Karolina Pawlik

PR & Communication Specialist, Profile VOX
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

komunikaty prasowe koordynacja działań marketingowych i promocyjnych Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie) Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów doskonała organizacja czasu i miejsca pracy (np. umiejętność wyznaczania priorytetów, zarządzania czasem) Praca zespołowa i współpraca współpraca z agencją PR

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

VOX CAPITAL GROUP
PR & Communication Specialist
* Realizowanie działań PR i polityki komunikacyjnej (przygotowywanie tekstów i pakietów PR, kontakt z wydawnictwami, dziennikarzami oraz portalami tematycznymi)
* Tworzenie, nadzorowanie budżetu marketingowego
* Projektowanie i wysyłka newsletterów
* Prowadzenie działań związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie (tworzenie gazety wewnętrznej, materiałów informacyjnych dla pracowników)
* Tworzenie tekstów promocyjnych i materiałów informacyjnych
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
VOX CAPITAL GROUP
Specjalista ds. marketingu
* Prowadzenie i koordynacja działań marketingowych na rynkach zagranicznych (Bułgaria / Rumunia / Turcja)
* Tworzenie komunikacji i adaptacja strategii marketingowej na podległe rynki zagraniczne
* Tworzenie ulotek, katalogów oraz ekspozycji produktów
* Tworzenie oraz nadzorowanie budżetu marketingowego
* Realizowanie działań PR i polityki komunikacyjnej (przygotowywanie tekstów i pakietów PR, kontakt z wydawnictwami, dziennikarzami oraz portalami tematycznymi)
* Prowadzenie działań związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie (tworzenie gazety wewnętrznej, materiałów informacyjnych dla pracowników)
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
Czerwona Torebka S.A.
Specjalista ds. marketingu
* Realizacja działań promocyjnych związanych z otwarciem sklepów (organizacja eventów, kampanii outdoorowych, współpraca z działem handlowym, kontakt z pracownikami terenowy)
* Współpraca z agencjami reklamowymi i eventowymi, drukarniami
* Przygotowywanie i weryfikacja materiałów promocyjnych (np. gazetki promocyjne, katalogi, ulotki)
* Aktualizowanie firmowej strony internetowej, opracowywanie publikowanych treści (we współpracy z grafikami i agencjami zewnętrznymi)
* Koordynacja działań związanych z promowaniem marki w mediach społecznościowych
Saint-Gobain Dystrybucja Budowlana Sp. z o.o.
Asystentka Działu Marketingu
* Prowadzenie i nadzorowanie akcji marketingowych dla klientów oraz pracowników firmy
* Organizacja szkoleń i wyjazdów dla klientów i pracowników
* Kontrola budżetu marketingowego
* Praca nad regularnie wydawanymi ulotkami promocyjnymi oraz katalogami produktów
* Współpraca z drukarniami i agencjami reklamowymi
* Prowadzenie firmowej strony internetowej (informacje na temat obowiązujących promocji oraz aktualnych wydarzeń)

Szkolenia i kursy

11.2016 r. E-marketing w działalności firmy

09.2016 r. Storytelling

12.2015 r. Zarządzanie projektami

Edukacja

Logo
Zarządzanie marketingowe, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Filologia polska, specjalność: Filmoznawstwo, Telewizja i Kultura Medialna, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Filologia polska, specjalność: Filmoznawstwo, Telewizja i Kultura Medialna, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Sport, film, gotowanie

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni