Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer & Shopper Marketing, Junior Manager
- Monitoring sprzedaży, intensywności promocji
- Opracowywanie kalendarza aktywności promocyjnych dla klientów MT (budżet oraz strategie)
- Organizowanie akcji promo zarówno dla klientów sieciowych, jak i shoppera w miejscu sprzedaży
- Zarządzanie powierzonym budżetem
- Opracowywanie kalendarza aktywności promocyjnych dla klientów MT (budżet oraz strategie)
- Organizowanie akcji promo zarówno dla klientów sieciowych, jak i shoppera w miejscu sprzedaży
- Zarządzanie powierzonym budżetem
PRODUCT MANAGER
Good Life Drinks
- Nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produkcją napoju – koncepcja składu, próby smakowe, negocjowanie warunków zakupu składników i produkcji usługowej
- Ustalanie prac brandingowych zgodnie z wymogami czasowymi i technicznymi rozlewni
- Współtworzenie strategii marketingowej produktu (akcje promocyjne, ustalanie ceny, opracowywanie nowych kanałów sprzedaży)
- Monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie rozwoju nowych produktów
- Planowanie materiałów informacyjnych i reklamowych (katalogi, ulotki, standy itp.)
- Udział w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów
- Ustalanie prac brandingowych zgodnie z wymogami czasowymi i technicznymi rozlewni
- Współtworzenie strategii marketingowej produktu (akcje promocyjne, ustalanie ceny, opracowywanie nowych kanałów sprzedaży)
- Monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie rozwoju nowych produktów
- Planowanie materiałów informacyjnych i reklamowych (katalogi, ulotki, standy itp.)
- Udział w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów
Specjalista ds. Trade Marketingu
- Przygotowywanie i koordynacja akcji wspierających sprzedaż i rozwój brandów
- Planowanie kalendarza promocji zgodnie ze strategią marketingową firmy zarówno dla tradycyjnego jak i nowoczesnego kanału dystrybucji
- Kreacja, zakup i zarządzanie materiałami POP (ekspozytory, standy, displaye, ulotki, broszury, foldery i wiele innych) oraz gadżetami zgodnie z zatwierdzonym budżetem
- Zarządzanie logistyką związaną z koordynowaniem dostaw materiałów reklamowych do przedstawicieli handlowych i klientów
- Koordynowanie merchandisingu (kontrola standardów, ustalanie celów, egzekucja)
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie opracowywania, wdrażania i rozliczania akcji wspierających sprzedaż, np. dodatkowych ekspozycji, promocji konsumenckich itp.
- Ewidencja budżetu zadaniowego
- Planowanie kalendarza promocji zgodnie ze strategią marketingową firmy zarówno dla tradycyjnego jak i nowoczesnego kanału dystrybucji
- Kreacja, zakup i zarządzanie materiałami POP (ekspozytory, standy, displaye, ulotki, broszury, foldery i wiele innych) oraz gadżetami zgodnie z zatwierdzonym budżetem
- Zarządzanie logistyką związaną z koordynowaniem dostaw materiałów reklamowych do przedstawicieli handlowych i klientów
- Koordynowanie merchandisingu (kontrola standardów, ustalanie celów, egzekucja)
- Współpraca z działem sprzedaży w zakresie opracowywania, wdrażania i rozliczania akcji wspierających sprzedaż, np. dodatkowych ekspozycji, promocji konsumenckich itp.
- Ewidencja budżetu zadaniowego
Radca w Dziale Personalnym
- Prowadzenie spraw związanych ze strategią personalną firmy, rekrutacją, rozwojem i szkoleniami pracowników
- Wdrożenie oraz koordynacja procesu oceny pracowniczej, przygotowywanie opisów stanowisk
-Badanie potrzeb szkoleniowych pracowników, planowanie indywidualnych ścieżek rozwoju i aktywizacji zawodowej
- Wsparcie pozostałych pracowników działu w zakresie prowadzenia statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia oraz wynagrodzenia
- Wdrożenie oraz koordynacja procesu oceny pracowniczej, przygotowywanie opisów stanowisk
-Badanie potrzeb szkoleniowych pracowników, planowanie indywidualnych ścieżek rozwoju i aktywizacji zawodowej
- Wsparcie pozostałych pracowników działu w zakresie prowadzenia statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia oraz wynagrodzenia
HR Manager
- Zapewnienie obsługi personalnej pracowników z całego kraju (ok. 180 osób),
- Wdrażanie strategii i koncepcji HR w organizacji,
- Przygotowywanie listów intencyjnych, umów o pracę oraz cywilno-prawnych, aneksów, zaświadczeń i świadectw pracy,
- Współtworzenie kultury organizacyjnej, dbanie o przepływ informacji i komunikację wewnętrzną (m.in. współredagowanie newslettera dla pracowników, ogłoszenia wewnętrzne, itp.),
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- Koordynacja procesu oceny pracowników,
- Opracowywanie planu szkoleń dla pracowników na dany rok finansowy, współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi,
- Administrowanie pakietem świadczeń, współpraca przy tworzeniu systemów motywacyjnych (struktura wynagrodzeń, premii i bonusów)
- Wdrażanie strategii i koncepcji HR w organizacji,
- Przygotowywanie listów intencyjnych, umów o pracę oraz cywilno-prawnych, aneksów, zaświadczeń i świadectw pracy,
- Współtworzenie kultury organizacyjnej, dbanie o przepływ informacji i komunikację wewnętrzną (m.in. współredagowanie newslettera dla pracowników, ogłoszenia wewnętrzne, itp.),
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
- Koordynacja procesu oceny pracowników,
- Opracowywanie planu szkoleń dla pracowników na dany rok finansowy, współpraca z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi,
- Administrowanie pakietem świadczeń, współpraca przy tworzeniu systemów motywacyjnych (struktura wynagrodzeń, premii i bonusów)
Office Manager
- Nadzór pracy recepcji, telefonistki i kierowcy
- Kontakt z dostawcami, negocjowanie umów
- Administrowanie flotą samochodową firmy oraz telefonami komórkowymi,
- Aranżacja nowej powierzchni biurowej, zarządzanie projektem przeprowadzki biura
- Wsparcie asystenckie prezesa firmy
- Organizacja szkoleń, imprez oraz targów – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych
- Aktualizacja wewnętrznej bazy pracowników firmy
- Kontakt z dostawcami, negocjowanie umów
- Administrowanie flotą samochodową firmy oraz telefonami komórkowymi,
- Aranżacja nowej powierzchni biurowej, zarządzanie projektem przeprowadzki biura
- Wsparcie asystenckie prezesa firmy
- Organizacja szkoleń, imprez oraz targów – zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych
- Aktualizacja wewnętrznej bazy pracowników firmy
Szkolenia i kursy
- AC Nielsen
- Treningi Neurolingwistycznego Programowania,
- Seminaria i szkolenia z zakresu m. in. przedsiębiorczości, asertywności, zarządzania czasem, negocjacji itp.
- Treningi Neurolingwistycznego Programowania,
- Seminaria i szkolenia z zakresu m. in. przedsiębiorczości, asertywności, zarządzania czasem, negocjacji itp.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Technolodzy Żywności
Grupa dla technologów i inżynierów pracujących w przemyśle spożywczym oraz dla osób zainteresowanych produkcją i jakością żywności.