Umiejętności
Szkolenie
pomoc psychologiczna
konsultacje psychologiczne
Psychologia
praca z grupą
Terapia Gestalt
psychoterapia
Doświadczenie zawodowe
psycholog
Zespół Szkół nr 3 w Legionowie
- prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów,
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- diagnozowanie sytuacji wychowawczych w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
- udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
- podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
- minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
- inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
- pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
- wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
specjalista ds. szkoleń
*informowanie klientów o ofertach szkoleniowych
*rekrutacja i selekcja trenerów, współpraca z trenerami
*przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
*redagowanie informacji na stronie internetowej
*ofertowanie i wycena
*ewaluacja szkoleń
*planowanie i organizacja ponad 20 projektów w 13 miastach w Polsce
*rekrutacja i selekcja trenerów, współpraca z trenerami
*przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
*redagowanie informacji na stronie internetowej
*ofertowanie i wycena
*ewaluacja szkoleń
*planowanie i organizacja ponad 20 projektów w 13 miastach w Polsce
Praktykant
w Dziale Komunikacji Wewnętrznej i Szkoleń oraz w Dziale Rekrutacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich Stokrotka sp. z o.o.
*promowanie akcji z zakresu Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstwa (wolontariat Pracowniczy)
*opieka nad zakładkami w Intranecie (wyszukiwanie treści, redagowanie tekstów, opracowanie graficzne, umieszczanie materiałów na platformie)
*komunikacja z pracownikami spółek
*analizowanie wyników badań ankietowych pracowników, tworzenie raportów z badań
*pomoc w redagowaniu tekstów do nowego wydania biuletynu pracowniczego
*pomoc w pracy administracyjno-biurowej, obsługa programu MS Excel i MS Word
*telefoniczne umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne oraz udzielanie informacji kandydatom na temat proponowanych stanowisk pracy
*uczestnictwo w rozmowach rekrutacyjnych
*uczestnictwo w rozmowach adaptacyjnych dla nowych pracowników
*selekcja aplikacji
*przygotowanie ofert pracy do Urzędów Pracy
*udział w Targach Pracy
*przygotowanie i wysyłka pism
*obsługa podstawowych urządzeń biurowych
*promowanie akcji z zakresu Społeczna Odpowiedzialność Przedsiębiorstwa (wolontariat Pracowniczy)
*opieka nad zakładkami w Intranecie (wyszukiwanie treści, redagowanie tekstów, opracowanie graficzne, umieszczanie materiałów na platformie)
*komunikacja z pracownikami spółek
*analizowanie wyników badań ankietowych pracowników, tworzenie raportów z badań
*pomoc w redagowaniu tekstów do nowego wydania biuletynu pracowniczego
*pomoc w pracy administracyjno-biurowej, obsługa programu MS Excel i MS Word
*telefoniczne umawianie kandydatów na rozmowy kwalifikacyjne oraz udzielanie informacji kandydatom na temat proponowanych stanowisk pracy
*uczestnictwo w rozmowach rekrutacyjnych
*uczestnictwo w rozmowach adaptacyjnych dla nowych pracowników
*selekcja aplikacji
*przygotowanie ofert pracy do Urzędów Pracy
*udział w Targach Pracy
*przygotowanie i wysyłka pism
*obsługa podstawowych urządzeń biurowych
Trener Wewnętrzny
*wprowadzenie liderów w zasady uczestnictwa w projekcie, w jego cele i etapy
*przygotowanie do dojrzałego, aktywnego uczestnictwa w życiu lokalnej wspólnoty, misja społeczna w teorii i praktyce
*standardy współpracy z wolontariuszami, prawa i obowiązki wolontariusza
*zadania lidera, stanowiska funkcyjne w zespole
*główne zasady związane z zarządzaniem zespołem wolontariuszy, rekrutacją, szkoleniami, budowaniem zespołu, motywowanie, delegowanie zadań, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, raportowanie
*reguły współpracy z instytucjami wspierającymi akcję w lokalnym środowisku
*metody i warunki konieczne do aktywizacji wolontariuszy (rekrutacja i szkolenia)
*prawne aspekty prowadzenia akcji społecznej
*przygotowanie do realizacji akcji społecznej w praktyce
*przygotowanie do dojrzałego, aktywnego uczestnictwa w życiu lokalnej wspólnoty, misja społeczna w teorii i praktyce
*standardy współpracy z wolontariuszami, prawa i obowiązki wolontariusza
*zadania lidera, stanowiska funkcyjne w zespole
*główne zasady związane z zarządzaniem zespołem wolontariuszy, rekrutacją, szkoleniami, budowaniem zespołu, motywowanie, delegowanie zadań, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych, raportowanie
*reguły współpracy z instytucjami wspierającymi akcję w lokalnym środowisku
*metody i warunki konieczne do aktywizacji wolontariuszy (rekrutacja i szkolenia)
*prawne aspekty prowadzenia akcji społecznej
*przygotowanie do realizacji akcji społecznej w praktyce
wystawiono
Z zajęć z Karoliną wynosi się masę informacji, zarówno tych czysto teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek. Świetnie nawiązuje kontakt z grupą. Jako trener, dba zarówno o wartość merytoryczną zajęć, jak i o atmosferę w trakcie ich trwania. Jeden z najlepszych trenerów, z jakimi miałem przyjemność pracować.
koordynator projektów, lider
freelancing
1. Współkoordynator projektu "Lublin - wszystkie kolory tęczy" - Ośrodek Brama Grodzka-Teatr NN
*wyszukanie i nawiązanie kontaktów z placówkami zajmującymi się osobami z niepełnosprawnością (głównie dzieci)
*nawiązanie kontaktów z placówkami, z których dzieci pełnosprawne uczestniczyły w projekcie
*współtworzenie scenariusza zajęć
*tworzenie tekstów na stronę, artykuł: Integracja przez zabawę
*wykonywanie dokumentacji fotograficznej
*sporządzanie raportów z projektu
*organizacja finału projektu dla dzieci
2. Koordynator Regionalny, Lider Rejonu - Projekt Szlachetna Paczka, Stowarzyszenie Wiosna
*rekrutacja liderów rejonu
*nadzór nad rekrutacją w rejonach
*monitoring pracy regionu na wszystkich etapach projektu
*bieżąca komunikacja z liderami i organizacja cyklicznych spotkań operacyjnych
*nadzór nad organizacją i jakością szkoleń w rejonach
*nadzór nad pozyskiwaniem adresów i ankietowaniem rodzin oraz wprowadzaniem rodzin do bazy internetowej
*nadzór nad jakością doboru rodzin do projektu oraz jakością kontaktu wolontariusza z darczyńcą
*egzekwowanie prawidłowego dostarczania dokumentacji do biura Stowarzyszenia Wiosna
*bieżący monitoring zapotrzebowania rejonów na materiały promocyjne i dokumentację potrzebną do realizacji projektu
*wsparcie koordynatora wojewódzkiego w bieżących działaniach w województwie
*bieżące raportowanie wyników regionu koordynatorowi wojewódzkiemu
*uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach operacyjnych
*rekrutacja, szkolenie wolontariuszy
*zarządzanie wolontariuszami
*koordynacja działań wolontariuszy w rejonie
*pozyskiwanie darczyńców
*współpraca ze szkołami i innymi ośrodkami włączającymi się w akcję
3. Współtwórca i koordynator autorskiego projektu "Stare Miasto - nowe spojrzenie" w ramach Dramowej Akademii Wolontariackiej - Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
tworzenie i realizacja projektu
*planowanie
*nawiązywanie kontaktów z placówkami uczestniczącymi projekcie
*tworzenie scenariuszy zajęć
*organizacja finału projektu
*raportowanie wyników
*tworzenie dokumentacji do projektu
*wyszukanie i nawiązanie kontaktów z placówkami zajmującymi się osobami z niepełnosprawnością (głównie dzieci)
*nawiązanie kontaktów z placówkami, z których dzieci pełnosprawne uczestniczyły w projekcie
*współtworzenie scenariusza zajęć
*tworzenie tekstów na stronę, artykuł: Integracja przez zabawę
*wykonywanie dokumentacji fotograficznej
*sporządzanie raportów z projektu
*organizacja finału projektu dla dzieci
2. Koordynator Regionalny, Lider Rejonu - Projekt Szlachetna Paczka, Stowarzyszenie Wiosna
*rekrutacja liderów rejonu
*nadzór nad rekrutacją w rejonach
*monitoring pracy regionu na wszystkich etapach projektu
*bieżąca komunikacja z liderami i organizacja cyklicznych spotkań operacyjnych
*nadzór nad organizacją i jakością szkoleń w rejonach
*nadzór nad pozyskiwaniem adresów i ankietowaniem rodzin oraz wprowadzaniem rodzin do bazy internetowej
*nadzór nad jakością doboru rodzin do projektu oraz jakością kontaktu wolontariusza z darczyńcą
*egzekwowanie prawidłowego dostarczania dokumentacji do biura Stowarzyszenia Wiosna
*bieżący monitoring zapotrzebowania rejonów na materiały promocyjne i dokumentację potrzebną do realizacji projektu
*wsparcie koordynatora wojewódzkiego w bieżących działaniach w województwie
*bieżące raportowanie wyników regionu koordynatorowi wojewódzkiemu
*uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach operacyjnych
*rekrutacja, szkolenie wolontariuszy
*zarządzanie wolontariuszami
*koordynacja działań wolontariuszy w rejonie
*pozyskiwanie darczyńców
*współpraca ze szkołami i innymi ośrodkami włączającymi się w akcję
3. Współtwórca i koordynator autorskiego projektu "Stare Miasto - nowe spojrzenie" w ramach Dramowej Akademii Wolontariackiej - Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
tworzenie i realizacja projektu
*planowanie
*nawiązywanie kontaktów z placówkami uczestniczącymi projekcie
*tworzenie scenariuszy zajęć
*organizacja finału projektu
*raportowanie wyników
*tworzenie dokumentacji do projektu
wolontariusz
wolontariat
1. Rekreacyjny Klub Nieprzetartego Szlaku (od 2008-11 do 2009-06)
organizacja działań na rzecz osób niepełnosprawnych, prowadzenie dokumentacji
2. Stowarzyszenie WIOSNA (od 2008-11 do 2009-06) - tutor Akademii Przyszłości
*indywidualne spotkania z uczniem
*praca nad sukcesami, mocnymi stronami dziecka
organizacja działań na rzecz osób niepełnosprawnych, prowadzenie dokumentacji
2. Stowarzyszenie WIOSNA (od 2008-11 do 2009-06) - tutor Akademii Przyszłości
*indywidualne spotkania z uczniem
*praca nad sukcesami, mocnymi stronami dziecka
trener - freelancer
freelancing
1. WCPR w Warszawie
prowadzenie warsztatów dla rodziców zastępczych z zakresu komunikacji, rywalizacji miedzy rodzeństwem, radzenia sobie w trudnych sytuacjach (12h)
2. Fundacja Chrześcijańska NEBO
prowadzenie zajeć psychoedukacyjnych dla dzieci w wieku 10-20 miesięcy oraz 3-5 lat (10h)
3. Stowarzyszenie Wiosna
prowadzenie szkoleń dla Wolontariuszy, Liderów Rejonu z zakresu działań projektowych, kompetencji miękkich potrzebnych podczas projektu (128h)
4. Stowarzyszenie Wychowanków FSD w Motyczu Leśnym
prowadzenie autorskich warsztatów dramowo-teatralnych, warsztatów integracyjnych, z zakresu kompetencji miękkich (120h)
5. Stowarzyszenie Razem Łatwiej
prowadzenie autorskich warsztatów z wykorzystaniem technik dramowych w ramach projektu polsko-litewskiego (20h)
6. Zakład Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej UMCS w Lublinie
przeprowadzenie autorskiego warsztatu na temat aktywnych metod nauczania w edukacji podczas II Międzynarodowej Konferencji Naukowej ZDROWA SZKOŁA-ZDROWY UCZEŃ. Między teorią a praktyką (4h)
7. P.C.R. Psychologiczne Centrum Rozwoju
przygotowanie i przeprowadzenie autorskich warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci w wieku 3-9 lat (3h)
8. Prywatne Liceum im. Ignacego Paderewskiego w Lublinie
prowadzenie warsztatów z zakresu asertywności dla uczniów I klasy liceum (6h)
9. Program Studencko – Policyjny w województwie lubelskim
prowadzenie zajęć o tematyce psychoprofilaktycznej w szkole podstawowej (16h)
prowadzenie warsztatów dla rodziców zastępczych z zakresu komunikacji, rywalizacji miedzy rodzeństwem, radzenia sobie w trudnych sytuacjach (12h)
2. Fundacja Chrześcijańska NEBO
prowadzenie zajeć psychoedukacyjnych dla dzieci w wieku 10-20 miesięcy oraz 3-5 lat (10h)
3. Stowarzyszenie Wiosna
prowadzenie szkoleń dla Wolontariuszy, Liderów Rejonu z zakresu działań projektowych, kompetencji miękkich potrzebnych podczas projektu (128h)
