Umiejętności
dyspozycyjność i elastyczność w działaniu
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
z-ca dyrektora ds. zakupów, umów i kontrolingu
• realizacja międzynarodowego kontraktu „Podziemny Magazyn Gazu Wierzchowie”,
• zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację procesu zakupów w projekcie inwestycyjnym (akcje ofertowe, negocjacje, przygotowanie umowy, kontrola realizacji części finansowej umowy),
• koordynacja, nadzór oraz udział w realizacji warunków umowy z partnerami międzynarodowego Konsorcjum (raportowanie, organizacja spotkań Komitetu Sterującego, protokoły finansowe, dokumenty prawne, finansowe i ubezpieczeniowe),
• nadzór nad przygotowaniem umów dot. zakupów materiałów i usług na potrzeby realizacji projektu,
• kontrola procesu komunikacji - rejestracja, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji projektu pomiędzy wszystkimi uczestnikami Inwestycji,
• nadzór oraz realizacją tłumaczeń dokumentacji związanej z projektem,
• nadzór oraz udział w przygotowaniu dokumentacji roszczeniowej związanej z projektem, współpraca z kancelariami,
• udział w przygotowaniu dokumentacji procesowej,
• koordynacja wsparcia prawnego dla uczestników projektu.
• zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za realizację procesu zakupów w projekcie inwestycyjnym (akcje ofertowe, negocjacje, przygotowanie umowy, kontrola realizacji części finansowej umowy),
• koordynacja, nadzór oraz udział w realizacji warunków umowy z partnerami międzynarodowego Konsorcjum (raportowanie, organizacja spotkań Komitetu Sterującego, protokoły finansowe, dokumenty prawne, finansowe i ubezpieczeniowe),
• nadzór nad przygotowaniem umów dot. zakupów materiałów i usług na potrzeby realizacji projektu,
• kontrola procesu komunikacji - rejestracja, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji projektu pomiędzy wszystkimi uczestnikami Inwestycji,
• nadzór oraz realizacją tłumaczeń dokumentacji związanej z projektem,
• nadzór oraz udział w przygotowaniu dokumentacji roszczeniowej związanej z projektem, współpraca z kancelariami,
• udział w przygotowaniu dokumentacji procesowej,
• koordynacja wsparcia prawnego dla uczestników projektu.
Z-ca kierownika ds. kadr i płac
• bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki w celu kształtowania polityki personalnej,
• odpowiedzialność za planowanie, zarządzanie i kontrolę polityki personalnej firmy,
• wspieranie menedżerów w podejmowaniu decyzji biznesowych i rozwiązywaniu problemów personalnych,
• kreowanie i realizacja polityki personalnej firmy,
• tworzenie strategii rozwoju zasobów ludzkich,
• nadzór nad zespołem zajmującym się procesem rekrutacji w firmie,
• zarządzanie systemem szkoleń i programami rozwojowymi,
• nadzór nad polityką wynagradzania,
• koordynowanie procesu wewnętrznej komunikacji w firmie,
• reprezentowanie firmy w relacjach z instytucjami związanymi z zarządzaniem personelem.
• dostarczanie informacji i analiz dotyczących wskaźników związanych z kosztami pracy,
• udział w projektach wdrażających systemy motywacyjne, oceny pracownicze, karty stanowiskowe, ścieżki kariery, itp.,
• nadzór nad zespołem sporządzającym umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy oraz dokumentację towarzyszącą,
• nadzór nad zespołem prowadzącym akta pracownicze oraz pozostałą dokumentację kadrową (karty zasiłkowe, karty czasu pracy, dokumentacja ubezpieczeniowa),
• sporządzanie list płac wraz z rozliczaniem wszystkich składników wynagrodzeń oraz zasiłków,
• nadzór nad przygotowaniem dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
• sporządzanie rozliczeń podatkowych pracodawcy oraz pracowników i kontrahentów,
• sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej GUS,
• przygotowywanie dokumentacji związanej z kapitałem początkowym,
• planowanie, kontrola wykonania i aktualizacja budżetów kosztów stałych,
• obsługa programów BOSS, KOMPRO, SYMFONIA, PŁATNIK, ORACLE, VDESK.
• odpowiedzialność za planowanie, zarządzanie i kontrolę polityki personalnej firmy,
• wspieranie menedżerów w podejmowaniu decyzji biznesowych i rozwiązywaniu problemów personalnych,
• kreowanie i realizacja polityki personalnej firmy,
• tworzenie strategii rozwoju zasobów ludzkich,
• nadzór nad zespołem zajmującym się procesem rekrutacji w firmie,
• zarządzanie systemem szkoleń i programami rozwojowymi,
• nadzór nad polityką wynagradzania,
• koordynowanie procesu wewnętrznej komunikacji w firmie,
• reprezentowanie firmy w relacjach z instytucjami związanymi z zarządzaniem personelem.
• dostarczanie informacji i analiz dotyczących wskaźników związanych z kosztami pracy,
• udział w projektach wdrażających systemy motywacyjne, oceny pracownicze, karty stanowiskowe, ścieżki kariery, itp.,
• nadzór nad zespołem sporządzającym umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy oraz dokumentację towarzyszącą,
• nadzór nad zespołem prowadzącym akta pracownicze oraz pozostałą dokumentację kadrową (karty zasiłkowe, karty czasu pracy, dokumentacja ubezpieczeniowa),
• sporządzanie list płac wraz z rozliczaniem wszystkich składników wynagrodzeń oraz zasiłków,
• nadzór nad przygotowaniem dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
• sporządzanie rozliczeń podatkowych pracodawcy oraz pracowników i kontrahentów,
• sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej GUS,
• przygotowywanie dokumentacji związanej z kapitałem początkowym,
• planowanie, kontrola wykonania i aktualizacja budżetów kosztów stałych,
• obsługa programów BOSS, KOMPRO, SYMFONIA, PŁATNIK, ORACLE, VDESK.
asystent zarządu/specjalista ds. marketingu/specjalista ds. zadania inwestycyjnego
• organizacja oraz obsługa imprez i przedsięwzięć z zakresu PR spółki,
• udział w przygotowaniach spółki do zdobycia ISO oraz Polskiej i Europejskiej Nagrody Jakości,
• udział w opracowaniu pierwszej wizji, misji i strategii rozwijającej się spółki,
• tłumaczenia językowe.
• udział w przygotowaniach spółki do zdobycia ISO oraz Polskiej i Europejskiej Nagrody Jakości,
• udział w opracowaniu pierwszej wizji, misji i strategii rozwijającej się spółki,
• tłumaczenia językowe.
Szkolenia i kursy
• Certificate of Level 2 English for Business -25.04.2006, LCCI International Qualifications, Education Development International plc.
• Certificate in Advanced English - 12.1996, University of Cabridge,
• Podstawy pracy z Ms Project - 12.03.2010, IT School,
• Zarządzanie projektami w HR - 28.10.2008, ALTKOM AKADEMIA S.A.,
• Szkolenie Europejskich Asesorów, Szkolenie Przygotowawcze do Samooceny - Model Doskonałości EFQM - 04 - 05.2006, PCBC Umbrella,
• Specjalista ds. kadr i płac - 02.2004, Wielkopolski Instytut Zarządzania
• Certificate in Advanced English - 12.1996, University of Cabridge,
• Podstawy pracy z Ms Project - 12.03.2010, IT School,
• Zarządzanie projektami w HR - 28.10.2008, ALTKOM AKADEMIA S.A.,
• Szkolenie Europejskich Asesorów, Szkolenie Przygotowawcze do Samooceny - Model Doskonałości EFQM - 04 - 05.2006, PCBC Umbrella,
• Specjalista ds. kadr i płac - 02.2004, Wielkopolski Instytut Zarządzania
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
muzyka jazzowa
narciarstwo zjazdowe
turystyka rowerowa
narciarstwo zjazdowe
turystyka rowerowa
Organizacje
Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne Inżynierów i Techników Przemysłu Naftowego i Gazowniczego SITPNiG, 13 Koło od 1999 roku; sekretarz - skarbnik
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni