Karolina Pawlaczyk-Jabłonka

.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
Okazjum.pl
- obsługa social media,
- współpraca z blogerami,
- tworzenie nowych kanałów promocji portalu,
- pomoc przy tworzeniu treści aplikacji mobilnej,
- tworzenie dodatków graficznych oraz układów zdjęć do zawartości portali,
- promocja aplikacji mobilnej,
- tworzenie systemów motywujących i promocyjnych dla blogerów,
- tworzenie i redakcja treści portali informacyjnych, w tym tworzenie artykułów,
- nadzór nad jednostkami redakcyjnymi i składem publikacji,
- współpraca z dostawcami treści do tworzonych portali i nadzorem nad wadliwością prawną i faktyczną tworzonych materiałów,
- tworzenie schematów publikacji, układów ogłoszeń i wizualizacji treści
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Lan Service
- telefoniczne, bezpośrednie lub mailowe utrzymywanie kontaktów z klientami
- przyjmowanie zlecen ,
- prowadzenie korespondencji z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami,
- udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów w toku realizowanych usług,
- przygotowywanie dokumentów potrzebnych do negocjacji z klientami, np. ofert handlowych, specyfikacji produktowych,
- tworzenie raportów z bieżących działań,
- obsługa sklepu internetowego,
- przyjmowanie, monitorowanie i obsługa zamówień,
- przygotowanie dokumentów do obsługi klientów
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia
.
- współpraca z władzami uczelni,
- promowanie uczelni wśród studentów,
- prowadzenie prezentacji,
- organizacja eventów m.in. absolutoriów, rozpoczęcie roku akademickiego, nagród dziekańskich itp.,
- wsparcie uczelni podczas działań marketingowych
AWF Poznań
Referent ds. stypendiów
- samodzielna praca administracyjna,
- przyjmowania i analiza dokumentów,
- wydawanie decyzji w sprawach socjalnych,
- obsługa interesantów

Szkolenia i kursy

„Target - cel, pal, insight” – V&P Agencja Reklamowa,10.2011
„Wyróżniaj się lub zgiń” – Piotr Lisiecki, 11.2011.
„Sekrety skutecznej komunikacji – czyli… ile waży jedno pytanie?” – MARS Polska, 05.12.2011
„CatMan – unikalny zawód, czyli czym jest Category Management?” – MARS Polska, 08.12.2011
„Wystąpienia publiczne” – Festiwal Przedsiębiorczości BOSS, 26.03.2012
„Podstawowe narzędzie manipulacji” – Festiwal Przedsiębiorczości BOSS, 27.03.2012
„Savoir-vivre w biznesie” – Festiwal Przedsiębiorczości BOSS, 27.03.2012

Edukacja

Logo
Zarządzanie marketingowe, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Psychologia w zarządzaniu, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena

Zainteresowania

- scrapbooking
- poznawanie i zwiedzanie nowych miejsc
- gotowanie
- grafika komputerowa (Adobe Illustrator)
- nauka j. włoskiego

Organizacje

Studencka Organizacja Młodych Przedsiębiorców „Eventus”
Marketingowe Koło Naukowe „Pirrania”

Inne

.

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Akademia Doskonalenia Stylu
Akademia Doskonalenia Stylu
Dla wielbicielek dobrego wizerunku, pewnych siebie, pracujących w biurach
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobry wizerunek
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
etykieta biznesowa
etykieta biznesowa
jak nie popełniać faux pas w kontaktach biznesowych
HOME OFFICE
HOME OFFICE
Home office od środka, o zaletach i wadach tego trybu pracy, o tym jak sobie radzić z trudnościami i jak wykorzystywać możliwości.
Kobieca Strefa
Kobieca Strefa
Jeśli jesteś aktywną Kobietą, która nie boi się marzyć i dążyć do swoich celów - ta grupa jest właśnie dla Ciebie :)
Kreacja wizerunku
Kreacja wizerunku
Liczy się pierwsze wrażenie!
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR