Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Inkubatora Innowacji Interior
Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy Interior Sp. z o.o.
http://www.parkinterior.pl/parkinterior/Projekty/Inkubator
Tytuł projektu:
Utworzenie Inkubatora Przedsiębiorczości w Parku Naukowo-Technologicznym Interior
Wartość projektu: 11 046 569,68 zł
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka,
Os Priorytetowa 3. Kapitał dla innowacji,
Działanie 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej
Wnioskodawca: REGIONALNE CENTRUM TECHNOLOGII I WIEDZY "INTERIOR" Sp. z o. o.
Partnerzy Projektu: Wielkopolski Instytut Jakości Sp. z o.o. oraz INC S.A.
Tytuł projektu:
Utworzenie Inkubatora Przedsiębiorczości w Parku Naukowo-Technologicznym Interior
Wartość projektu: 11 046 569,68 zł
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka,
Os Priorytetowa 3. Kapitał dla innowacji,
Działanie 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej
Wnioskodawca: REGIONALNE CENTRUM TECHNOLOGII I WIEDZY "INTERIOR" Sp. z o. o.
Partnerzy Projektu: Wielkopolski Instytut Jakości Sp. z o.o. oraz INC S.A.
Specjalista ds. szkoleń
Projekt realizowany w partnerstwie z OPZL oraz Park Technologiczny Interior Nowa Sól.
http://www.eureka-tp.pl/pl/aktualnosci.html
www.opzl.pl
www.parkinterior.pl
Stanowisko: Specjalista ds. organizacji szkoleń w projekcie „Akcelerator innowacji – centrum synergii biznesu i nauki”, który jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działanie 8.2 „Transfer wiedzy”, Poddziałanie 8.2.1 „Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw-projekty konkursowe”, zadanie 3: Szkolenie pracowników firm w Instytucjach naukowych i zadanie 4: Szkolenia naukowców w firmach, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres obowiązków: działania związane z organizacją szkoleń na terenie województwa lubuskiego, przygotowanie i nadzór nad dokumentacją szkoleniową, odpowiedzialność za poprawność tworzonych dokumentów szkoleniowych, odpowiedzialność za terminową realizację zadań i planów szkoleniowych kontakt z trenerami i uczestnikami szkoleń, pozyskiwanie uczestników szkoleń, przygotowanie informacji i dokumentów do wniosku o płatność w zakresie zadań należących do Partnera projektu
http://www.eureka-tp.pl/pl/aktualnosci.html
www.opzl.pl
www.parkinterior.pl
Stanowisko: Specjalista ds. organizacji szkoleń w projekcie „Akcelerator innowacji – centrum synergii biznesu i nauki”, który jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działanie 8.2 „Transfer wiedzy”, Poddziałanie 8.2.1 „Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw-projekty konkursowe”, zadanie 3: Szkolenie pracowników firm w Instytucjach naukowych i zadanie 4: Szkolenia naukowców w firmach, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zakres obowiązków: działania związane z organizacją szkoleń na terenie województwa lubuskiego, przygotowanie i nadzór nad dokumentacją szkoleniową, odpowiedzialność za poprawność tworzonych dokumentów szkoleniowych, odpowiedzialność za terminową realizację zadań i planów szkoleniowych kontakt z trenerami i uczestnikami szkoleń, pozyskiwanie uczestników szkoleń, przygotowanie informacji i dokumentów do wniosku o płatność w zakresie zadań należących do Partnera projektu
Doradca ds. finansowych
www.opzl.pl
Doradca finansowy/specjalista ds. finansowania zwrotnego w projekcie oferowanym przez PARP: „Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie finansowania zwrotnego dla mikro- i małych przedsiębiorców” współfinansowany ze środków UE w ramach EFS. Projekt zakładał pomoc 45P w zakresie doradztwa. W procesie doradztwa następowały po sobie 3etapy działań. W 1etapie przeprowadzano diagnozę potrzeb przedsiębiorcy, a na podstawie wyników diagnozy proponował przedsiębiorcy optymalne sposoby finansowania. W 2etapie doradca wspierał przedsiębiorcę w procesie starania się o dofinansowanie od instytucji finansującej. 3etap obejmował doradztwo w procesie wdrażania rozwiązań możliwych dzięki pozyskanemu dofinansowaniu oraz asystę w procesie spłaty zobowiązania finansowego. Bezpłatna usługa obejmowała maksymalnie 40h doradztwa oraz asysty przy spłacie zaciągniętego zobowiązania finansowego przez 6miesięcy od momentu otrzymania przez klienta środków finansowych.
Zakres obowiązków: pomoc 15P w zdobyciu optymalnych sposobów finansowania dla przedsięwzięcia, doradztwo, wykonanie dla nich BP oraz analiz i prognoz finansowych, doradztwo w procesie wdrażania rozwiązań możliwych dzięki pozyskanemu dofinansowaniu oraz asysta w procesie spłaty zobowiązania finansowego. Potrzeby finansowe mieściły się w zakresie od 10TPLN do 1.400TPLN (80% wartości netto całej inwestycji). Całkowita wartość inwestycji w przedziale od 10TPLN do 2.700TPLN.
Szczegółowy zakres obowiązków: Sporządzanie biznes planów oraz prognoz finansowych dla przedsiębiorstw z różnych branż; Diagnoza potrzeb i możliwości finansowych Klienta; Dopasowanie i przedstawienie oferty dostępnych źródeł finansowania dla przedsiębiorstw; Wsparcie doradcze przy ubieganiu się o wybrany przez P sposób finansowania; Wsparcie P w przygotowaniu dokumentacji, wniosków i załączników wymaganych przez IF; Asysta przy załatwianiu formalności z IF; Doradztwo we wdrożeniu założeń BP; Asysta przy spłacie zaciągniętego zob.finans.
Doradca finansowy/specjalista ds. finansowania zwrotnego w projekcie oferowanym przez PARP: „Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie finansowania zwrotnego dla mikro- i małych przedsiębiorców” współfinansowany ze środków UE w ramach EFS. Projekt zakładał pomoc 45P w zakresie doradztwa. W procesie doradztwa następowały po sobie 3etapy działań. W 1etapie przeprowadzano diagnozę potrzeb przedsiębiorcy, a na podstawie wyników diagnozy proponował przedsiębiorcy optymalne sposoby finansowania. W 2etapie doradca wspierał przedsiębiorcę w procesie starania się o dofinansowanie od instytucji finansującej. 3etap obejmował doradztwo w procesie wdrażania rozwiązań możliwych dzięki pozyskanemu dofinansowaniu oraz asystę w procesie spłaty zobowiązania finansowego. Bezpłatna usługa obejmowała maksymalnie 40h doradztwa oraz asysty przy spłacie zaciągniętego zobowiązania finansowego przez 6miesięcy od momentu otrzymania przez klienta środków finansowych.
Zakres obowiązków: pomoc 15P w zdobyciu optymalnych sposobów finansowania dla przedsięwzięcia, doradztwo, wykonanie dla nich BP oraz analiz i prognoz finansowych, doradztwo w procesie wdrażania rozwiązań możliwych dzięki pozyskanemu dofinansowaniu oraz asysta w procesie spłaty zobowiązania finansowego. Potrzeby finansowe mieściły się w zakresie od 10TPLN do 1.400TPLN (80% wartości netto całej inwestycji). Całkowita wartość inwestycji w przedziale od 10TPLN do 2.700TPLN.
