Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Digital Media Manager
SMG sp. z o.o. (Starlink sp. z o.o./Spark Foundry sp. z o.o./ Publicismedia sp. z o.o.)
Sukcesy:
SUKCES: ZŁOTE EFFIE, za kampanię „ Wybory piwa” Grupy Żywiec, 2015
SUKCES: BRĄZOWE EFFIE za kampanie „Theraflu potężny młot” w kategorii Leki, 2013
SUKCES: MEDIA TRENDY za kampanie „Zwykły Bohater” Bank BPH, 2012
- bieżąca obsługa kluczowych klientów: GSK. L'Oreal, Bank BPH, Grupa Żywiec
- wdrażanie kompetencji planowania kampanii internetowych do zespołów
- nadzór merytoryczny nad kilkunastoma media plannerami z zakresu działań digitalowych
- tworzenie strategii długofalowych z zakresu mediów interaktywnych z wykorzystanie wszystkich dostępnych kanałów
- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu: mobile, social media, afiliacja, budowa strategii, rynek wydawców internetowych i innych
- szkolenia zewnętrzne dla klientów z zakresu planowania mediów online
SUKCES: ZŁOTE EFFIE, za kampanię „ Wybory piwa” Grupy Żywiec, 2015
SUKCES: BRĄZOWE EFFIE za kampanie „Theraflu potężny młot” w kategorii Leki, 2013
SUKCES: MEDIA TRENDY za kampanie „Zwykły Bohater” Bank BPH, 2012
- bieżąca obsługa kluczowych klientów: GSK. L'Oreal, Bank BPH, Grupa Żywiec
- wdrażanie kompetencji planowania kampanii internetowych do zespołów
- nadzór merytoryczny nad kilkunastoma media plannerami z zakresu działań digitalowych
- tworzenie strategii długofalowych z zakresu mediów interaktywnych z wykorzystanie wszystkich dostępnych kanałów
- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu: mobile, social media, afiliacja, budowa strategii, rynek wydawców internetowych i innych
- szkolenia zewnętrzne dla klientów z zakresu planowania mediów online
Senior Strategy Consultant
- opracowywanie strategii komunikacji i rekomendacji mediowych
- definiowanie i analizowanie grup docelowych
- tworzenie koncepcji komunikacyjnych dla kampanii taktycznych
- rekomendowanie kanałów komunikacyjnych (pozycjonowanie, linki sponsorowane, media internetowe, afiliacja, email marketing, social media, womm, blogosfera, konkursy, minisite, reklama kontekstowa)
- przeprowadzanie researchu, analizowanie konkurencji, wnioski z badań i raportów
- przygotowywanie prezentacji przetargowych i ofertowych
- koordynacja i nadzór zespołów projektowych
- definiowanie i analizowanie grup docelowych
- tworzenie koncepcji komunikacyjnych dla kampanii taktycznych
- rekomendowanie kanałów komunikacyjnych (pozycjonowanie, linki sponsorowane, media internetowe, afiliacja, email marketing, social media, womm, blogosfera, konkursy, minisite, reklama kontekstowa)
- przeprowadzanie researchu, analizowanie konkurencji, wnioski z badań i raportów
- przygotowywanie prezentacji przetargowych i ofertowych
- koordynacja i nadzór zespołów projektowych
Interactive Media Manager
- obługa kluczowych klientow: LEGO, PHILIPS, MATTEL, FORUM FILM, DISNEY, FERRERO,
- koordynacja działań podwykonawców oraz osób z innych działów agencji w ramach wybranych projektów
- nadzorowanie 5-cio osobowego teamu
- tworzenie strategii reklamowych i komunikacyjnych z grupami docelowymi z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów (w tym Mobile, SEM, Performance Marketing, Social Media, Advergaming)
- prezentacja strategii komunikacji i rekomendacji mediowych przed klientem
- bieżąca obsługa kluczowych klientów min: Reebok, Philips, Mattel, Lego, SCA, Ferrero
- obsługa zapytań New Business
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji przetargowych i ofertowych
- współpraca z partnerami biznesowymi (agencje reklamowe i interaktywne)
- przygotowanie oraz realizacja szkoleń z zakresu mediów online dla klientów oraz wewnątrz organizacji
- koordynacja działań podwykonawców oraz osób z innych działów agencji w ramach wybranych projektów
- nadzorowanie 5-cio osobowego teamu
- tworzenie strategii reklamowych i komunikacyjnych z grupami docelowymi z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów (w tym Mobile, SEM, Performance Marketing, Social Media, Advergaming)
- prezentacja strategii komunikacji i rekomendacji mediowych przed klientem
- bieżąca obsługa kluczowych klientów min: Reebok, Philips, Mattel, Lego, SCA, Ferrero
- obsługa zapytań New Business
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji przetargowych i ofertowych
- współpraca z partnerami biznesowymi (agencje reklamowe i interaktywne)
- przygotowanie oraz realizacja szkoleń z zakresu mediów online dla klientów oraz wewnątrz organizacji
Online Media Planner -> Senior Online Planner
- obsługa kluczowych klientow: NESTLE, COLGATE, WILKINSON, ENERGIZER
- nadzorowanie pracy 3 osobowego zespołu mediaplanerów
- tworzenie strategii mediowych z zakresu mediów interaktywnych (Internet, mobile, advergaming; In-game advertising, social media).
