Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
planowanie eventów
Targi
Google Adwords
Google Analytics
Joomla
Reklama online
Promocja produktu
Social Media Marketing
Adobe Photoshop
E-mail marketing
Języki
angielski
biegły
włoski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Everest Marketing
- Tworzenie i wprowadzanie strategii marketingowych
- Zarządzanie działami marketingu w branżach e-commerce
- Wprowadzanie systemów marketing automation
- PPC, e-mail marketing, kampanie TV, social media marketing,
- Zarządzanie marketplace: Allegro, E-bay
- Zarządzanie stronami www (Ux, content, zmniejszenie współczynników odrzuceń oraz zwiększenie współczynników e-commerce),
- Wprowadzanie marek na rynki zagraniczne: Rumunia, Szwajcaria, Węgry.
- Tworzenie wizerunków marek,
- Analityka internetowa i oparta o dane z systemów CRM i ERP
- Zarządzanie działami marketingu w branżach e-commerce
- Wprowadzanie systemów marketing automation
- PPC, e-mail marketing, kampanie TV, social media marketing,
- Zarządzanie marketplace: Allegro, E-bay
- Zarządzanie stronami www (Ux, content, zmniejszenie współczynników odrzuceń oraz zwiększenie współczynników e-commerce),
- Wprowadzanie marek na rynki zagraniczne: Rumunia, Szwajcaria, Węgry.
- Tworzenie wizerunków marek,
- Analityka internetowa i oparta o dane z systemów CRM i ERP
Brand Manager
Laboratorium Farmakologii Stomatologicznej ARKONA
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej,
- tworzenie strategii produktowej dla wyrobów z branż: stomatologicznej, weterynaryjnej i suplementów diety,
- realizacja kampanii reklamowych w Polsce,
- nadzór nad działaniami reklamowymi przedstawicielstw w: RPA, Anglia, Wietnam,
- prowadzenie działań w mediach społecznościowych,
- odpowiedzialność za PR firmy,
- udział w targach i konferencjach oraz prowadzenie szkoleń i wykładów,
- publikacje artykułów w mediach branżowych.
- tworzenie strategii produktowej dla wyrobów z branż: stomatologicznej, weterynaryjnej i suplementów diety,
- realizacja kampanii reklamowych w Polsce,
- nadzór nad działaniami reklamowymi przedstawicielstw w: RPA, Anglia, Wietnam,
- prowadzenie działań w mediach społecznościowych,
- odpowiedzialność za PR firmy,
- udział w targach i konferencjach oraz prowadzenie szkoleń i wykładów,
- publikacje artykułów w mediach branżowych.
Specjalista ds. marketingu
FS Holding S.A.
- przygotowywanie planów marketingowych oraz ich realizacja,
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- stworzenie kampanii reklamowej dla osiedla domów jednorodzinnych,
- współpraca z mediami,
- przygotowywanie inwestycji do sprzedaży,
- stworzenie i obsługa 2 stron www.
- zarządzanie budżetem marketingowym,
- stworzenie kampanii reklamowej dla osiedla domów jednorodzinnych,
- współpraca z mediami,
- przygotowywanie inwestycji do sprzedaży,
- stworzenie i obsługa 2 stron www.
Asystentka Zarządu
- dbanie o bieżące sprawy spółki,
- kontakty z kontrahentami, mediami, PARP, LAWP,
- tworzenie tekstów promujących inwestycje wsparte z funduszami unijnymi.
- kontakty z kontrahentami, mediami, PARP, LAWP,
- tworzenie tekstów promujących inwestycje wsparte z funduszami unijnymi.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat Agile
- Mogile Marketing
- Analytics PRO
- Facebook PRO
- Google Analytics w praktyce,
- Kreatywność na zawołanie,
- Czwartki Social Media w Lublinie,
- Skuteczny fanpage,
- Merytorycznie o marketingu,
- Pozyskiwanie leadów z social media,
- Google Analytics - systemy i raport WebAnalytics,
- Google Adwords - kampanie reklamowe w Google Adwords - szkolenia indywidualne na zamówienie w Enzo Sp. z o.o.,
- Akademia Grafiki WWW - HTML, FLASH, PHOTOSHOP, e-marketing, SEO, SEM,
- Marketing inwestycji deweloperskich - budowanie skutecznej komunikacji marketingowej,
- Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości – rozliczanie wniosków o płatność oraz promocja projektów współfinansowanych z Regionalnych Programów Operacyjnych
- Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” – Pomoc publiczna w RPO WL
- „Akademia Przedsiębiorczości”
- Warsztat doradczy PricewaterHouseCoopers w zakresie audytów.
- „Zarządzanie Projektami Europejskimi” – praktyczne zasady opracowywania projektów inwestycyjnych dla przedsiębiorstw.
- Mogile Marketing
- Analytics PRO
- Facebook PRO
- Google Analytics w praktyce,
- Kreatywność na zawołanie,
- Czwartki Social Media w Lublinie,
- Skuteczny fanpage,
- Merytorycznie o marketingu,
- Pozyskiwanie leadów z social media,
- Google Analytics - systemy i raport WebAnalytics,
- Google Adwords - kampanie reklamowe w Google Adwords - szkolenia indywidualne na zamówienie w Enzo Sp. z o.o.,
- Akademia Grafiki WWW - HTML, FLASH, PHOTOSHOP, e-marketing, SEO, SEM,
- Marketing inwestycji deweloperskich - budowanie skutecznej komunikacji marketingowej,
- Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości – rozliczanie wniosków o płatność oraz promocja projektów współfinansowanych z Regionalnych Programów Operacyjnych
- Europejskie Centrum Kształcenia „Eureka” – Pomoc publiczna w RPO WL
- „Akademia Przedsiębiorczości”
- Warsztat doradczy PricewaterHouseCoopers w zakresie audytów.
- „Zarządzanie Projektami Europejskimi” – praktyczne zasady opracowywania projektów inwestycyjnych dla przedsiębiorstw.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
- marka oraz sposoby jej kreowania,
- pozycjonowanie marek i produktów,
- analityka internetowa,
- social media,
- sport, jeździectwo, MTB, boks,
- motoryzacja.
- pozycjonowanie marek i produktów,
- analityka internetowa,
- social media,
- sport, jeździectwo, MTB, boks,
- motoryzacja.
Organizacje
- Fundacja Polskiej Akademii Nauk - Wielka Gala Nauki i Biznesu 2008
- Stowarzyszenie Piłki Ręcznej w Lublinie S.S.A.
- Stowarzyszenie Piłki Ręcznej w Lublinie S.S.A.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Monitoring Przetargów
Opis narzędzi do pozyskania informacji o zamówieniach publicznych w skali kraju i Europy.