływająca na klimat organizacyjny i na tej odstawie określenia planów motywacyjnych;
- Tworzenie i zarządzanie harmonogramami pracy podległych pracowników;
- Dokonywanie oceny podległych pracowników oraz wnioskowanie do naczelnika wydziału w sprawach kadrowych;
- Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom;
- Obsługa infolinii informacyjnych i operacyjnych zgodnie z określonymi standardami;
- Obsługa wniosków klientów;
- Przeprowadzanie bezgotówkowych rozliczeń - krajowych i zagranicznych;
- Praca przy projektach związanych z rozwojem bankowości elektronicznej w tym testy systemowe;
LIDER ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA
- Sprawowanie kontroli funkcjonalnej w jednostkach i komórkach organizacyjnych Banku;
- Wsparcie Kierownika Zespołu Obsługi Klienta w kierowaniu zespołem;
- Budowanie, motywowanie oraz nadzorowanie podległej grupy Konsultantów w ramach całego zespołu;
- Zapewnienie wysokiej jakości serwisu klientom Banku zgodnie z ustalonymi procedurami i standardami;
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami;
- wykonywanie wymaganych operacji w systemie operacyjnym Banku;
- Bezpośredni kontakt z Klientami Gold lub innymi strategicznymi w celu pozyskania nowego biznesu, a także w celu indywidualnej obsługi danej grupy klientów;
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji podległych pracowników, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległego zespoły pracowników;
- Bezpośrednie wsparcie oraz monitoring podległych członków zespoły, w tym:
* monitoring pracy podległych członków zespołu w celu zapewnienia efektywnej organizacji pracy oraz wysokiej jakości obsługi klientów banku;
* bieżący monitoring wskaźników oceny efektywności podległych członków zespoły w tym: wydajności, poziomu obsługi, długości i przyczyn przerw w pracy, ilości utraconych połączeń i przyczyn ich utraty, średniego czasu oczekiwania na połączenie;
* bieżący i regularny coaching podległych pracowników pod kątem jakości prowadzonych rozmów, efektywności pracowników oraz umiejętności i wiedzy poszczególnych pracowników;
* motywowanie pracowników do lepszej i bardziej efektywnej pracy;
* wewnętrzne, regularne szkolenia pracowników z zakresu prowadzonych kampanii sprzedażowych, w tym ze znajomości technik telemarketingowych oraz produktów i usług bankowych;
- Realizowanie sprzedaży wiązanej (cross-selling) dla masowych klientów indywidualnych i przedsiębiorstw;
- Podejmowanie pro-aktywnych działań w celu utrzymania w Banku obecnych i pozyskania nowych klientów, zgodnie z wytyczonym budżetem;
- Zapewnienie terminowego i poprawnego sporządzania obowiązującej sprawozdawczości w ramach podległych członków zespołu;
- Nadzór nad działalnością operacyjną w ramach podległych członków zespołu, w tym:
* bieżący monitoring operacji prowadzonych na rachunkach klientów, w tym monitoring prawidłowego prowadzenia i rozliczania tych rachunków, w tym rachunków depozytowych;
* inicjowanie zmian w pracy zespołu usprawniających bieżącą obsługę klientów;
* bieżący monitoring działalności podległych członków zespołu oraz biegu dokumentów;
* bieżący monitoring pracy podległych członków zespołu związany z ochroną tajemnicy służbowej, bankowej, ochroną danych osobowych klientów i Programem Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy;
- Bieżąca analiza funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej w celu inicjowania zmian wynikających z potrzeb klientów i obowiązującego prawa;
- Analiza oraz bieżąca weryfikacja aktualności systemu bankowości elektronicznej;
- Eliminowanie ryzyka operacyjnego i ryzyka utraty reputacji Banku;
- Wsparcie Kierownika Zespołu Obsługi Klienta w kierowaniu zespołem;
- Budowanie, motywowanie oraz nadzorowanie podległej grupy Konsultantów w ramach całego zespołu;
- Zapewnienie wysokiej jakości serwisu klientom Banku zgodnie z ustalonymi procedurami i standardami;
