Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Client Service Manager
>Doskonalenie jakości w procesie obsługi klientów
>Organizacja, motywacja i kontrola pracy podległego zespołu oraz dbanie o ich rozwój
>Budowanie relacji z obecnymi klientami, a także pozyskiwanie nowych klientów
>Zapewnienie zgodności działań podejmowanych przez agencję z briefami i strategiami marketingowymi klientów
>Nadzór nad procesem projektowym agencji, efektywna współpraca z działami, osobiste zaangażowanie w projekty
>Projektowanie zintegrowanych strategii komunikacji dla marek z branż: farmaceutycznej (OTC, FS), FMCG, finansowej, kosmetycznej, RTV/AGD
>Implementacja i ewaluacja w/w strategii
>Analiza rynków oraz działań konkurencji klientów, analiza kampanii reklamowych
>Negocjowanie warunków z klientami i dostawcami
>Tworzenie materiałów graficznych we współpracy z kreatywnymi
>Organizacja, motywacja i kontrola pracy podległego zespołu oraz dbanie o ich rozwój
>Budowanie relacji z obecnymi klientami, a także pozyskiwanie nowych klientów
>Zapewnienie zgodności działań podejmowanych przez agencję z briefami i strategiami marketingowymi klientów
>Nadzór nad procesem projektowym agencji, efektywna współpraca z działami, osobiste zaangażowanie w projekty
>Projektowanie zintegrowanych strategii komunikacji dla marek z branż: farmaceutycznej (OTC, FS), FMCG, finansowej, kosmetycznej, RTV/AGD
>Implementacja i ewaluacja w/w strategii
>Analiza rynków oraz działań konkurencji klientów, analiza kampanii reklamowych
>Negocjowanie warunków z klientami i dostawcami
>Tworzenie materiałów graficznych we współpracy z kreatywnymi
Specjalista ds. obsługi Klienta
Prowadzenie bezpośredniej obsługi klienta wg obowiązujących w Medicover standardów ze szczególnym uwzględnieniem procedur Systemu Zarządzania Jakością, koordynacja procesu obsługi reklamacji zgłoszonych przez klientów, udzielanie kompetentnych wyjaśnień odpowiedzi na pytania klientów, prowadzenie i administrowanie bazy danych Zespołu ds. Obsługi Klienta.
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Z zamiłowania dekoratorka wnętrz. Amatorka restaurowania staroci. W pracy i w życiu pedantka. Wolny czas spędzam blisko natury lub na motocyklu.
Inne
Cechy charakteru:
- komunikatywność
- operatywność
- samodzielność
- odpowiedzialność
- bezkonfliktowość
- zaangażowanie
- kreatywność
- sumienność
- punktualność
- prawo jazdy od 2007 roku: kategorii A i B
- komunikatywność
- operatywność
- samodzielność
- odpowiedzialność
- bezkonfliktowość
- zaangażowanie
- kreatywność
- sumienność
- punktualność
- prawo jazdy od 2007 roku: kategorii A i B
Grupy
Business Case Studies
Jak oceniasz strategie firmy "XXX" ...
Co ty zrobił byś w tej sytuacji biznesowej...?
Twór rynek się kurczy, co zrobić...?
Masz przed sobą dwa murowane lata prosperity... jaką strategię przyjmie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)