Karolina Sokołowska

Karolina Sokołowska

Trade Investment Coordinator, JTI Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM Planowanie Rozwoju Inwestycje Długoterminowe relacje z klientami Marketing lojalnościowy Programy lojalnościowe planowanie rynku Komunikacja Marketingowa Planowanie strategiczne Trade Marketing Promocje towarowe

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

JTI Polska Sp. z o.o.
Trade Investment Coordinator
Określanie kierunków inwestycji handlowych we wszystkich kanałach handlowych: handlu tradycyjnym, KA, KLA oraz hurtowym. Kompleksowa obsługa długoterminowych programów inwestycyjnych: planowanie, wdrożenie oraz zarządzanie relacjami i oczekiwaniami Klientów. Odpowiedzialność za strategię, egzekucję i administrację istniejących oraz development nowych programów inwestycyjnych w poszczególnych kanałach oraz koordynacja działań związanych ze sprzedażą i aktywnościami firmy i jej marek w punktach sprzedaży objętych programami inwestycyjnymi. Zarządzanie budżetami i planami wieloletnimi, współpraca z firmami zewnętrznymi oraz klientami wewnętrznymi (sprzedaż, brand marketing, procurement, legal, supply chain, D&R). Zarządzanie jedną osoba na stanowisku specjalisty.
JTI Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds Programów Lojalnościowych
Koordynacja i zarządzanie projektem dwóch programów lojalnościowych skierowanych do kanału detalicznego. Współpraca z działem księgowym, prawnym, sprzedaży i brand marketingu. Tworzenie programów w ramach aktywności cyklowych. Przeprowadzanie badań efektywności oraz przygotowywanie raportów. Rekomendacja oraz kreacja materiałów marketingowych. Kontrola budżetu. Zarządzanie projektami.
Grupa CEDC
Trade Marketing Specialist
Wsparcie w kreowaniu promocji handlowych – monitoring oraz ich ewaluacja, kontrola budżetu, zarządzanie POSM (kreacja, produkcja, serwis), koordynacja działań na linii marketing - dział sprzedaży, komunikacja aktywności – informacja wewnątrz firmy i na zewnątrz organizacji, kreacja i wdrażanie programu lojalnościowego o charakterze B2B, bieżąca współpraca z agencjami marketingowymi, dostawcami usług i produktów
Grupa CEDC
Off-Trade Development Assistant
współpraca z działem sprzedaży Developerskim, Local Key Account, Wholesale, organizacja konferencji, kontrola budżetu marketingowego, wparcie w codziennych aktywnościach działu, kontakty z partnerami zewnętrznymi, tłumaczenia

Szkolenia i kursy

Słuchaczka XXVI Kursu Szkoły Praw Człowieka Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka,
Zarządzanie projektem, Project Management, Insights, 7 nawyków skutecznego managera (FranklinCovey), Next Generation Consumer Care

Edukacja

Logo
PR - PR wewnętrzny, Komunikacja w kryzysie, Wizerunek organizacji, Relacje inwestorskie, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Politologia - Marketing polityczny i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

kulinaria, fotografia, kynologia - labradory,

Organizacje

Stowarzyszenie Inicjatyw Niemożliwych „Motyka” , Toruń
Radio Sfera – rozgłośnia uniwersytecka UMK Toruń - autorska cotygodniowa audycja „Puszka Pandory”

Inne

MS Excel, MS Word, Power Point, Outlook Express, Lotus, Internet, SAP, Siebel

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Feminizm
Feminizm
Feminizm, równouprawnienie kobiet i mężczyzn
***Film***
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Kontakty dla prasy
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Labrador Retriever
Labrador Retriever
Labrador jest jedynym w swoim rodzaju przedstawicielem psiego gatunku. Towarzyski, stale chętny do zabawy, z ciągłą potrzebą służenia swojemu panu. Łagodny, wyrażający swoją życzliwość do otocznia,
labradoromaniacy
labradoromaniacy
Labrador Retriever
Prawa człowieka
Prawa człowieka
Grupa skupiająca osoby, którym nie są obojętne prawa i wolności człowieka
Wegetarianizm
Wegetarianizm
Grupa zrzeszająca wszystkich wegetarian
XIII Edycja Podyplomowego Studium PR
XIII Edycja Podyplomowego Studium PR
Grupa Wykładowców i Słuchaczy XIII edycji Podyplomowego Studium Public Relations przy Uniwersytecie Warszawskim.