Karolina Lutoborska

Havas Media sp. Z o.o. - Consulting Group Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Havas Media
Consulting Group Manager
Logo
Digital Media Manager
SMG sp. z o.o. (Starlink sp. z o.o./Spark Foundry sp. z o.o./ Publicismedia sp. z o.o.)
Sukcesy:
 SUKCES: ZŁOTE EFFIE, za kampanię „ Wybory piwa” Grupy Żywiec, 2015
 SUKCES: BRĄZOWE EFFIE za kampanie „Theraflu potężny młot” w kategorii Leki, 2013
 SUKCES: MEDIA TRENDY za kampanie „Zwykły Bohater” Bank BPH, 2012
- bieżąca obsługa kluczowych klientów: GSK. L'Oreal, Bank BPH, Grupa Żywiec
- wdrażanie kompetencji planowania kampanii internetowych do zespołów
- nadzór merytoryczny nad kilkunastoma media plannerami z zakresu działań digitalowych
- tworzenie strategii długofalowych z zakresu mediów interaktywnych z wykorzystanie wszystkich dostępnych kanałów
- przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu: mobile, social media, afiliacja, budowa strategii, rynek wydawców internetowych i innych
- szkolenia zewnętrzne dla klientów z zakresu planowania mediów online
K2 Internet
Senior Strategy Consultant
- opracowywanie strategii komunikacji i rekomendacji mediowych
- definiowanie i analizowanie grup docelowych
- tworzenie koncepcji komunikacyjnych dla kampanii taktycznych
- rekomendowanie kanałów komunikacyjnych (pozycjonowanie, linki sponsorowane, media internetowe, afiliacja, email marketing, social media, womm, blogosfera, konkursy, minisite, reklama kontekstowa)
- przeprowadzanie researchu, analizowanie konkurencji, wnioski z badań i raportów
- przygotowywanie prezentacji przetargowych i ofertowych
- koordynacja i nadzór zespołów projektowych
HYPERmedia sp. z o.o.
Interactive Media Manager
- obługa kluczowych klientow: LEGO, PHILIPS, MATTEL, FORUM FILM, DISNEY, FERRERO,
- koordynacja działań podwykonawców oraz osób z innych działów agencji w ramach wybranych projektów
- nadzorowanie 5-cio osobowego teamu
- tworzenie strategii reklamowych i komunikacyjnych z grupami docelowymi z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów (w tym Mobile, SEM, Performance Marketing, Social Media, Advergaming)
- prezentacja strategii komunikacji i rekomendacji mediowych przed klientem
- bieżąca obsługa kluczowych klientów min: Reebok, Philips, Mattel, Lego, SCA, Ferrero
- obsługa zapytań New Business
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji przetargowych i ofertowych
- współpraca z partnerami biznesowymi (agencje reklamowe i interaktywne)
- przygotowanie oraz realizacja szkoleń z zakresu mediów online dla klientów oraz wewnątrz organizacji
Mediaedge:cia
Online Media Planner -> Senior Online Planner
- obsługa kluczowych klientow: NESTLE, COLGATE, WILKINSON, ENERGIZER
- nadzorowanie pracy 3 osobowego zespołu mediaplanerów
- tworzenie strategii mediowych z zakresu mediów interaktywnych (Internet, mobile, advergaming; In-game advertising, social media).
- kreowanie i realizacja projektów niestandardowych oraz akcji specjalnych w tym kampanii cross mediowych
- opracowywanie koncepcji serwisów specjalnych; opieka nad istniejącymi serwisami (rozwój serwisów, nadzór nad konkursami, itp.)
- planowanie, zakup i analiza post buy kampanii reklamowych w Internecie i mediach interaktywnych analiza i opiniowanie ofert rynkowych
- prezentacja projektów mediowych u klienta
- bieżąca obsługa kluczowych klientów min. Nestle, Colgate-Palmolive, Energizer, Wilkinson,
- performance marketing – tworzenie strategii z zakresu działań efektywnościowych
- przygotowywanie prezentacji przetargowych i ofert handlowych
- szkolenie nowych pracowników działu mec:ineraction
ClickAd Sp. z o.o.
Asystent -> Internet Advertising Specjalist
- sporządzanie mediaplanów, ofert handlowych i prezentacji
- zarządzanie kampaniami - planowanie, zakup mediów, bieżący nadzór i optymalizacja
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientami reklamowymi
- monitoring i raportowanie w zakresie realizacji bieżących celów komunikacyjnych
- analiza działań konkurencji

Szkolenia i kursy

01.2013 What grate work looks like - SMVG Certyficate
01.2013 How to sell great work – SMVG Certyficate
08.2012 Egzamin zaawansowany z reklamy w sieci reklamowej Google
03.2012 Egzamin z podstaw reklamy w Google
06.2012 Zarządzanie Projektami – szkolenie wewnętrzne
04.2012 Kreatywność - Galeria Szkoleń
11.2011 Wystąpienia Publiczne – Galeria Szkoleń
10.2010 jako prelegent konferencji - IX Kongresu Badaczy Rynku i Opinii –prezentacja pt.: „Cross media: jak reklama w mediach offline wpływa na zachowania internautów.”
06.2009 Skuteczne negocjacje - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
02.2009 Efektywna komunikacja w zespole – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
09.2008 Profesjonalna obsługa klienta - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
06.2008 Creating & Delivering Exceptional Presentations – Mediaedge:CIA – Budapeszt, Węgry

Edukacja

Logo
Zarządanie i Marketing / Handel Elektroniczny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

innowacje w mediach, podróże, snowboard;

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Baza ludzi sukcesu
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Biuro Reklamy Grupa o2.pl
Grupa pracowników, Klientów oraz przyjaciół biura reklamy o2.pl
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Biuro Reklamy INTERIA.PL
Grupa pracowników, współpracowników i sympatyków Biura Reklamy INTERIA.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.