Umiejętności
Call Center
Microsoft Office
Public Relations
obsługa programów MS Windows & MS Office,
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
asystentka Prezesa/asystentka ds. PR
INFLUENT.PR Warszawa, Polska
• prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych biura,
• prowadzenie spraw kadrowo-księgowych biura w tym; kontrolowanie płatności, sporządzanie faktur dla klientów,
• zarządzanie korespondencją firmową, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
• współpraca z innymi pracownikami i działami firmy w celu zapewnienia jak najlepszej organizacji pracy przełożonego,
• przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego oraz pomoc przy organizacji eventów,
• wsparcie w zakresie działań PR, w tym m.in. follow up, aktualizacja bazy mediów, research treści internetowych.
• prowadzenie spraw kadrowo-księgowych biura w tym; kontrolowanie płatności, sporządzanie faktur dla klientów,
• zarządzanie korespondencją firmową, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
• współpraca z innymi pracownikami i działami firmy w celu zapewnienia jak najlepszej organizacji pracy przełożonego,
• przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby przełożonego oraz pomoc przy organizacji eventów,
• wsparcie w zakresie działań PR, w tym m.in. follow up, aktualizacja bazy mediów, research treści internetowych.
specjalista ds. należności/ koordynator pomocy
• realizowanie procesów zakupowych,
• obsługa spraw windykacyjnych: telefoniczna windykacja należności, negocjowanie warunków
spłat zadłużenia, monitorowanie spłat zadłużenia,
• udzielanie informacji nt. zawartych ubezpieczeń,
• przeprowadzenie szkoleń nowo zatrudnionych pracowników oraz nadzór pracy osób już zatrudnionych,
• odpowiedzi na pisma klientów w oparciu o kodeks cywilny i ustawę o ubezpieczeniach obowiązkowych,
• obsługa klientów w zakresie usług assistance,
• organizowanie pomocy assistance: m.in. transport samochodowy, rezerwacja hoteli,
• koordynowanie pracy dostawców usług assistance.
• obsługa spraw windykacyjnych: telefoniczna windykacja należności, negocjowanie warunków
spłat zadłużenia, monitorowanie spłat zadłużenia,
• udzielanie informacji nt. zawartych ubezpieczeń,
• przeprowadzenie szkoleń nowo zatrudnionych pracowników oraz nadzór pracy osób już zatrudnionych,
• odpowiedzi na pisma klientów w oparciu o kodeks cywilny i ustawę o ubezpieczeniach obowiązkowych,
• obsługa klientów w zakresie usług assistance,
• organizowanie pomocy assistance: m.in. transport samochodowy, rezerwacja hoteli,
• koordynowanie pracy dostawców usług assistance.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
*ekologia
*psychologia
*psychologia
Inne
* prawo jazdy kat. B
* obsługa programów MS Windows & MS Office
*umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi
* umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
* przykładanie wagi do szczegółów
* umiejętność zarządzania czasem
* obsługa programów MS Windows & MS Office
*umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi
* umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
* przykładanie wagi do szczegółów
* umiejętność zarządzania czasem