Karolina Sobczak

Boutique Manager, Swarovski Poland
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Umiejętności komunikacyjne Analiza danych Szkolenia pracowników Umiejętności interpersonalne Umiejętności zarządzania Analiza rynku Analiza problemów Profesjonalne podejście Szkolenia rekrutacyjne Umiejętności sprzedaży MS Office Urządzenia Biuriowe swoboda w nawiązywaniu kontaktów Praca pod presją czasu i wyników umijętności organizacyjne motywacja na wyniki Umiejętności adaptacyjne Swoboda w posługiwaniu się różnorodnymi formami wypowiedzi Praca na wskaźnikach srzedaży Logistyka - zarządzanie łańcuchem dostaw Motywowanie poza finansowe pracowników Analiza SWOT

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Amada Sp. z o.o.
Sales support and administracja
Swarovski Poland
boutique manager
aktywne wdrażanie technik sprzedaży;
realizacja wyznaczonego planu sprzedaży;
wyznaczanie i kontrolowanie celów
wdrażanie i utrzymywanie na najwyższym poziomie standardów obowiązujących w firmie
zarządzanie produktem
motywowanie pracowników
analiza wskaźników
Logo
zastępca kierownika
Trespass Poland Retail Ltd
Obowiązki:
aktywne wdrażanie technik sprzedaży;
wyznaczanie i kontrolowanie celów
kierowanie, motywowanie personelu
szkolenie kierowników do nowo otwierających się sklepów(w tym zagranicznych)
prowadzenie szkoleń asortymentowych i sprzedażowych
realizacja wyznaczonego planu sprzedaży;
udział w tworzeniu strategii i rozwoju biznesu przy współpracy z centralą
wdrażanie i utrzymywanie na najwyższym poziomie standardów obowiązujących w firmie
zarządzanie produktem (zamówienia towaru)
Kan Sp z o.o. (TATUUM)
zastępca kierownika
bieżąca analiza raportów sprzedaży,
kontrola zatowarowania sklepu,
zarządzanie personelem,
współpraca z kadrami oraz działem visual merchandising,
rekrutowanie i szkolenie personelu, realizowanie założonych planów sprzedażowych,
Logo
specjalista ds. sprzedaży
Unresistable Shoes salon firmowy marki United Nude
aktywna sprzedaż,
dbanie o kontakt ze stałymi klientami,
organizowanie promocji,
prowadzenie rekrutacji,
realizowanie miesięcznych
planów sprzedażowych
Logo
kierownik sali
firma ‘’ARS Modi restauracje z kulturą’’( Willa Decjusz, Cafe Mangha, Cafe Trema )
Obowiązki: organizacja imprez okolicznościowych, obsługa klientów, współpraca z dostawcami,

zarządzanie oraz trening nowych pracowników, prowadzenie codziennych i miesięcznych rozliczeń.,

obsługa kasy fiskalnej

Szkolenia i kursy

Unikatowa obsługa klienta w Factory Outlet’
październik 2015
SANA CONSULTING

Akademia Efektywnego Kierownika Sklepu
grudzień 2012
Piąta Aleja

Akademia Supersprzedawcy
grudzień 2012
Piąta Aleja

Edukacja

Logo
międzynarodowe stosunki gospodarcze, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Zainteresowania

Trekking górski (góry wysokie)
rower
psychologia
moda

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.