- kreowanie i realizacja projektów niestandardowych oraz akcji specjalnych w tym kampanii cross mediowych
- opracowywanie koncepcji serwisów specjalnych; opieka nad istniejącymi serwisami (rozwój serwisów, nadzór nad konkursami, itp.)
- planowanie, zakup i analiza post buy kampanii reklamowych w Internecie i mediach interaktywnych analiza i opiniowanie ofert rynkowych
- prezentacja projektów mediowych u klienta
- bieżąca obsługa kluczowych klientów min. Nestle, Colgate-Palmolive, Energizer, Wilkinson,
- performance marketing – tworzenie strategii z zakresu działań efektywnościowych
- przygotowywanie prezentacji przetargowych i ofert handlowych
- szkolenie nowych pracowników działu mec:ineraction
- nadzorowanie pracy 3 osobowego zespołu mediaplanerów
- tworzenie strategii mediowych z zakresu mediów interaktywnych (Internet, mobile, advergaming; In-game advertising, social media).
- kreowanie i realizacja projektów niestandardowych oraz akcji specjalnych w tym kampanii cross mediowych
- opracowywanie koncepcji serwisów specjalnych; opieka nad istniejącymi serwisami (rozwój serwisów, nadzór nad konkursami, itp.)
- planowanie, zakup i analiza post buy kampanii reklamowych w Internecie i mediach interaktywnych analiza i opiniowanie ofert rynkowych
- prezentacja projektów mediowych u klienta
- bieżąca obsługa kluczowych klientów min. Nestle, Colgate-Palmolive, Energizer, Wilkinson,
- performance marketing – tworzenie strategii z zakresu działań efektywnościowych
- przygotowywanie prezentacji przetargowych i ofert handlowych
- szkolenie nowych pracowników działu mec:ineraction
Asystent -> Internet Advertising Specjalist
- sporządzanie mediaplanów, ofert handlowych i prezentacji
- zarządzanie kampaniami - planowanie, zakup mediów, bieżący nadzór i optymalizacja
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientami reklamowymi
- monitoring i raportowanie w zakresie realizacji bieżących celów komunikacyjnych
- analiza działań konkurencji
- zarządzanie kampaniami - planowanie, zakup mediów, bieżący nadzór i optymalizacja
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientami reklamowymi
- monitoring i raportowanie w zakresie realizacji bieżących celów komunikacyjnych
- analiza działań konkurencji
Szkolenia i kursy
01.2013 What grate work looks like - SMVG Certyficate
01.2013 How to sell great work – SMVG Certyficate
08.2012 Egzamin zaawansowany z reklamy w sieci reklamowej Google
03.2012 Egzamin z podstaw reklamy w Google
06.2012 Zarządzanie Projektami – szkolenie wewnętrzne
04.2012 Kreatywność - Galeria Szkoleń
11.2011 Wystąpienia Publiczne – Galeria Szkoleń
10.2010 jako prelegent konferencji - IX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii –prezentacja pt.: „Cross media: jak reklama w mediach offline wpływa na zachowania internautów.”
06.2009 Skuteczne negocjacje - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
02.2009 Efektywna komunikacja w zespole – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
09.2008 Profesjonalna obsługa klienta - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
06.2008 Creating & Delivering Exceptional Presentations – Mediaedge:CIA – Budapeszt, Węgry
01.2013 How to sell great work – SMVG Certyficate
08.2012 Egzamin zaawansowany z reklamy w sieci reklamowej Google
03.2012 Egzamin z podstaw reklamy w Google
06.2012 Zarządzanie Projektami – szkolenie wewnętrzne
04.2012 Kreatywność - Galeria Szkoleń
11.2011 Wystąpienia Publiczne – Galeria Szkoleń
10.2010 jako prelegent konferencji - IX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii –prezentacja pt.: „Cross media: jak reklama w mediach offline wpływa na zachowania internautów.”
06.2009 Skuteczne negocjacje - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
02.2009 Efektywna komunikacja w zespole – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
09.2008 Profesjonalna obsługa klienta - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
06.2008 Creating & Delivering Exceptional Presentations – Mediaedge:CIA – Budapeszt, Węgry
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
innowacje w mediach, podróże, snowboard;
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.