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami;
- wykonywanie wymaganych operacji w systemie operacyjnym Banku;
- Bezpośredni kontakt z Klientami Gold lub innymi strategicznymi w celu pozyskania nowego biznesu, a także w celu indywidualnej obsługi danej grupy klientów;
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji podległych pracowników, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległego zespoły pracowników;
- Bezpośrednie wsparcie oraz monitoring podległych członków zespoły, w tym:
* monitoring pracy podległych członków zespołu w celu zapewnienia efektywnej organizacji pracy oraz wysokiej jakości obsługi klientów banku;
* bieżący monitoring wskaźników oceny efektywności podległych członków zespoły w tym: wydajności, poziomu obsługi, długości i przyczyn przerw w pracy, ilości utraconych połączeń i przyczyn ich utraty, średniego czasu oczekiwania na połączenie;
* bieżący i regularny coaching podległych pracowników pod kątem jakości prowadzonych rozmów, efektywności pracowników oraz umiejętności i wiedzy poszczególnych pracowników;
* motywowanie pracowników do lepszej i bardziej efektywnej pracy;
* wewnętrzne, regularne szkolenia pracowników z zakresu prowadzonych kampanii sprzedażowych, w tym ze znajomości technik telemarketingowych oraz produktów i usług bankowych;
- Realizowanie sprzedaży wiązanej (cross-selling) dla masowych klientów indywidualnych i przedsiębiorstw;
- Podejmowanie pro-aktywnych działań w celu utrzymania w Banku obecnych i pozyskania nowych klientów, zgodnie z wytyczonym budżetem;
- Zapewnienie terminowego i poprawnego sporządzania obowiązującej sprawozdawczości w ramach podległych członków zespołu;
- Nadzór nad działalnością operacyjną w ramach podległych członków zespołu, w tym:
* bieżący monitoring operacji prowadzonych na rachunkach klientów, w tym monitoring prawidłowego prowadzenia i rozliczania tych rachunków, w tym rachunków depozytowych;
* inicjowanie zmian w pracy zespołu usprawniających bieżącą obsługę klientów;
* bieżący monitoring działalności podległych członków zespołu oraz biegu dokumentów;
* bieżący monitoring pracy podległych członków zespołu związany z ochroną tajemnicy służbowej, bankowej, ochroną danych osobowych klientów i Programem Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy;
- Bieżąca analiza funkcjonalności systemu bankowości elektronicznej w celu inicjowania zmian wynikających z potrzeb klientów i obowiązującego prawa;
- Analiza oraz bieżąca weryfikacja aktualności systemu bankowości elektronicznej;
- Eliminowanie ryzyka operacyjnego i ryzyka utraty reputacji Banku;
Szkolenia i kursy
*ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
*Asertywność i Stres w Rozmowach Telefonicznych
*Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Budowanie Zespołów w Call Center
*Certificate PEP - the Personal Efficiency Program
*Narzędzia Efektywności Osobistej w Zarządzaniu Zespołami
*Coaching Biznesowy
*Szkolenie z zakresu Ochrony Przeciwpożarowej w Zakładzie Pracy
*Asertywność i Stres w Rozmowach Telefonicznych
*Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Budowanie Zespołów w Call Center
*Certificate PEP - the Personal Efficiency Program
*Narzędzia Efektywności Osobistej w Zarządzaniu Zespołami
*Coaching Biznesowy
*Szkolenie z zakresu Ochrony Przeciwpożarowej w Zakładzie Pracy
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Husky
Grupa dla wszystkich miłośników tej rasy. Zapraszam do wymiany informacji oraz zamieszczania rad dotyczących wychowania i hodowli przez doświadczonych właścicieli psiaków :)
Księgowość. Podatki-Doradztwo-Outsorcing
Grupa mająca na celu wymianę doświadczeń związanych z outsourcingiem księgowości, oraz problemach księgowo podatkowych widzianych z tej perspektywy, a także dyskusję n.t. przyszłości biur rachunkowych