4. Stowarzyszenie Wychowanków FSD w Motyczu Leśnym
prowadzenie autorskich warsztatów dramowo-teatralnych, warsztatów integracyjnych, z zakresu kompetencji miękkich (120h)
5. Stowarzyszenie Razem Łatwiej
prowadzenie autorskich warsztatów z wykorzystaniem technik dramowych w ramach projektu polsko-litewskiego (20h)
6. Zakład Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej UMCS w Lublinie
przeprowadzenie autorskiego warsztatu na temat aktywnych metod nauczania w edukacji podczas II Międzynarodowej Konferencji Naukowej ZDROWA SZKOŁA-ZDROWY UCZEŃ. Między teorią a praktyką (4h)
7. P.C.R. Psychologiczne Centrum Rozwoju
przygotowanie i przeprowadzenie autorskich warsztatów psychoedukacyjnych dla dzieci w wieku 3-9 lat (3h)
8. Prywatne Liceum im. Ignacego Paderewskiego w Lublinie
prowadzenie warsztatów z zakresu asertywności dla uczniów I klasy liceum (6h)
9. Program Studencko – Policyjny w województwie lubelskim
prowadzenie zajęć o tematyce psychoprofilaktycznej w szkole podstawowej (16h)
Szkolenia i kursy
*Profesjonalna Obsługa Klienta / GoWork.pl, Warszawa, 2013
*Warsztaty dramowe / Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA, Lubin, 2010.
*Szkolenie „Profilowanie osobowości nieznanych sprawców przestępstw” / Pracownia Optymalizacji Stresu, Lublin, 2009.
*Szkolenie „Coaching i jego zastosowanie” / Instytut Rozwoju Biznesu przy Fundacji – Centrum Prywatyzacji, Lublin, 2009.
*Szkolenie „Wsparcie procesu adaptacji i rozwoju nowych pracowników” / Polskie Centrum Marketingowe, Warszawa, 2008.
*Udział w licznych warsztatach z arteterapii (drama, śmiechoterapia, terapia ruchem, plastyka interaktywna) w Instytucie Psychologii KUL oraz w ramach międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji arteterapii / 2005-obecnie.
*Warsztaty dramowe / Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA, Lubin, 2010.
*Szkolenie „Profilowanie osobowości nieznanych sprawców przestępstw” / Pracownia Optymalizacji Stresu, Lublin, 2009.
*Szkolenie „Coaching i jego zastosowanie” / Instytut Rozwoju Biznesu przy Fundacji – Centrum Prywatyzacji, Lublin, 2009.
*Szkolenie „Wsparcie procesu adaptacji i rozwoju nowych pracowników” / Polskie Centrum Marketingowe, Warszawa, 2008.
*Udział w licznych warsztatach z arteterapii (drama, śmiechoterapia, terapia ruchem, plastyka interaktywna) w Instytucie Psychologii KUL oraz w ramach międzynarodowych i ogólnopolskich konferencji arteterapii / 2005-obecnie.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Organizacje
*Polskie Stowarzyszenie Terapii przez Sztukę (członek od 2009)
*Koło Naukowe Studentów Psychologii KUL (sekretarz, członek zarządu w latach 2007-2009, sekretarz Sekcji Arteterapii w KNSP w latach 2007-2010)
*Koło Naukowe Studentów Psychologii KUL (sekretarz, członek zarządu w latach 2007-2009, sekretarz Sekcji Arteterapii w KNSP w latach 2007-2010)
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Gestalt
Forum dla zainteresowanych podejściem Gestalt w psychoterapii, pedagogice, edukacji, biznesie. Zapraszam!
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Metoda dramy a edukacja i rozwoj
Zainteresowani i praktycy takiej dramy, która przynosi zamierzone zmiany w pracy z grupami i społecznościami.