Umiejętności
komunikaty prasowe
koordynacja działań marketingowych i promocyjnych
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie)
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów
doskonała organizacja czasu i miejsca pracy (np. umiejętność wyznaczania priorytetów, zarządzania czasem)
Praca zespołowa i współpraca
współpraca z agencją PR
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR & Communication Specialist
* Realizowanie działań PR i polityki komunikacyjnej (przygotowywanie tekstów i pakietów PR, kontakt z wydawnictwami, dziennikarzami oraz portalami tematycznymi)
* Tworzenie, nadzorowanie budżetu marketingowego
* Projektowanie i wysyłka newsletterów
* Prowadzenie działań związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie (tworzenie gazety wewnętrznej, materiałów informacyjnych dla pracowników)
* Tworzenie tekstów promocyjnych i materiałów informacyjnych
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
* Tworzenie, nadzorowanie budżetu marketingowego
* Projektowanie i wysyłka newsletterów
* Prowadzenie działań związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie (tworzenie gazety wewnętrznej, materiałów informacyjnych dla pracowników)
* Tworzenie tekstów promocyjnych i materiałów informacyjnych
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
Specjalista ds. marketingu
* Prowadzenie i koordynacja działań marketingowych na rynkach zagranicznych (Bułgaria / Rumunia / Turcja)
* Tworzenie komunikacji i adaptacja strategii marketingowej na podległe rynki zagraniczne
* Tworzenie ulotek, katalogów oraz ekspozycji produktów
* Tworzenie oraz nadzorowanie budżetu marketingowego
* Realizowanie działań PR i polityki komunikacyjnej (przygotowywanie tekstów i pakietów PR, kontakt z wydawnictwami, dziennikarzami oraz portalami tematycznymi)
* Prowadzenie działań związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie (tworzenie gazety wewnętrznej, materiałów informacyjnych dla pracowników)
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
* Tworzenie komunikacji i adaptacja strategii marketingowej na podległe rynki zagraniczne
* Tworzenie ulotek, katalogów oraz ekspozycji produktów
* Tworzenie oraz nadzorowanie budżetu marketingowego
* Realizowanie działań PR i polityki komunikacyjnej (przygotowywanie tekstów i pakietów PR, kontakt z wydawnictwami, dziennikarzami oraz portalami tematycznymi)
* Prowadzenie działań związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie (tworzenie gazety wewnętrznej, materiałów informacyjnych dla pracowników)
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
Specjalista ds. marketingu
* Realizacja działań promocyjnych związanych z otwarciem sklepów (organizacja eventów, kampanii outdoorowych, współpraca z działem handlowym, kontakt z pracownikami terenowy)
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
* Przygotowywanie i weryfikacja materiałów promocyjnych (np. gazetki promocyjne, katalogi, ulotki)
* Aktualizowanie firmowej strony internetowej, opracowywanie publikowanych treści (we współpracy z grafikami i agencjami zewnętrznymi)
* Koordynacja działań związanych z promowaniem marki w mediach społecznościowych
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
* Przygotowywanie i weryfikacja materiałów promocyjnych (np. gazetki promocyjne, katalogi, ulotki)
* Aktualizowanie firmowej strony internetowej, opracowywanie publikowanych treści (we współpracy z grafikami i agencjami zewnętrznymi)
* Koordynacja działań związanych z promowaniem marki w mediach społecznościowych
Asystentka Działu Marketingu
* Prowadzenie i nadzorowanie akcji marketingowych dla klientów oraz pracowników firmy
* Organizacja szkoleń i wyjazdów dla klientów i pracowników
* Kontrola budżetu marketingowego
* Praca nad regularnie wydawanymi ulotkami promocyjnymi oraz katalogami produktów
* Współpraca z drukarniami i agencjami reklamowymi
* Prowadzenie firmowej strony internetowej (informacje na temat obowiązujących promocji oraz aktualnych wydarzeń)
* Organizacja szkoleń i wyjazdów dla klientów i pracowników
* Kontrola budżetu marketingowego
* Praca nad regularnie wydawanymi ulotkami promocyjnymi oraz katalogami produktów
* Współpraca z drukarniami i agencjami reklamowymi
* Prowadzenie firmowej strony internetowej (informacje na temat obowiązujących promocji oraz aktualnych wydarzeń)
Szkolenia i kursy
11.2016 r. E-marketing w działalności firmy
09.2016 r. Storytelling
12.2015 r. Zarządzanie projektami
09.2016 r. Storytelling
12.2015 r. Zarządzanie projektami
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Sport, film, gotowanie
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni