Karolina Szymczak
Kierownik salonów Jackpot&Cottonfield na terenie Wrocławia
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Coaching
Zarządzanie Sprzedażą
Visual Merchandising
Obsługa klienta
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik salonów Jackpot&Cottonfield na terenie Wrocławia
- nadzorowanie pracy sklepów ( wskaźniki KPI), realizacja założeń w zakresie sprzedaży, obrotów i marż oraz podejmowanie odpowiednich działań komercyjnych mających na celu wzrost sprzedaży
- budowanie zespołów, które stawiają sobie i osiągają wysokie cele
- zarządzanie personelem- 20 osób ( motywowanie, jednoznaczne określanie zadań i kompetencji, regularne oceny pracy, planowanie awansów, rekrutacja, szkolenia)
- organizowanie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, towaroznawstwa oraz przeprowadzanie ich w sklepach
- rzetelne i terminowe wykonywanie prac administracyjno-biurowych
- przestrzeganie wszelkich regulaminów (kodeks pracy, ustawa o ochronie praw konsumentów)
- planowanie i współtworzenie akcji promocyjnych w sklepach, organizowanie eventów dla klientów, kreowanie wizerunku firmy
- identyfikacja potrzeb klientów, zamawianie kluczowych produktów (kontakt z merchandiserami, Area Visualem i Kupcami)
- opracowywanie raportów na potrzeby Centrali(feedback dotyczący kolekcji etc.), przygotowywanie zamówień z uwzględnieniem stanów magazynowych
- analiza towaru, planowanie przesunięć towarowych
- przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji
- pomoc w otwarciach nowych sklepów oraz organizacja i nadzór zamknięć sklepów
- dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta zgodne z założeniami firmy, budowanie długotrwałych relacji z klientem
- budowanie zespołów, które stawiają sobie i osiągają wysokie cele
- zarządzanie personelem- 20 osób ( motywowanie, jednoznaczne określanie zadań i kompetencji, regularne oceny pracy, planowanie awansów, rekrutacja, szkolenia)
- organizowanie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, towaroznawstwa oraz przeprowadzanie ich w sklepach
- rzetelne i terminowe wykonywanie prac administracyjno-biurowych
- przestrzeganie wszelkich regulaminów (kodeks pracy, ustawa o ochronie praw konsumentów)
- planowanie i współtworzenie akcji promocyjnych w sklepach, organizowanie eventów dla klientów, kreowanie wizerunku firmy
- identyfikacja potrzeb klientów, zamawianie kluczowych produktów (kontakt z merchandiserami, Area Visualem i Kupcami)
- opracowywanie raportów na potrzeby Centrali(feedback dotyczący kolekcji etc.), przygotowywanie zamówień z uwzględnieniem stanów magazynowych
- analiza towaru, planowanie przesunięć towarowych
- przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji
- pomoc w otwarciach nowych sklepów oraz organizacja i nadzór zamknięć sklepów
- dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta zgodne z założeniami firmy, budowanie długotrwałych relacji z klientem
zastępca kierownika
- sprzedaż, kompleksowa obsługa klienta
- kierowanie podległym zespołem ( 12 osób)
- tworzenie silnego poczucia przynależności do zespołu
- planowanie ilości godzin w stosunku do obrotów sklepu
- racjonalne i perspektywiczne planowanie podziału pracy
- przygotowywanie raportów, analiz dot. asortymentu oraz działań konkurencji w tym samym segmencie rynku
- kontrola nad przepływam towaru
- dbanie o przestrzeganie standardów i rutyn sklepowych
- visual merchandising, zarządzanie aranżacją sklepu
- szkolenia z udzielania pierwszej pomocy
- współpraca z innymi sklepami sieci P&C
- kierowanie podległym zespołem ( 12 osób)
- tworzenie silnego poczucia przynależności do zespołu
- planowanie ilości godzin w stosunku do obrotów sklepu
- racjonalne i perspektywiczne planowanie podziału pracy
- przygotowywanie raportów, analiz dot. asortymentu oraz działań konkurencji w tym samym segmencie rynku
- kontrola nad przepływam towaru
- dbanie o przestrzeganie standardów i rutyn sklepowych
- visual merchandising, zarządzanie aranżacją sklepu
- szkolenia z udzielania pierwszej pomocy
- współpraca z innymi sklepami sieci P&C
Zastępca kierownika sklepu- pełniąca funkcje menagera
- sprzedaż
- kierowanie podległym zespołem ( 8osób)
- Visual Merchandising
- rekrutacja pracowników uwarunkowana poziomem aktywności sklepu
- rzetelne i terminowe wykonywanie prac administracyjno-biurowych
- kierowanie podległym zespołem ( 8osób)
- Visual Merchandising
- rekrutacja pracowników uwarunkowana poziomem aktywności sklepu
- rzetelne i terminowe wykonywanie prac administracyjno-biurowych
zastępca kierownika sklepu
- kierowanie podległym zespołem ( 12 osób)
- planowanie podziału pracy z wyznaczeniem priorytetów ( tworzenie zespołów jednostek z osób o uzupełniających się umiejętnościach)
- dbanie o efektywny przepływ informacji w sklepie
- planowanie przesunięć towarowych, kontrola przepływu towaru
- przygotowywanie i nadzorowanie zmian kolekcji
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych budżetów
- planowanie podziału pracy z wyznaczeniem priorytetów ( tworzenie zespołów jednostek z osób o uzupełniających się umiejętnościach)
- dbanie o efektywny przepływ informacji w sklepie
- planowanie przesunięć towarowych, kontrola przepływu towaru
- przygotowywanie i nadzorowanie zmian kolekcji
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych budżetów
Szkolenia i kursy
Retail Academy,
SM1,SM2 - obsługa klienta według IC Companys - Kalkstein
SM3,SM4 - coaching według IC Companys – Kalkstein
Kreatywne rozwiązywanie problemów- Kalkstein
Golden of the Desert Kings na licencji Eagle’s Flight
Lider jakości w nastawieniu na klienta i obsłudze – Bildung und Qualifikation
Kompetencja- udowodnij to swoim klientom- Bildung und Qualifikation
Pro-Fashional- własny outfit jako wkład w powodzenie sprzedaży
Obecność ukierunkowana na klienta- Bildung und Qualifikation
Technik prac biurowych – Vademecum
Prawo jazdy kat. B
SM1,SM2 - obsługa klienta według IC Companys - Kalkstein
SM3,SM4 - coaching według IC Companys – Kalkstein
Kreatywne rozwiązywanie problemów- Kalkstein
Golden of the Desert Kings na licencji Eagle’s Flight
Lider jakości w nastawieniu na klienta i obsłudze – Bildung und Qualifikation
Kompetencja- udowodnij to swoim klientom- Bildung und Qualifikation
Pro-Fashional- własny outfit jako wkład w powodzenie sprzedaży
Obecność ukierunkowana na klienta- Bildung und Qualifikation
Technik prac biurowych – Vademecum
Prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
moda, wizaż, akwarystyka, książki
Inne
obsługa komputera ( pakiet Office)
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.