Karolina Sasim

Client Service Manager, Brand Extension Sp z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Brand Extension Sp z o.o.
Client Service Manager
>Doskonalenie jakości w procesie obsługi klientów
>Organizacja, motywacja i kontrola pracy podległego zespołu oraz dbanie o ich rozwój
>Budowanie relacji z obecnymi klientami, a także pozyskiwanie nowych klientów
>Zapewnienie zgodności działań podejmowanych przez agencję z briefami i strategiami marketingowymi klientów
>Nadzór nad procesem projektowym agencji, efektywna współpraca z działami, osobiste zaangażowanie w projekty
>Projektowanie zintegrowanych strategii komunikacji dla marek z branż: farmaceutycznej (OTC, FS), FMCG, finansowej, kosmetycznej, RTV/AGD
>Implementacja i ewaluacja w/w strategii
>Analiza rynków oraz działań konkurencji klientów, analiza kampanii reklamowych
>Negocjowanie warunków z klientami i dostawcami
>Tworzenie materiałów graficznych we współpracy z kreatywnymi
Medicover Polska
Specjalista ds. obsługi Klienta
Prowadzenie bezpośredniej obsługi klienta wg obowiązujących w Medicover standardów ze szczególnym uwzględnieniem procedur Systemu Zarządzania Jakością, koordynacja procesu obsługi reklamacji zgłoszonych przez klientów, udzielanie kompetentnych wyjaśnień odpowiedzi na pytania klientów, prowadzenie i administrowanie bazy danych Zespołu ds. Obsługi Klienta.
Logo
Samodzielny Specjalista ds. turystyki językowej
Agencja Wielobranżowa ATAS
Sprzedaż zagranicznych kursów językowych, obsługa klienta, ubezpieczenia klientów grupowych oraz indywidualnych, sprzedaż kart młodzieżowych ISIC, współpraca z agentami biur podróży.

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Z zamiłowania dekoratorka wnętrz. Amatorka restaurowania staroci. W pracy i w życiu pedantka. Wolny czas spędzam blisko natury lub na motocyklu.

Inne

Cechy charakteru:
- komunikatywność
- operatywność
- samodzielność
- odpowiedzialność
- bezkonfliktowość
- zaangażowanie
- kreatywność
- sumienność
- punktualność
- prawo jazdy od 2007 roku: kategorii A i B

Grupy

Business Case Studies
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ... Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...? Twór rynek się kurczy, co zrobić...? Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Kształtowanie wizerunku firmy
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing polityczny
Marketing polityczny
Marketing i Public Relations w polityce
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką