Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
pracownik biurowy – agent call center
archiwizacja dokumentacji medycznej pacjentów, praca z danymi pacjentów w systemie wewnętrznym firmy, bezpośrednia obsługa pacjentów w poradniach, telefoniczna obsługa pacjentów w zakresie rozmów przychodzących i wychodzących, badanie satysfakcji klientów poprzez przeprowadzanie ankiet.
stażystka w dziale finansów
KPP w Wołominie
obowiązki: odbieranie telefonów i obsługa interesantów, obsługa bazy danych PZU S.A. (deklaracje, pakiety ochrony prawnej, karty ubezpieczeniowe), aktualizacja i wprowadzanie danych niezbędnych do sporządzania określonych wykazów, segregacja dokumentacji, obsługa korespondencji, korekty deklaracji ZUS, obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy sporządzaniu: raportów kasowych, zestawień faktur, rozliczeń PIT.
Szkolenia i kursy
29-30.01.2007- Telefoniczna obsługa klienta,
Viktoria Training.
Viktoria Training.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Internet
Inne
Poszukuje pracy biurowej