Karolina Putynkowska

Specjalista ds. HR, Mondi Corrugated Świecie Sp. z o.o.
Świecie, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Internet Microsoft Office umiejętność szybkiego uczenia się komunikatywność Umiejętności komunikacyjne zdolność szybkiego uczenia się oraz szybkiej adaptacji obsługa ksero pewność siebie, samodzielność, inicjatywa, zdolność podejmowania decyzji Sprawozdawczość GUS faks

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mondi Corrugated Świecie Sp. z o.o.
Office Manager / Asystentka Zarządu
-profesjonalna obsługa administracyjna Zarządu Spółki;
-organizacja spotkań, konferencji oraz podróży służbowych w Polsce
i za granicą;
-organizacja eventów, szkoleń, integracji międzydziałowych, pikników rodzinnych;
-kompleksowa organizacja branżowych seminariów międzynarodowych;
-przygotowywanie pism, prezentacji, minutek ze spotkań Zarządu, raportów z podsumowań kwartalnych/rocznych oraz przeglądów systemów zarządzania;
-przygotowywanie raportów i analiz finansowych z wykorzystaniem programów Word, Excel oraz Power Point;
-konwertowanie dokumentów z wersji PDF do pliku Word na potrzeby edycji dokumentów;
-kontakt personalny, telefoniczny oraz pisemny z klientami, dostawcami oraz współpracownikami z oddziałów Mondi w Europie w języku angielskim;
-przyjmowanie, selekcjonowanie i przekazywanie informacji przełożonym;
-pełnienie funkcji pełnomocnika, tworzenie pism do instytucji państwowych oraz lokalnych urzędów;
-ciągła praca w środowisku MS Office;
-praca w systemie informatycznym SAP – dostawy oraz księgowanie faktur zakupowych za transport;
-negocjowanie warunków zawierania umów z dostawcami, prowadzenie procesu przetargowego – zbieranie oraz analiza ofert;
-odbiór oraz wysyłka korespondencji, dystrybuowanie do osób
zainteresowanych;
-prowadzenie archiwum Spółki oraz przeprowadzanie brakowania akt.
LOCONI INTERMODAL S.A.
Kierownik Biura
-Kompleksowa obsługa biurowa Sekretariatu oraz Biura Zarządu;
-Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz kontrahentami branży spedycyjnej;
-Poszukiwanie oraz przygotowanie zestawień firm zajmujących się odśnieżaniem placów kontenerowych;
-Poszukiwanie dostawców na wykonywanie reklam, banerów oraz możliwości reklamy przy drogach krajowych;
-Rejestracja pojazdów służbowych, administracja flotą, obsługa leasingów firmowych;
-Prowadzenie korespondencji w języku polskim oraz angielskim;
-Tłumaczenie ofert dla klientów na język angielski;
-Czuwanie nad prawidłowym obiegiem korespondencji oraz faktur w oddziale firmy:
-Przygotowywanie treści ofert katalogów promocyjnych;
-Archiwizacja dokumentacji biurowej;
-Prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych Zarządu i pracowników kadry menedżerskiej;
-Przygotowywanie pism do organów administracji publicznej oraz państwowej;
-Wykorzystywanie narzędzi MS Office w codziennej pracy;
-Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń pracy na nowe stanowiska;
-Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz higieniczne;
-Znakomita organizacja pracy własnej pod presją czasu;
Logo
Kierownik Biura
IURIDICO
-Współpraca z działem Tłumaczeń oraz działem Prawnym firmy;
-Tłumaczenie dokumentów biurowych, układanie po formatowaniu OCR dla potrzeb tłumaczeniowych;
-Przyjmowanie zleceń dla Działu Tłumaczeń oraz poszukiwanie tłumaczy zewnętrznych;
-Profesjonalna obsługa klientów krajowych i zagranicznych;
-Przygotowywanie wycen oraz zestawień finansowych;
-Przygotowywanie dokumentów przetargowych oraz referencji;
-Prowadzenie sekretariatu i spraw administracji firmy;
-Weryfikacja kontaktów biznesowych z branży tłumaczeniowej;
-Przygotowanie i archiwizacja dokumentacji, prace administracyjno-biurowe, a także obsługa korespondencji i telefonów;
-Wystawianie faktur, biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych w codziennej pracy;
-Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu Spółki oraz organizacja spotkań, wyjazdów służbowych;
-Redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń pracy na nowe stanowiska;
-Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz higieniczne.
SIMPLE S.A.
Młodszy Sprzedawca
-Sprzedaż artykułów odzieżowych oraz galanterii skórzanej;
-Profesjonalne doradztwo i obsługa klientów;
-Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru oraz porządek w salonie sprzedaży oraz magazynie;
-Obsługa kasy fiskalnej z terminalem oraz komputera;
-Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Omega
-Sprzedaż usług oraz artykułów wyprodukowanych przez zakład;
-Sprzedaż stolarki okiennej;
-Wystawianie faktur, biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych w codziennej pracy;
-„Aktywna sprzedaż” – wyjście z ofertą do klienta, a także sprzedaż internetowa.

Szkolenia i kursy

Asertyność w budowaniu relacji
Empatia
Rozwiązywanie konfliktów
Kurs kancelaryjno-archiwilany Stowarzyszenia Archiwistów Polskich
Szkolenie profesjonalna asystentka

Edukacja

Logo
Specjalista ds.HR, studia podyplomowe
Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS
Logo
Zarządzanie - Psychologia w Biznesie, magisterskie
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Narciarstwo
Nurkowanie
Literatura kryminalna oraz filmy akcji
Psychologia społeczna

Organizacje

Szkolenia wyjazdowe
Eventy integracyjne
Pikniki rodzinne

Inne

Prawo jazdy kat. A i B
Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Bezwzrokowe pisanie na klawiaturze qwerty