Szczegółowy zakres obowiązków: Sporządzanie biznes planów oraz prognoz finansowych dla przedsiębiorstw z różnych branż; Diagnoza potrzeb i możliwości finansowych Klienta; Dopasowanie i przedstawienie oferty dostępnych źródeł finansowania dla przedsiębiorstw; Wsparcie doradcze przy ubieganiu się o wybrany przez P sposób finansowania; Wsparcie P w przygotowaniu dokumentacji, wniosków i załączników wymaganych przez IF; Asysta przy załatwianiu formalności z IF; Doradztwo we wdrożeniu założeń BP; Asysta przy spłacie zaciągniętego zob.finans.
doradca klienta instytucjonalnego
Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie identyfikacji i dopasowania odpowiedniego finansowania dla przedsiębiorcy, przeprowadzanie analiz kredytowych (analizy finansowe, dotyczące ryzyka przedsięwzięcia, zabezpieczenia, itp.) i rekomendacja pozytywna do centrum kredytowego przedsięwzięć do finansowania; weryfikacja wartości zabezpieczenia, prowadzenie doradztwa w zakresie wdrożenia biznes planów; badanie prawidłowości wykorzystania produktów kredytowych i realizacji postanowień decyzji kredytowych; badanie terminowości spłaty rat kredytu i odsetek. Z usług doradczych korzystały mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Analiza finansowa dotyczyła kredytów kształtujących się od 10.000,00 PLN do 1.200.000,00 PLN.
Doradca Biznesowy
Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie identyfikacji i dopasowania odpowiedniego finansowania dla przedsiębiorcy, przeprowadzanie analiz kredytowych (analizy finansowe, dotyczące ryzyka przedsięwzięcia, zabezpieczenia, itp.) i rekomendacja pozytywna do dyrekcji lub centrum kredytowego przedsięwzięć do finansowania; weryfikacja wartości zabezpieczenia, badanie prawidłowości wykorzystania produktów kredytowych i realizacji postanowień decyzji kredytowych; badanie terminowości spłaty rat kredytu i odsetek. Analiza dotyczyła inwestycji z przedziału 10.000,00 PLN – 500.000,00 PLN. Z usług doradczych korzystały mikro i małe przedsiębiorstwa.
Konsultant
Stanowisko: Konsultant w Departamencie Doradztwa Strategicznego
Zakres obowiązków: Kontakt i współpraca z klientem zewnętrznym. Przeprowadzanie prezentacji i spotkań projektowych; Udział w sporządzaniu analiz strategicznych oraz analiz finansowych; Przegląd sprawozdań finansowych, ekonomicznych i technicznych przedsiębiorstw; Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii działania oraz rozwoju przedsiębiorstw; Udział w opracowywaniu i wdrażaniu Zrównoważonej Karty Wyników (Balanced Scorecard); Wdrażanie narzędzia informatycznego wspomagającym proces zarządzania strategicznego w firmie: DGA BSC – ZRÓWNOWAŻONA KARTA WYNIKÓW opartego na metodologii Balanced Scorecard oraz prowadzenie szkoleń z tego zakresu.
Strategy development and implementation - Balanced Scorecard (BSC) implementation (consulting and IT approach); Corporate finance, financial models and planing. Financial engineering.
Experience in the Gas, Oil and Energy Sector. Experience in the IT and Telecomunication Sector
Zakres obowiązków: Kontakt i współpraca z klientem zewnętrznym. Przeprowadzanie prezentacji i spotkań projektowych; Udział w sporządzaniu analiz strategicznych oraz analiz finansowych; Przegląd sprawozdań finansowych, ekonomicznych i technicznych przedsiębiorstw; Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii działania oraz rozwoju przedsiębiorstw; Udział w opracowywaniu i wdrażaniu Zrównoważonej Karty Wyników (Balanced Scorecard); Wdrażanie narzędzia informatycznego wspomagającym proces zarządzania strategicznego w firmie: DGA BSC – ZRÓWNOWAŻONA KARTA WYNIKÓW opartego na metodologii Balanced Scorecard oraz prowadzenie szkoleń z tego zakresu.
Strategy development and implementation - Balanced Scorecard (BSC) implementation (consulting and IT approach); Corporate finance, financial models and planing. Financial engineering.
Experience in the Gas, Oil and Energy Sector. Experience in the IT and Telecomunication Sector