Umiejętności
blog marketingowy
Copywriting
Facebook Marketing
Google Analytics
SEO
Wordpress
Blog
korekta tekstów
Obsługa klienta
Marketing internetowy
Copywriter
redakcja tekstów
Sekretarka/Asystentka
Pisanie tekstów SEO
Redagowanie i copywriting
Fanpage Facebook,
woo-commerce
copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro
Copywriting SEO
Copywriting i redagowanie tekstów
Rekrutacja pracowników / szkolenia
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent redaktora
Podatkowa Oficyna Wydawnicza
Kompleksowa obsługa biura – przygotowywanie materiałów promocyjnych (blog, Facebook), skład i korekta publikacji, tworzenie szkoleń e-learningowych (postprodukcja), opracowywanie treści na stronę internetową, obsługa platformy CMS, dystrybucja publikacji, kontakt z klientami, drobne prace księgowe
Sprzedawca
Kompleksowa obsługa klientów; przyjmowanie dostaw towaru; przygotowywanie wizualizacji sklepu wg wyznaczonych standardów firmy; dbanie o porządek w sklepie.
Starszy korektor
Korekta różnej długości tekstów dotyczących coachingu, trenerstwa i biznesu; redagowanie krótkich treści związanych z biznesem oraz zdrowiem; samodzielne pisanie krótkich tekstów; zarządzanie treścią na platformie CMS; ocenianie prac napisanych przez przyszłych praktykantów; nagrywanie publikacji w programie IVONA Reader.
Szkolenia i kursy
- 15 października 2018 - ukończony kurs HTML 5.1 - serwis Strefa Kursów (https://platforma.strefakursow.pl/public/certificate/hash/ppg5a26o5nkgcs8c0ss80wog8oks44o).
- 1 marca 2017: udział w szkoleniu Google Analytics (zakres podstawowy) - agencja Semahead.
- 10 kwietnia 2014: udział w szkoleniu "Tajniki efektywnej obsługi klienta". Zdobyte umiejętności: budowanie doskonałego pierwszego wrażenia, efektywne słuchanie, dopasowanie się do osobowości klienta, badanie potrzeb klienta, przedstawianie ofert
językiem korzyści;
- 9 marca 2013: udział w szkoleniu "Rekrutacja i selekcja pracowników - warsztat dla początkujących";
- 27-28 października 2012: uczestnictwo w warsztatach "O prawach człowieka globalnie".
- 1 marca 2017: udział w szkoleniu Google Analytics (zakres podstawowy) - agencja Semahead.
- 10 kwietnia 2014: udział w szkoleniu "Tajniki efektywnej obsługi klienta". Zdobyte umiejętności: budowanie doskonałego pierwszego wrażenia, efektywne słuchanie, dopasowanie się do osobowości klienta, badanie potrzeb klienta, przedstawianie ofert
językiem korzyści;
- 9 marca 2013: udział w szkoleniu "Rekrutacja i selekcja pracowników - warsztat dla początkujących";
- 27-28 października 2012: uczestnictwo w warsztatach "O prawach człowieka globalnie".
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
- Scrabble - całoroczny udział w turniejach ogólnopolskich.
Inne
- Prawo jazdy kategorii B;
- praca w środowisku Windows;
- praca w platformie CMS;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- obsługa programu Adobe InDesign (podstawy);
- sprawna obsługa programu Camtasia Studio 8;
- praca w programie IVONA Reader
- praca w środowisku Windows;
- praca w platformie CMS;
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- obsługa programu Adobe InDesign (podstawy);
- sprawna obsługa programu Camtasia Studio 8;
- praca w programie IVONA Reader