Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Customer Relationship Management
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Director
AB OVO Zaskakująca moc małych prezentów
W oparciu o wieloletnie doświadczenie w budowaniu długofalowych relacji tworzymy nietuzinkowe prezenty dla Klientów i Pracowników. Prezenty, których wręczanie jest powodem do dumy, a przyjmowanie zapada na długo w pamięci obdarowanego. Doskonale wiemy, że Klienci i Pracownicy wolą utrzymywać relacje z tymi, których darzą sympatią, dlatego pomagamy naszym Klientom i ich zespołom sprzedaży oraz HR w tworzeniu wyrazistego wizerunku doprawionego dużą dawką pozytywnych emocji w najlepszym stylu.
Sales Manager
• Organizacja procesu sprzedaży – wyznaczanie, kontrolowanie i egzekwowanie realizacji targetów sprzedażowych, nadzór nad pracą handlowców.
• Zarządzanie kompetencjami zespołu – dobór handlowców do profilu klienta w celu podniesienia efektywności działań, delegowanie zadań przy uwzględnieniu predyspozycji pracowników.
• Dbałość o Customer Experience – praca na wszystkich punktach styku z klientem poprzez udział w projektach ogólnofirmowych.
• Budowanie relacji w oparciu o badanie satysfakcji (NPS) – systematyczna praca nad podnoszeniem poziomu zadowolenia klienta zarówno w trakcie procesu sprzedażowego jak i w fazie posprzedażowej.
• Rekrutacja nowych pracowników – dobór kandydatów pod kątem kompetencji sprzedażowych i dopasowania do zespołu.
• Onboarding i szkolenia – wprowadzenie nowych osób w środowisko pracy i szkolenia produktowe. Współtworzenie programu stażowego Akademia Młodego Handlowca
• Motywacja i rozwój pracowników, oceny okresowe.
• Dbanie o prawidłową współpracę z działami marketingu, administracji, finansów, HR i działem prawnym.
• Dopasowanie odpowiednich rozwiązań rekrutacyjnych i wizerunkowych do potrzeb klienta oraz prowadzenie skutecznych prezentacji sprzedażowych.
• Zarządzanie kompetencjami zespołu – dobór handlowców do profilu klienta w celu podniesienia efektywności działań, delegowanie zadań przy uwzględnieniu predyspozycji pracowników.
• Dbałość o Customer Experience – praca na wszystkich punktach styku z klientem poprzez udział w projektach ogólnofirmowych.
• Budowanie relacji w oparciu o badanie satysfakcji (NPS) – systematyczna praca nad podnoszeniem poziomu zadowolenia klienta zarówno w trakcie procesu sprzedażowego jak i w fazie posprzedażowej.
• Rekrutacja nowych pracowników – dobór kandydatów pod kątem kompetencji sprzedażowych i dopasowania do zespołu.
• Onboarding i szkolenia – wprowadzenie nowych osób w środowisko pracy i szkolenia produktowe. Współtworzenie programu stażowego Akademia Młodego Handlowca
• Motywacja i rozwój pracowników, oceny okresowe.
• Dbanie o prawidłową współpracę z działami marketingu, administracji, finansów, HR i działem prawnym.
• Dopasowanie odpowiednich rozwiązań rekrutacyjnych i wizerunkowych do potrzeb klienta oraz prowadzenie skutecznych prezentacji sprzedażowych.
Account Manager
- rozwijanie sprzedaży
- współpraca ze stałymi i pozyskiwanie nowych Klientów
- planowanie kampanii reklamowych na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej
- prowadzenie prezentacji przed Klientami
- prowadzenie negocjacji handlowych
- obsługa posprzedażowa Klienta
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, Klientami bezpośrednimi
- współpraca ze stałymi i pozyskiwanie nowych Klientów
- planowanie kampanii reklamowych na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej
- prowadzenie prezentacji przed Klientami
- prowadzenie negocjacji handlowych
- obsługa posprzedażowa Klienta
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, Klientami bezpośrednimi
Szkolenia i kursy
• Zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy
• Negocjacje handlowe
• Od specjalisty do menedżera
• Budowanie zespołu
• Zarządzanie vs przywództwo
• Przywództwo Sytuacyjne SLII
• Szkoła zarządzania sprzedażą
• ITS Sales Management ProgramTM by ICAN Institute
• Inspirujące przywództwo wg. Jima Collinsa
• Sztuka prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych wg. Tomasza Kammela
• Forum Sales Force Power
• Zarządzanie konfliktem
• Negocjacje handlowe
• Od specjalisty do menedżera
• Budowanie zespołu
• Zarządzanie vs przywództwo
• Przywództwo Sytuacyjne SLII
• Szkoła zarządzania sprzedażą
• ITS Sales Management ProgramTM by ICAN Institute
• Inspirujące przywództwo wg. Jima Collinsa
• Sztuka prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych wg. Tomasza Kammela
• Forum Sales Force Power
• Zarządzanie konfliktem
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże - przez duże P :)
Grupy
biuro podróży COKOS
Podróże egzotyczne: Azja, Ameryka Południowa i Północna, Australia i Oceania, Afryka.
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
Fotografowanie w podróży
Jak robić dobre zdjęcia na wakacjach, w czasie wyprawy i wszędzie tam gdzie dzieją się ciekawe rzeczy. Porady praktyczne i sprzętowe. Pytania i odpowiedzi.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Portale społecznościowe
Grupa skupiająca użytkowników różnych portali społecznościowych - wymiana doświadczeń i kontaktów